Who gives a fuck wat jij van de VU vindt.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
VU dat... dat... dat is toch niet VRIJE UNIVERSITEIT he ?!?!?!?!
Grappig dat je dat er ook expliciet bij moet vermelden. Al was je naar het AZC gegaan. Who gives a fuck weetje.
Nou vraag ik me af, waarom had die passagier die weg in zijn bezit ?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef AxlRose het volgende:
Klacht: falende buschauffeur die aan passagiers de weg moet vragen.
Weinig fantasievol.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:35 schreef Hetiszover het volgende:
Ik had hem naar Slotervaart laten rijden.
Maar ja, zo ben ik he.
Dat dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Grappig dat je dat er ook expliciet bij moet vermelden. Al was je naar het AZC gegaan. Who gives a fuck weetje.
normaal ben je een faggot, maar dit zeg je goed.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Huhquote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef AxlRose het volgende:
Who gives a fuck wat jij van de VU vindt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dat ook een keer in Eindhoven gehad, ik zei waar ik heen moest en dat was toevallig ook de eindbestemming, toen zei de buschaffeur zo heel liefjes "Jij mag gratis van mij als je de weg wijst"
Nou, dat deed ik natuurlijk
Was de eerste keer dat hij die weg moest rijden, en was kei lief want hij had al echt z'n best gedaan en tomtom mee etc, maar dat werkte allemaal niet
En mensen die vroegen aan hem "Komt U langs de markt" keek die mij elke keer aan "Ja daar komt u langs"![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op BoWa maak em af!!
TS is dus een christenhond.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dat ook een keer in Eindhoven gehad, ik zei waar ik heen moest en dat was toevallig ook de eindbestemming, toen zei de buschaffeur zo heel liefjes "Jij mag gratis van mij als je de weg wijst"
Nou, dat deed ik natuurlijk
Was de eerste keer dat hij die weg moest rijden, en was kei lief want hij had al echt z'n best gedaan en tomtom mee etc, maar dat werkte allemaal niet
En mensen die vroegen aan hem "Komt U langs de markt" keek die mij elke keer aan "Ja daar komt u langs"![]()
HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAHAHquote:Op donderdag 17 september 2009 13:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
En daarna heeft hij zeker gratis jouw mosseltje gekraakt?
Dan is het goed!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |