abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72845794
Bron
quote:
Een Australische man wordt verdacht van het verkrachten van zijn dochter over een periode van dertig jaar, meldt The Guardian. De vrouw zou vier kinderen van haar vader op de wereld hebben gezet. De zaak vertoont gelijkenissen met het walgelijke verhaal van de Oostenrijker Josef Fritzl, die zijn dochter opsloot, jarenlang verkrachtte en zeven keer bezwangerde. Eveneens als in de Oostenrijkse kwestie, was er ook dit keer een moeder in het spel die beweert al die jaren van niks te hebben geweten.

In het Australische geval begonnen de verkrachtingen in de jaren zeventig, toen het slachtoffer 11 was. In 2005 probeerde de dochter voor het eerst hulp te zoeken, maar het duurde tot 2007 voor ze aan haar vader wist te ontsnappen. Die pleit overigens tot op de dag van vandaag onschuldig te zijn.

De moeder van deze vrouw - de echtgenote van de verkrachter dus - zegt tegen The Guardian dat haar dochter altijd vaag was over de vader van de vier kinderen. "Ze zei dan iets over nachtclubs en mannen die ze daar zou hebben ontmoet, maar meer vertelde ze er ook niet over."

Volgens de vrouw was haar man humeurig en gewelddadig, maar had ze nooit kunnen vermoeden dat hij haar dochter seksueel misbruikte. "We woonden in een groot huis, dus ik kon het ook niet weten. Hij had een scherpe tong en was een stevige drinker. Op een goede dag was mijn dochter plots weg - ik heb haar al jaren niet gezien. Ik kwam er pas achter dat dit alles was gebeurd toen ze hier kwamen om mijn man te arresteren."
Dertig jaar

Niet te geloven! Hoe krijg je iemand zover dat deze zolang haar mond zal houden?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72845843
Dreigen enzo
pi_72846201
Even het eerste deel erbij van Fritzl 1 Vrouw 24 jaar door vader misbruikt: 7 kinderen en twee De horrorkelder van Jozef Fritzl (2)
Volgende vraag: Heeft hij al bekend?
.
quote:
"We woonden in een groot huis, dus ik kon het ook niet weten. Hij had een scherpe tong en was een stevige drinker. Op een goede dag was mijn dochter plots weg - ik heb haar al jaren niet gezien. Ik kwam er pas achter dat dit alles was gebeurd toen ze hier kwamen om mijn man te arresteren."
Nu ga ik juist nieuwsgierig worden naar de achtergronden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_72846237
Dit gebeurde vroeger ook.

Met dank aan de media en het internet is alle leed en vunzigheid over de hele wereld elke avond te vinden in onze huiskamers.
pi_72846554
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:49 schreef IHVK het volgende:
Dit gebeurde vroeger ook.

Met dank aan de media en het internet is alle leed en vunzigheid over de hele wereld elke avond te vinden in onze huiskamers.
Zal vast, maar ik ga vraagtekens stellen na dit bericht.

Eerst DNA maar eens afwachten. Vraag me ook af hoe je als moeder een dergelijke slome reactie kunt geven, maar oké...was er niet bij
pi_72846733
Hoe kun je nu níet doorhebben dat je dochter wordt verkracht door je man?
Zover ik begrijp zat ze verder niet opgesloten ofzo. Hoe van de wereld ben je dan als moeder? Pffff.

[ Bericht 0% gewijzigd door Natalie op 17-09-2009 18:23:39 ]
(Un)masking for the greater good.
pi_72846879
Kan dat echt niet geloven van die moeder dat ze niets wist. Als ik zo hoor hoe die vent is zal hij haar wel bedreigen en bedreigt hebben maar dan nog....dan smeer je hem toch als vrouw en neem je je dochter mee (zeker toen die nog minderjarig was).
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72849064
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:02 schreef Natalie het volgende:
Hoe kun je nu níet doorhebben dat je dochter wordt verkracht door je man?
Zover ik begrijp zat ze verder niet opgesloten ofzo. Hoe van de wereld ben je dan als moeder? Pffff.
Nou, dat wil ik nog wel een keer geloven. Maar geen vraagtekens plaatsen bij het feit dat ze ineens vertrokken was? Ik ga maar van een nieuwsbericht uit, maar die maakt juist dat ik het allemaal wel heel erg vreemd vind.
pi_72849619
Ja idd, als je dochter ineens weggaat dan vraag je je toch wel af waarom.. Gaat d'r zoeken. Weet ik 't.
Maar die dochter heeft haar moeder dus ook nooit in vertrouwen genomen over wat pappie deed, gezien die leugens. Schaamte of dacht ze niet dat moeder haar zou geloven?
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 17 september 2009 @ 19:32:31 #10
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72849851
Vreemd bericht inderdaad, op welke leeftijd verdween de dochter? Als de moeder van niets wist, dan zou je verwachten dat de moeder op zoek zou gaan naar haar dochter, en dat de dochter zou proberen om contact op te nemen met haar moeder.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72853690
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Zal vast, maar ik ga vraagtekens stellen na dit bericht.

Eerst DNA maar eens afwachten. Vraag me ook af hoe je als moeder een dergelijke slome reactie kunt geven, maar oké...was er niet bij
Gelukkig niet, anders had hij jou ook nog te grazen genomen.

Maar moeders moet wel heel erg in zijn macht zijn geweest als hij dit al die tijd heeft kunnen flikken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')