abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72867405
davinia. in de goen? waar zit die?
pi_72867452
Och, ik merk hiermee ook wel duidelijk het verschil tussen Dld en NL. Hier waren ze heel verbaasd dat anijs hielp bij bv namelijk. Maarre...mn Lief diep in de ogen kijken zie ik nu zelf niet echt zitten, eerlijk gezegd
Lotte!
Noah!
pi_72867476
Stiemie gefeliciteerd!! wat een mooie naam

Linda hopelijk snel aan het echte werk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:06:04 #204
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72867488
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:01 schreef bixister het volgende:
rockabella, als 't weeën-opwekkend werkt is dat natuurlijk in eerdere fases van de zwangerschap niet zo handig om te nemen...
maar kaneel is toch niet weeenopwekkend?

*googlen gaat*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72867490
Linda, wat rot dat de weeen opgehouden zijn. Even rustig ontbijten en dan verder, hopelijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:06:59 #206
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72867519
Stiemie! Gefeliciteerd met de geboorte van Esmee!
pi_72867538
Verse baby!
Van harte Stiemie, met de geboorte van je dochter, met een prachtige naam!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:11:40 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72867617
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:04 schreef Linda2205 het volgende:
Och, ik merk hiermee ook wel duidelijk het verschil tussen Dld en NL. Hier waren ze heel verbaasd dat anijs hielp bij bv namelijk. Maarre...mn Lief diep in de ogen kijken zie ik nu zelf niet echt zitten, eerlijk gezegd
Ik zie helemaal niets zitten. Ga ook geen rare fratsen uithalen met ananassen, polonaises, wonderolietjes en weet ik wat nog meer. Komt vanzelf wel!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72867682
Stiemie, van harte gefeliciteerd met je dochtertje Rust lekker uit en geniet van je gezinnetje

Ymme, gaaf dat jullie het geslacht weten ik mag pas 5 oktober, en ik ben zoooo nieuwsgierig

Linda, ben je alweer een beetje zennnn? Ik kan me ook helemaal voorstellen dat je geen zin hebt in interlichamelijk interactie met je vriend Die baby komt er sowieso wel, of je nu allerlei opwekkers gebruikt of niet.

Ik heb trouwens het idee dat ik mijn ukje wel kan voelen. Voelt alsof een spiertje steeds samentrekt op een plekje in mijn buik.
pi_72867896
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik zie helemaal niets zitten. Ga ook geen rare fratsen uithalen met ananassen, polonaises, wonderolietjes en weet ik wat nog meer. Komt vanzelf wel!
Inderdaad, als dat HET middel zou zijn zou het vaker gebruikt worden.
Ach als je een theemens bent kun je eens die frambozenthee proberen maar ik dnek dat het komt, wanneer het er klaar voor is en das dus gewoon afwachten.

Heb je al een klusje bedacht voor vandaag?

Wel balen linda dat het niet heeft doorgezet
pi_72867910

Zijn jullie de nacht goed doorgekomen Stiemie? Gefeliciteerd en een ontspannen kraamtijd gewenst!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72867933
Stiemie gefeliciteerd!
pi_72867942
Goedemorgen! Tjemig wat kletsen jullie veel in een nacht. Ik ben gewoon eerst 10 minuten aan het bijlezen.
Maar goed, allereerst Stiemie: gefeliciteerd met Esmee! Mooie naam en mooie datum en dan ook nog op de verjaardag van haar papa. Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad en heeft Linde haar zusje inmiddels in de armen kunnen sluiten. Geniet ervan!

Oh Linda Ik kan me je teleurstelling zo voorstellen! Dat had ik al na 1 nachtje voorweeën van de week. Succes en wie weet heb je toch gewoon vanavond nog je beeb in handen.

Ymme, een zoon, leuk!

En verder sluit ik me bij Rocka aan. Niks opwekkends hier, vooral geen wonderolie. Ergens ben ik ineens heel rustig nou die datum maar voorbij is. Raar maar waar. Ikzelf vermoed dat Driekus (of beter gezegd: ikzelf) gewoon wacht tot mijn zusje weer in het land is. En dat is maandag. Nou, dat overleef ik, geen enkel probleem. Lijk zelfs weer wat extra energie te hebben, Driekus ligt fijn, dus mijn bekken doet minder zeer en ik ga zo maar eens wat opruimen.

Sorbo, welkom bij de meld club!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72868044
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:24 schreef mefke79 het volgende:
Goedemorgen! Tjemig wat kletsen jullie veel in een nacht. Ik ben gewoon eerst 10 minuten aan het bijlezen.
Hehehe, das speciaal voor jou, heb je iig wat te doen

Fijn dat je trouwens wat meer rust hebt gekregen en geniet ervan dat je minder pijn hebt.

Mn hyves was net btw best confronterend, of iig de ticker, "nog 23 dgn tot je bevaldatum"
Gaat rap ineens
pi_72868052
Neuh, ik ga het ook niet uitproberen hoor! Behalve misschien wentelteefjes eten, maar die stonden sowieso al op de planning, dus dat was niet door wat die vrouw gezegd had!

Stiemie, ik hoop dat je heerlijk met je man en 2 ( ) meiden aan het genieten bent!

Mef, je bent echt aan de nesteldrang hah? Heb je gister nog niet genoeg opgeruimd?
Lotte!
Noah!
pi_72868096
Goedemorgen! Ik kom gewoon nu pas mijn bed uitrollen! Met een wakker intermezzo van 1 tot 3 terwijl ik om tien uur al sliep is dit dus eigenlijk een belachelijk goede nacht geweest!

Stiemie! Gelukkig, je meisje is geboren. Gefeliciteerd!!
Wel gek, ik heb over je gedroomd... dat je ontsluiting niet vorderde en bleef steken op vijf centimeter... maar dan definitief zeg maar. Toch apart Ik hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad en straks fijn kunnen genieten met z'n vieren!

Raar idee... nu heb ik dus echt een voldragen baby in mijn buik Toen ik zwanger werd had ik nooit gedacht dat ik dat zou halen.
pi_72868112
Nesteldrang ja..haha. Ik vertelde mijn moeder over de keukenkast en die viel bijna van haar stoel. Vandaag staat de trapkast op de planning. Alle lege flessen eruit en zooi ruimen...ik doe over die kast waarschijnlijk weer een halve dag aangezien alles op halve snelheid gaat. Ach ja, buitendeur open, konijntjes rondom me heen, muziekje aan en zonnetje in huis, tis bijna leuk om de kast uit te doen....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72868180
Davinia, ik had juist aan het begin van de ontsluitingsperiode dat ik na elke wee heel nodig moest plassen. Totdat ik aan de CTG ging ben ik dan ook meerdere malen gegaan en er kwam echt wel wat uit ook. Na de bevalling dan weer niet helaas, toen kreeg ik na een paar dreigementen ("Je krijgt nog 15 minuten om zelf te plassen!" "Is het al gelukt? Over 10 minuten ben ik terug!" Grrr....) een catheter omdat je baarmoeder niet goed kan krimpen samentrekken als de blaas vol is.

Linda, hopelijk breekt jouw moment snel aan!

En de andere dames mogen ook hoor, het is vandaag een prachtige dag om geboren te worden
.... met gevoel voor drama....
pi_72868197
Mijn kat heeft voor de deur van de badkamer gepist en dat zag ik dus niet.

Glijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.........
pi_72868242
Stemie gefeliciteerd

K lag woensdag boven TV te kijken ( ik beneden CL voetbal ) toen ik in de rust naar boven werd geroepen. Ons Babypopje* was weer eens te keer aan het gaan en volgens haar kon ik hem ook voelen.
En jawel ik voelen en opeens voelde ik zachtjes iets tegen mijn hand schoppen
K begon te huilen van blijdschap dat ik hem nu ook eindelijk kon voelen.

Ik is happy Nog even en dan 1 oktober de 20 wkn echo. Kijken naar de druktema(a)k(st)er

* De koosnaam voor elkaar is popje, dus ik had maar bedacht dat het kindje nu dus babypopje is . Oh en we weten nog niet wat het wordt btw
♥ K, N, R en F ♥
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:39:52 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72868318
Ik heb me net aangemeld voor de gym! Maar wat klinkt november nog ver weg...
pi_72868360
Gefeliciteerd met Esmee, Stiemie, StiemieMan en Linde! Mooie naam
pi_72868473
Linda, ik heb de hele zwangerschap door kaneelthee gedronken, maar t hielp mooi niet hoor
Sowieso heb ik in m'n uppie volgens mij alle bakerpraatjes wel de wereld uitgeholpen he. Pannenkoeken eten, traplopen, het werkte allemaal niet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72868486
Gefeliciteerd Stiemie, met je 2e meisje!

En Ymme een jongetje, cool
Volgende week weet ik ook meer hoop ik
pi_72868501
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb me net aangemeld voor de gym! Maar wat klinkt november nog ver weg...
Weet je hoe snel dat is? Dan moet ik bevallen

Stiemie gefeliciteerd met Esmee die naam hebben we hier ook nog op het lijstje gehad

Linda balen dat het niet doorzet. Stilte voor de storm? Ga maar lekker helemaal cocoonen zolang het nog kan, maandag moet je sowieso aan de slag!

Incantrix irritant he dat doorzakken. Vooral omdat je het niet kunt verbergen en anderen zich dus steeds doodschrikken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')