Minder? Op de foto's vliegen ze een stuk hogerquote:Op donderdag 17 september 2009 14:11 schreef Sitethief het volgende:
Wat me gewoon opviel was dat ze extreem laag vlogen, ik schat 50 meter, maar het kan makkelijk minder geweest zijn. Zit daar een bepaalde reden achter? En mag dat überhaupt?
meestal vliegen ze toch hoger dan je denkt te kunnen inschatten, zo vliegen bij mij altijd die AWACS toestellen heel laag over, ik dacht altijd op 75 meter hoogte, bleek achteraf toch nog zo'n 200 meter te zijn. Mijn tuin is zon beetje hun landingsbaan...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:11 schreef Sitethief het volgende:
Wat me gewoon opviel was dat ze extreem laag vlogen, ik schat 50 meter, maar het kan makkelijk minder geweest zijn. Zit daar een bepaalde reden achter? En mag dat überhaupt?
Wat doet je zusje er tussenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef Sitethief het volgende:
Hier de originele foto's van 3888x2592 .
IMG_5734_normal.jpg
Hercules volgens mij.quote:
Wie?quote:
Ja, omdat ie er niet tussen hoortquote:
Normaal gesproken is de minimale vlieghoogte boven aaneengesloten bebouwing 1000 ft. Daarbuiten 500 ft.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:11 schreef Sitethief het volgende:
Weet ik veel, ze vlogen niet over mijn hoofd maar in de verte. En ik pakte snel camera enzo, dus heel erg heb ik niet opgelet op hoe hoog ze vlogen. kan natuurlijk ook komen omdat er bewolking boven zit dat ze zo laag lijken te vliegen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:44 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoe kom je trouwens bij 50m hoogte? Het zijn geen afstandbestuurbare vliegtuigjes!
Ik schat ze hier op 600m hoogte.
Militaire luchtvaart heeft andere regeltjes. Minimumhoogte 700ft boven bebouwing, anders 150ft of zo laag als operationeel noodzakelijk. (dan heb ik het wel over helikopters btw)quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Normaal gesproken is de minimale vlieghoogte boven aaneengesloten bebouwing 1000 ft. Daarbuiten 500 ft.
Maar militaire luchtvaart hoeft zich daar niet altijd aan te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |