Idd die is toch zo kansloos. Stel, je bent al 20 jaar samen met je man, maar besluit toch even te smsen om te kijken hoeveel procent jullie bij elkaar passen. Oh nee! De SMS zegt dat jullie maar 4% bij elkaar passen! Stel scheiden en een rechtzaak aanvragen over de voogdij van de kinderen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:19 schreef Bakkerbier het volgende:
Dit verbreekt wat mij betreft niet het dieptepunt van maak-het-uit-met-je-vriendin-want-de-smsservice-zegt-het
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:23 schreef Hetiszover het volgende:
Zo heb ik wel mijn vriendin gekregen
We kwamen elkaar tegen in de TMF chat en zo voor de grap smsen en zulks en toen kwam er 100% uit dus ja wij gelijk een relatie beginnen jwz
Ik vindtquote:Op donderdag 17 september 2009 17:21 schreef Syana het volgende:
Ik vindt reclame over het algemeen zeer storend.
En zeker als het van die irritante sms-diensten zijn.
SMS KIM - TIM naar...
Oh 9%, dumpen die hap.
Bah.
Ik heb het daarom uitgemaakt met het vriendje dat ik 5 dagen had, ik had geen zin om tijd te investeren toen ik er achter kwam dat we maar voor 43% bij elkaar pasten.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:23 schreef Hetiszover het volgende:
Zo heb ik wel mijn vriendin gekregen
We kwamen elkaar tegen in de TMF chat en zo voor de grap smsen en zulks en toen kwam er 100% uit dus ja wij gelijk een relatie beginnen jwz
......quote:Op donderdag 17 september 2009 17:21 schreef Syana het volgende:
SMS KIM - TIM naar...
Oh 9%, dumpen die hap.
Bah.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:17 schreef SpookY22 het volgende:
Lig ik gisterenavond laat Frasier te kijken
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:17 schreef SpookY22 het volgende:
wannabee comedy Entourage en Weeds
Je moet je mobiel gewoon ergens heen brengen waar je geen bereik hebt dan kun je die smsjes niet ontvangen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:27 schreef Suusje-V het volgende:
Al helemaal vervelend is dat als je eenmaal hebt gesmst, het 1,50 per ontvangen bericht kost.
Natuurlijk gaan ze je dan op 1 dag bombarderen met tientallen smsjes. En vervolgens zit je nog vast aan een abonnement waardoor je elke week er eentje bij krijgt.
Lekker handig als je prepaid hebt
Dat verdien je dan ook als je zo stom bent om daar in te trappenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:27 schreef Suusje-V het volgende:
Al helemaal vervelend is dat als je eenmaal hebt gesmst, het 1,50 per ontvangen bericht kost.
Natuurlijk gaan ze je dan op 1 dag bombarderen met tientallen smsjes. En vervolgens zit je nog vast aan een abonnement waardoor je elke week er eentje bij krijgt.
Lekker handig als je prepaid hebt
En dan durf je mij een PM te sturen waarin je duidelijk maakt dat er niets mis is met je Nederlands?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:21 schreef Syana het volgende:
SMS KIM - TIM naar...
Oh 9%, dumpen die hap.
Bah.
The pink hippopotamus.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:20 schreef BasEnAad het volgende:
Yo SpookY22, I'm really happy for you, imma let you finish, but het roze nijlpaard was one off the best SMS reclames of all time!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |