Who gives a fuck wat jij van de VU vindt.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
VU dat... dat... dat is toch niet VRIJE UNIVERSITEIT he ?!?!?!?!
Grappig dat je dat er ook expliciet bij moet vermelden. Al was je naar het AZC gegaan. Who gives a fuck weetje.
Nou vraag ik me af, waarom had die passagier die weg in zijn bezit ?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef AxlRose het volgende:
Klacht: falende buschauffeur die aan passagiers de weg moet vragen.
Weinig fantasievol.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:35 schreef Hetiszover het volgende:
Ik had hem naar Slotervaart laten rijden.
Maar ja, zo ben ik he.
Dat dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Grappig dat je dat er ook expliciet bij moet vermelden. Al was je naar het AZC gegaan. Who gives a fuck weetje.
normaal ben je een faggot, maar dit zeg je goed.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Huhquote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef AxlRose het volgende:
Who gives a fuck wat jij van de VU vindt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dat ook een keer in Eindhoven gehad, ik zei waar ik heen moest en dat was toevallig ook de eindbestemming, toen zei de buschaffeur zo heel liefjes "Jij mag gratis van mij als je de weg wijst"
Nou, dat deed ik natuurlijk
Was de eerste keer dat hij die weg moest rijden, en was kei lief want hij had al echt z'n best gedaan en tomtom mee etc, maar dat werkte allemaal niet
En mensen die vroegen aan hem "Komt U langs de markt" keek die mij elke keer aan "Ja daar komt u langs"![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op BoWa maak em af!!
TS is dus een christenhond.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb dat ook een keer in Eindhoven gehad, ik zei waar ik heen moest en dat was toevallig ook de eindbestemming, toen zei de buschaffeur zo heel liefjes "Jij mag gratis van mij als je de weg wijst"
Was de eerste keer dat hij die weg moest rijden, en was kei lief want hij had al echt z'n best gedaan en tomtom mee etc, maar dat werkte allemaal niet
En mensen die vroegen aan hem "Komt U langs de markt" keek die mij elke keer aan "Ja daar komt u langs"![]()
HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAHAHquote:Op donderdag 17 september 2009 13:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
En daarna heeft hij zeker gratis jouw mosseltje gekraakt?
Dan is het goed!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nee
Zou kunnen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:42 schreef teknomist het volgende:
TS is dus een christenhond.
Loopt lekker dat zinnetje, boswachterquote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. zo'n agressief mannetje, welke bij elke vorm van gezag flipt aangezien het milieu waaruit hij stamt zo ook is opgevoed.
Het is duidelijk wat ik bedoel JA GVD !11quote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Loopt lekker dat zinnetje, boswachter.
Grappig, jullie zitten er totaal naast. Ik heb namelijk een godgloeiende hekel aan gelovigen. Gelukkig is op de VU helemaal niets meer te merken van de religieuze achtergrond die het heeft.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou kunnen.
TS is i.i.g. een ongeleid projecttiel welke niet tegen de rol van leraren kan.
Ws. zo'n agressief mannetje, welke bij elke vorm van gezag flipt aangezien het milieu waaruit hij stamt zo ook is opgevoed.
Men heeft niet voor niets een VU opgericht voor dat soort figuren. Opleiden en daarna snel 45 jaar lang in een lab opsluiten en laten werken. Ver weg van de bewoonde wereld.
Denk aan je bloeddruk hequote:Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is duidelijk wat ik bedoel JA GVD !11
Ik raak opgefokt van die mongool nl.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens inderdaad. Dat is toch zijn beroep?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef AxlRose het volgende:
Ik vind het alleen wel vrij falend als een buschauffeur de weg niet weet.
Dussssquote:Op donderdag 17 september 2009 13:40 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik was een crackrackquote:Op donderdag 17 september 2009 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dussss
Je bent een soort van prive TomTom.
OT:
Redelijk falende buschauffeur ja. Want daar ging de klacht over volgens mij en niet over de VU.
Het kan zijn dat een buschauffeur ziek is en op het laatste moment een collega moet invallen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef AxlRose het volgende:
Ik vind het alleen wel vrij falend als een buschauffeur de weg niet weet.
quote:
Neeee joh, das crack toch ook! Echt heel mooi glinsterend MAAR DAN DE BINNENKANT MAAKT JE KAPOT!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
Zo'n lief gezichtje en dan zo'n naam.
Nu misschien nog wel, maar in de toekomst wordt ze dan zo'n geval:quote:Op donderdag 17 september 2009 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
Zo'n lief gezichtje en dan zo'n naam.
*FAPFAPFAPFAP*quote:Op donderdag 17 september 2009 14:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nu misschien nog wel, maar in de toekomst wordt ze dan zo'n geval:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeee joh, das crack toch ook! Echt heel mooi glinsterend MAAR DAN DE BINNENKANT MAAKT JE KAPOT!
Dat doe ik niet, maar toch ..
Ik hoop het niet voor haarquote:Op donderdag 17 september 2009 14:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat hier over buschaffeurs die de weg niet weten, niet over "raad hier hoe crack er later uit zal zien"quote:Op donderdag 17 september 2009 14:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kunnen we dit topic niet om laten dopen tot een 'Wanneer gaat Crack_ eruitzien als een echte Crackwhore' ?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gaat hier over buschaffeurs die de weg niet weten, niet over "raad hier hoe crack er later uit zal zien"
Das niet zo lief he
Vertelquote:Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef intraxz het volgende:
Dat heb ik ook een keer meegemaakt
Hoofddorp kan ook naar het noorden, zuiden of zelfs westen zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 14:17 schreef Multivitamine het volgende:
Wat richting de VU.. Om vervolgens de afslag naar rechts te nemen om weer aan de slag te kunnen als hamburgerbakker bij de lokale macdonalds![]()
Richting de VU![]()
'Ik ga richting spanje...'
'Wat? Op vakantie'
'Vakantie? Nee, familiebezoek in hoofddorp'
'Maar je zei richting Spanje?'
'Ja, naar het zuiden is toch richting Spanje'
Eh, ik ben het eigenlijk wel eens met het feit dat het niet weten van de weg van de buschauffeur ongeveer even triest is als het vermelden van jou eindbestemming...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef AxlRose het volgende:
[..]
Who gives a fuck wat jij van de VU vindt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:17 schreef Multivitamine het volgende:
Wat richting de VU.. Om vervolgens de afslag naar rechts te nemen om weer aan de slag te kunnen als hamburgerbakker bij de lokale macdonalds![]()
Richting de VU![]()
'Ik ga richting spanje...'
'Wat? Op vakantie'
'Vakantie? Nee, familiebezoek in hoofddorp'
'Maar je zei richting Spanje?'
'Ja, naar het zuiden is toch richting Spanje'
Ws. moet ie halte VU hebben, maar moet ie 200 meter doorlopen nar het wasknijperinelkaarzetcentrum.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:52 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, ik ben het eigenlijk wel eens met het feit dat het niet weten van de weg van de buschauffeur ongeveer even triest is als het vermelden van jou eindbestemming...
Dude, je voelt je beledigd door mijn reactie? Dat je er al jaren van droomt om naar de VU te mogen, maar in de werkelijkheid elke dag met de bus naar het ROC reist?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hoofddorp kan ook naar het noorden, zuiden of zelfs westen zijnkom dan met een goed voorbeeld
Waarom zou ik elke dag naar het ROC reizen als ik allang afgestudeerd ben?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:04 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Dude, je voelt je beledigd door mijn reactie? Dat je er al jaren van droomt om naar de VU te mogen, maar in de werkelijkheid elke dag met de bus naar het ROC reist?
Laten we niet afdwalen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom zou ik elke dag naar het ROC reizen als ik allang afgestudeerd ben?
In deze situatie is een video meer op zijn plaats.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat dus.
Verder een kansloos topic zonder pics!
Mijn oma heeft ook een auto, betekend niet dat ze er mee om kan gaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef J.Herrer het volgende:
Bullshit, connexxionbussen hebben tegenwoordig allemaal een navigatiesysteem
Waarom heeft ze dan überhaupt een auto?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Mijn oma heeft ook een auto, betekend niet dat ze er mee om kan gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |