ik ga vaak voor de grotere feesten, 10 oktober mogen we weer in de HMHquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:43 schreef Damzkieee het volgende:
Staan nog best aardige bandjes, maar ik ga vaak voor de wat grotere concerten though.
Fijne zaalquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga vaak voor de grotere feesten, 10 oktober mogen we weer in de HMH
Massive Attack dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Fijne zaal
Ik mag 27 oktober (uit mn hoofd)
Hmm, klinkt minder stoer, maar ik ga naar Novastarquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Massive Attack dus
ik ga voor X-Qlusive Holland: Neerlands trots![]()
NAAR!?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag 11 oktober in een vliegtuig stappen
nicequote:Op vrijdag 18 september 2009 20:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmm, klinkt minder stoer, maar ik ga naar Novastar
NEEEEEEEEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE
BITCH
Ik wil mee!Dat is ook gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Wat ga je daar doen, vakantie gewoon?quote:
Vakantie jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen, vakantie gewoon?
Wij willen in 2011 naar de Westcoast.
Omdat ik al heel lang naar de USA wilquote:
Ik ook, en over minder dan een maand ga ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik al heel lang naar de USA wil
Naar zn chickquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik al heel lang naar de USA wil
NICEEEEEquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vakantie ja
Logeren in Sacramento. En gaan op bezoek in Las Vegas, San Fransisco, Disney World, evt Grand Canyon, etc
Nee, vader van mn beste vriendin woont er. Dus hoef alleen de reis te betalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |