quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaa ja maar er zijn nog meer plopperdeplopfans hoor die echt denken dat ze hem zelf gebaard hebben![]()
hoiiiiiiii laysa kussssssss
ach weet je, mijn kinderen hebben het ook druk, de oudste die al heel wat jaren samenwoond drukke baan, bijbaantje en haar huishouden etc.etc. ach ik denk dat als je echt veel van elkaar houd je er niet zo snel een punt achter zet.quote:
Dat is waar, maar in Huub zijn geval zal het wel meevallen, hij had nog genoeg tijd over om te forummen her en der, twitteren en wat niet al.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij schreef bovenstaande als reactie op hoe druk Huub het heeft / zou hebben. Maar vergis je niet, als loopjongen ben je echt de hele dag voor iedereen van alles en nog wat aan het doen, dat werk is nooit af en alles moet meteen en tegelijk.
Helemaal waar, Sofie kan nog een leuke vader aan hem hebben. Het houdt niet op als er een scheiding is, maar het is toch wel een behoorlijk gemis. Ook voor Huub zal het niet meevallen. Een scheiding geeft voor paps veel voordelen maar ook nadelen. Met een nieuwe vlam zal toch behoorlijk rekening moeten worden gehouden met het feit dat hij een (klein) kind heeft, of hij dat zou willen of niet. Als kindje bij hem is, is hij toch zeer beperkt in zijn doen en laten, tenminste, als hij zich niet met een Jantje van Leien af wil maken van zijn vaderschap. Sowieso is het gehoer en gesnoer afgelopen, hij zal dat toch meer moeten plannen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach weet je, mijn kinderen hebben het ook druk, de oudste die al heel wat jaren samenwoond drukke baan, bijbaantje en haar huishouden etc.etc. ach ik denk dat als je echt veel van elkaar houd je er niet zo snel een punt achter zet.
wat me alleen dwars zit dat gezeik over dat kindje, heel veel *fans* denken dat hij zijn kind of wat dan ook niet ziet opgroeien etc.etc. nou als ze alles netjes regelen kan ze een nog leukere vader aan hem hebben en natuurlijk is het verdrietig als ouders van elkaar scheiden maar god hoeveel alleenstaande moeders heb je niet en weekendvaders, wordt het kind echt niet slechter van hoor.
Ik zou het wel een stunt vinden, maar dat doe je je gezin niet aan, zelfs Huub zie ik daar niet voor aan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:58 schreef sunny16947 het volgende:
Ik dacht dat er plannen waren voor een programma "scheiden doe je zo". Zou het een stunt zijn? Tenslotte denken ze ook dat MJ nog leeft en het in scene heeft gezet?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Helemaal waar, Sofie kan nog een leuke vader aan hem hebben. Het houdt niet op als er een scheiding is, maar het is toch wel een behoorlijk gemis. Ook voor Huub zal het niet meevallen. Een scheiding geeft voor paps veel voordelen maar ook nadelen. Met een nieuwe vlam zal toch behoorlijk rekening moeten worden gehouden met het feit dat hij een (klein) kind heeft, of hij dat zou willen of niet. Als kindje bij hem is, is hij toch zeer beperkt in zijn doen en laten, tenminste, als hij zich niet met een Jantje van Leien af wil maken van zijn vaderschap. Sowieso is het gehoer en gesnoer afgelopen, hij zal dat toch meer moeten plannen.
Geen flauw idee wie esther is, en ik denk ook niet dat ik het wil weten, maar ik vind het wel triest dat Huub van die fans heeft die kennelijk nog te dom zijn om hun veters te strikken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat mij eraan doet denken, estherv is hier nog niet weer gezien he?
ja er zitten er tussen dat je echt denkt???quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie esther is, en ik denk ook niet dat ik het wil weten, maar ik vind het wel triest dat Huub van die fans heeft die kennelijk nog te dom zijn om hun veters te strikken.
Nah, dat lijkt me wat te negatief, ik geloof best dat ie het werk ook graag doetquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub wil helemaal niet onderaan beginnen, die kan niet anders, die moet wel.
Ik geloof ook dat het wel iets is voor Huub, al denk ik dat het meer in de lefgozerij genre is dat gericht is op sex en uitbuiten van vrouwen, daar gaat zijn belangstelling naar uit, omdat hij dat goed kan.
ja en tot op heden is hij dus niet met een show op tvquote:Jaap heeft het hoog in zijn bol, maar Jaap is eigenlijk ook grappiger dan Huub en Jaap moest niet luisteren naar mensen die hem naar de mond praatten om maar bij hem in een goed blaadje te komen.
Hebben we toch allemaal gezien, iedereen vond Jaap zo goed en grappig, ja zelfs de broer van Claire voorspelde gouden tijden als hij het slim speelde (kamp Claire en Huub) want hij had immers al iets met media te maken. Jaap heeft gewonnen en wil, krenterig als hij is, zijn kansen uitbuiten.
ja, maar zeker bij zo'n baan heb je ook zo je ontspanmomenten nodig, anders word je knettergekquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is waar, maar in Huub zijn geval zal het wel meevallen, hij had nog genoeg tijd over om te forummen her en der, twitteren en wat niet al.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was een klap he net en een echte lange flits hoi hoi Soury tijdje geleden he maar reuze gezellig weer hier op FOK
Toppiequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
Dus hier mag ik wel zeggen dat ik Huub een eikel vond want dat is memory, maar niet dat ik Huub een eikel vind want dat is actueel en mometeel in de Media ...En als ik het niet met iemand eens ben over Huub en ik zeg; jij snapt er geen hol van, dan moet ik naar RLS SC
Okee Eitje
![]()
Ja, ik check maar effe voor ik iets fout doe
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
Dus hier mag ik wel zeggen dat ik Huub een eikel vond want dat is memory, maar niet dat ik Huub een eikel vind want dat is actueel en mometeel in de Media ...En als ik het niet met iemand eens ben over Huub en ik zeg; jij snapt er geen hol van, dan moet ik naar RLS SC
Okee Eitje
![]()
ja wat vind je hem nou een eikel of een eikelquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
Okee Eitje
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
pas maar op
In media post je wat er in de media wordt besproken op dat moment. Zodra dat niet meer actueel is komt het hier. Dus herhaling van zetten over oud nieuws zoals de scheiding hier, maar nieuwe feiten die je tegenkomt over bijvoorbeeld de oorzaak van de scheiding in het media topic. En wil je melden dat het onweert dan kan dat in de RLS SC.
Zo zit dat volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |