HOAX, TS heeft heul geen buikspieren.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, die borden zijn zo overbodig ?
Iedereen weet toch hoe hard zo rijden ?!
Het meest vervelend zijn nog de mensen die hun snelheid er op aan gaan passen en vlak voor je keihard in de ankers gaan
Het is niet zo dat je geflitst wordt bij die dingen
Wanneer er een bocht is waar je 70 mag, dan wil ik er door heen met 100 !
Als je zacht wilt rijden ga je maar rechts rijden, op de loser lane !![]()
Als ik door de bocht ga wil ik de G-krachten op mijn buikspieren voelen !
Klacht: "U rijdt te snel" borden
De loserlane!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je zacht wilt rijden ga je maar rechts rijden, op de loser lane !
Mogen die mensen die niet janken over een topic in FB wel gewoon doorgaan?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:02 schreef Biogarde het volgende:
Standaard reacties verwijderd. Jongens, kap er gewoon mee. Sommige lijken dit dagelijks te doen en het hardst te janken wanneer er een topic in FB staat over de bagger in KLB. En ik lach het hardst.
Slecht idee, die dingen zijn nl. hartstikke onbetrouwbaar. Kom regelmatig langs twee van die dingen, als mijn teller 50 zegt, zegt de ene 40 en de andere 50.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik gebruik die dingen altijd om te testen of mijn snelheidsmeter nog correct is...
Het is pas tof om te hard te rijden en dan alsnog geen enkele aan te laten gaanquote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef HolleKies het volgende:
Precies tussen de 2 banen rijden, zodat je ze voor alle 2 de banen activeerd.. (persoonlijke hobby)
Valt mee n.m.m. Ik test het bij meerdere borden (niet alleen bij 'u rijdt te snel', maar ook bij de smileyborden waar je snelheid op aangegeven staat) en ik de meeste gevallen toont het zo goed als correct mijn snelheid op mijn teller aan.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:08 schreef dadoc het volgende:
[..]
Slecht idee, die dingen zijn nl. hartstikke onbetrouwbaar. Kom regelmatig langs twee van die dingen, als mijn teller 50 zegt, zegt de ene 40 en de andere 50.
Second that...quote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef HolleKies het volgende:
Precies tussen de 2 banen rijden, zodat je ze voor alle 2 de banen activeerd.. (persoonlijke hobby)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |