We moeten nog een keer afsprekenquote:
quote:
Ratelquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat moet een Milf nou met een broekie?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ratel![]()
Wanneer spreken we een keer wat af
Aangezien we toch dicht bij elkaar wonen![]()
Maakt dat wat uitquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat moet een Milf nou met een broekie?
Zullen we binnenkort afspreken?quote:
ik ben d'r nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef Oldenzaal het volgende:
AANSTAANDE ZONDAG TOF MEET TE BRUINS!!!
ALLEN 01:30 AANTREDEN IN CAMPBELLS BAR!!!!!!!!!!
niet zeuren, maar werkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef Samzz het volgende:
Aaaaaarh, om half zeven moet ik in Delden zijn en dat betekent dat ik om half zes weg moet! Whaaaaaa *loopt danig achter op schema*
Ben ik mee bezig! Tas is zo goed als ingepakt, heb net gedouched. Nu even de bankrekening checken en klaarmakenquote:
Jazeker, over anderhalve week is het al zover.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
We moeten nog een keer afspreken![]()
Hai Markoquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ratel![]()
Wanneer spreken we een keer wat af
Aangezien we toch dicht bij elkaar wonen![]()
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat moet een Milf nou met een broekie?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zullen we binnenkort afspreken?
Is dat een neppe?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:09 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht bij Damzkieee.
Uiteraard, je kunt bij mij ook bestellen. Zeer goeie kwaliteitquote:
Ik doe niet aan nepquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uiteraard, je kunt bij mij ook bestellen. Zeer goeie kwaliteit
![]()
Nee lijkt zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is dat een neppe?
En is dat nou scheef gedrukt of lijkt dat zo?
de opdruk (= 1%) is nep?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee lijkt zo.
En hij is 99 % echt!
Ik heb geen idee eigenlijk wat er nep is,quote:
Waar heb je dat feest dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
goei'navond, vanaamd personeelsfeest van t oude werk!
Dat is prettig wakker wordenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:57 schreef Rumille het volgende:
Goedenmiddag. Mooie dag vandaag. Eerst tot half 2 uitgeslapen, daarna wakker gemaakt door de deurbel, maar tot mijn blijdschap was dat vanwege mijn gloednieuwe laptop
Maak nou eens een foto!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, een van de tweeling is er weer, kan ik lekker naar dat wiegende kontje kijken elke keer als ze voorbijloopt
Datquote:
Tukker dus?quote:
Welkomquote:
ergens in almelo, weet niet precies waar!quote:
Waar heb je gewerkt dan in Almelo ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ergens in almelo, weet niet precies waar!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:12 schreef Robinhoo het volgende:
Let op jongens, vanmorgen weer een voorbeeld van wat er mis is met de maatschappij:
Gisteren heeft FC Twente 2-1 gewonnen van Fenerbach (Turken), vanmorgen op school, zag een turk uit mijn klas dat ik FC Twente op mijn schrift had staan. Hij riep:"STEEK EEN MES, STEEK EEN SCHAAR IN DIE KANKER TWENTENAAR".
Huuuul'n.
En hij komt uit Almelo.quote:
niet in almelo, hier in t dorp!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar heb je gewerkt dan in Almelo ?
Aah okequote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
niet in almelo, hier in t dorp!
ik zal je maar eens een pm sturen. Al dat volk hier hoeft de details ook niet te wetenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker, over anderhalve week is het al zover.![]()
[..]
Hai MarkoIk durf niet.
![]()
[..]
Wat denk je zelf?![]()
[..]
Ik durf alleen met Ruler (en zn vriendin) af te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |