Hoever moet ik hier teruglezen om te zien dat iemand de handel en wandel van Huub goedpraat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik begrijp er werkelijk geen ene hout van dat er nog steeds mensen zijn die "de handel en wandel" van Huub proberen goed te praten of te bagatelliseren![]()
Hoeveel relationele en emotionele ellende moet die gast nog veroorzaken voordat het kwartje valt
Naïef, ietwat dommig meisje waar niet al teveel kwaad in zit is mijn typering.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ongelovelijk ......... Maar ik schaar zijn inmiddels ex er ook onder. Heb haar eerder een domme koe genoemoend en daar blijf ik bij
Goed bezig jij.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
pas maar op
In media post je wat er in de media wordt besproken op dat moment. Zodra dat niet meer actueel is komt het hier. Dus herhaling van zetten over oud nieuws zoals de scheiding hier, maar nieuwe feiten die je tegenkomt over bijvoorbeeld de oorzaak van de scheiding in het media topic. En wil je melden dat het onweert dan kan dat in de RLS SC.
Zo zit dat volgens mij
Daarvoor moet je dan toch weer in de "BB, .... enzo.... in de media" zijn toen net naar buiten kwam dat Claire en Huub gaan scheiden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoever moet ik hier teruglezen om te zien dat iemand de handel en wandel van Huub goedpraat?
Je moet nix, maar iedere dag kun je vergoelijkende teksten lezen. En volgens mij ben je gewoon een lul in het kwadraat als je zover bent gegaan dat je vrouw met een kind van drie maanden besluit om te vertrekken. Je kunt dan zeggen dat Claire naïef is geweest, maar Huub was en is dat niet en hij had haar dan niet bij het kind moeten duwen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoever moet ik hier teruglezen om te zien dat iemand de handel en wandel van Huub goedpraat?
Ik bedoel het verweven zijn van de topics, waar kaart je wat aan. En van het een komt het ander..de scheidingslijn tussen de onderwerpen is soms zo dun dat je niet weet wat, waar te plaatsen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan toch weer in de "BB, .... enzo.... in de media" zijn toen net naar buiten kwam dat Claire en Huub gaan scheiden.
Eerst is er ontkenning en daarna komt het goedpraten, bijna komisch.
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Naïef, ietwat dommig meisje waar niet al teveel kwaad in zit is mijn typering.
Ik neem het zeker niet voor Huub op, dat even terzijde, maar wie zegt dat hij bij haar is weggegaan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet nix, maar iedere dag kun je vergoelijkende teksten lezen. En volgens mij ben je gewoon een lul in het kwadraat als je zover bent gegaan dat je vrouw met een kind van drie maanden besluit om te vertrekken. Je kunt dan zeggen dat Claire naïef is geweest, maar Huub was en is dat niet en hij had haar dan niet bij het kind moeten duwen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed bezig jij.![]()
Kleine aanvulling nog: dit topic is inderdaad ook voor terugblikken, of "oud nieuws" zoals je stelt, maar bij uitstek ook geschikt voor wat bredere beschouwende (en m.i. interessante) discussies zoals de thread die vanmiddag in Media begon: namelijk hoe RLS'en c.q. DGK erop uit zijn om de slechte kanten van mensen naar boven te halen, en wat dat voor invloed heeft op de manier van posten hier.
Is dat zo volgens mij zit ik weer verkeerd hierquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
je kunt niet duidelijk genoeg zijn
wat is vandaag in de media? dat plaats je in het media topic, en ja, de scheiding is een hot topic en daar is ons wat meer ruimte gegeven om er wat langer over door te gaan, maar dat was een uitzondering. Zie het zo: het media topic is geen topic waar elke minuut in gepost moet worden, dat is een topic met actuele media op een rij. Wil je de laatste nieuwtjes weten uit de media dan lees je dat daar in 1 oogopslag bij. Dat betekent dus dat je dan niet door pagina's lange herinneringen en slow chat hoeft te worstelen. Dus dat moet er dan ook niet gepost worden. Zo wel, dan gaat ie dicht en kunnen we er helemaal niet meer posten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik bedoel het verweven zijn van de topics, waar kaart je wat aan. En van het een komt het ander..de scheidingslijn tussen de onderwerpen is soms zo dun dat je niet weet wat, waar te plaatsen.
met je opmerkingen over huub en claire zit je hier goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo volgens mij zit ik weer verkeerd hier
Mooiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
met je opmerkingen over huub en claire zit je hier goed
Volgens mij zegt hij dat huub zover is gegaan dat zijn vrouw met een drie maanden oude baby bij hem weggaan is. Dat is hoe ik het lees.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik neem het zeker niet voor Huub op, dat even terzijde, maar wie zegt dat hij bij haar is weggegaan?
dat vind ik ook nog maar de vraag, ik denk dat Claire uiteindelijk heeft aangegeven zo niet door te willen gaan en haar koffers heeft gepaktquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik neem het zeker niet voor Huub op, dat even terzijde, maar wie zegt dat hij bij haar is weggegaan?
Je vroeg dit, vandaar mijn reactiequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik bedoel het verweven zijn van de topics, waar kaart je wat aan. En van het een komt het ander..de scheidingslijn tussen de onderwerpen is soms zo dun dat je niet weet wat, waar te plaatsen.
En als je wilt weten waar je wat moet posten moet je gewoon doen wat Marrije zegt, dit dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
pas maar op
In media post je wat er in de media wordt besproken op dat moment. Zodra dat niet meer actueel is komt het hier. Dus herhaling van zetten over oud nieuws zoals de scheiding hier, maar nieuwe feiten die je tegenkomt over bijvoorbeeld de oorzaak van de scheiding in het media topic. En wil je melden dat het onweert dan kan dat in de RLS SC.
Zo zit dat volgens mij
k bedoelde dat het al weer lang geleden wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan toch weer in de "BB, .... enzo.... in de media" zijn toen net naar buiten kwam dat Claire en Huub gaan scheiden.
Eerst is er ontkenning en daarna komt het goedpraten, bijna komisch.
Volgens mij was dat onderdeel van haar sms-tekst? Bovendien zit zij in Tilburg en is dus vertrokken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:53 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij dat huub zover is gegaan dat zijn vrouw met een drie maanden oude baby bij hem weggaan is. Dat is hoe ik het lees.
Mijn vermoeden is ook dat Claire bij Huub is weggegaan. Huub wilde het stilhouden en Claire niet dus is er mee naar buiten gekomen.
Mee eens, maar ja, je weet het niet he. Misschien was Claire aan de pil en kreeg ze diarree. . . en heeft ze er niet bij stil gestaan dat het invloed had op de werking van de pil.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet nix, maar iedere dag kun je vergoelijkende teksten lezen. En volgens mij ben je gewoon een lul in het kwadraat als je zover bent gegaan dat je vrouw met een kind van drie maanden besluit om te vertrekken. Je kunt dan zeggen dat Claire naïef is geweest, maar Huub was en is dat niet en hij had haar dan niet bij het kind moeten duwen.
Dan nemen gedane zaken nog steeds geen keer en neem je als vent je verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mee eens, maar ja, je weet het niet he. Misschien was Claire aan de pil en kreeg ze diarree. . . en heeft ze er niet bij stil gestaan dat het invloed had op de werking van de pil.
Misschien had hij daar meer tijd voor nodig dan Claire hem wilde / kon geven?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan nemen gedane zaken nog steeds geen keer en neem je als vent je verantwoordelijkheid.
Terecht van Claire, als dat zo is. Het aanwezige kind is een feit, dan heb je er maar mee te dealen, dat kind wacht namelijk niet met opgroeien en zorg vragen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien had hij daar meer tijd voor nodig dan Claire heb wilde / kon geven?
Gevoelsmatig ben ik het wel met je eens hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik gruw van teksten als "Maar dat kind is nog jong en ze weet straks niet beter" of "Ze kan nog steeds een goede vader aan Huub hebben". Come on, kinderen hebben simpelweg een vader en een moeder en een stabiele omgeving nodig. Dat er kinderen goed opgroeien zonder dat is meer ondanks dan dankzij. Impliciet houdt dat dan inderdaad ook in dat ik homostellen met kinderen afschrikwekkend vind, niet voor mij, wel voor het kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |