quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
Dus hier mag ik wel zeggen dat ik Huub een eikel vond want dat is memory, maar niet dat ik Huub een eikel vind want dat is actueel en mometeel in de Media ...En als ik het niet met iemand eens ben over Huub en ik zeg; jij snapt er geen hol van, dan moet ik naar RLS SC
Okee Eitje
![]()
Ja, ik check maar effe voor ik iets fout doe
ja wat vind je hem nou een eikel of een eikelquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
Dus hier mag ik wel zeggen dat ik Huub een eikel vond want dat is memory, maar niet dat ik Huub een eikel vind want dat is actueel en mometeel in de Media ...En als ik het niet met iemand eens ben over Huub en ik zeg; jij snapt er geen hol van, dan moet ik naar RLS SC
Okee Eitje
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
pas maar op
In media post je wat er in de media wordt besproken op dat moment. Zodra dat niet meer actueel is komt het hier. Dus herhaling van zetten over oud nieuws zoals de scheiding hier, maar nieuwe feiten die je tegenkomt over bijvoorbeeld de oorzaak van de scheiding in het media topic. En wil je melden dat het onweert dan kan dat in de RLS SC.
Zo zit dat volgens mij
Ingewikkeld, ik ben hier gewoon te stom voor, ik stuur gewoon al mijn posts voortaan per PB naar Gert, dan kan die ze in het juiste topic plaatsen, weet ik zeker dat het goed komtquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
pas maar op
In media post je wat er in de media wordt besproken op dat moment. Zodra dat niet meer actueel is komt het hier. Dus herhaling van zetten over oud nieuws zoals de scheiding hier, maar nieuwe feiten die je tegenkomt over bijvoorbeeld de oorzaak van de scheiding in het media topic. En wil je melden dat het onweert dan kan dat in de RLS SC.
Zo zit dat volgens mij
Hey Ingrid , zie je je ex bb5 huisgenoten nog weleens?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:01 schreef ingBB5 het volgende:
he bart...leuk idee van je! mocht je mijn hulp nodig hebben,just let me know.
Ingrid BB5
je kunt ook gewoon hier al je posts plaatsen en de praatjes over het weer achterwege latenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ingewikkeld, ik ben hier gewoon te stom voor, ik stuur gewoon al mijn posts voortaan per PB naar Gert, dan kan die ze in het juiste topic plaatsen, weet ik zeker dat het goed komt
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef ingBB5 het volgende:
hoi ik zal even wat duidelijker zijn,want begrijp mezelf niet eens!! Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx
ing (die blonde die de hele dag zat te duimen op de bank!!!)
En waar kan ik de doktersrekening indienen voor mijn muisarm?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
Okee Eitje
![]()
ook een huubfan zekerquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Toverheks het volgende:
vind het wel moeilijk hoor steeds zit ik in het verkeerde topic ppffttt maar ja ooit zal ik het wel leren
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ook een huubfan zekerhet strikken van je veters lukt nog wel?
nou als er 1 geen plopperdeplopfan is ben ik het wel, en strikken van veters doe ik nooit heb lekker slippers met klittenbandquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ook een huubfan zekerhet strikken van je veters lukt nog wel?
Daar de facts, hier de roddelquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
pas maar op
Zo zit dat volgens mij
Dat zal toch verdomme nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:32 schreef Toverheks het volgende:
dus als je verdwaald hier over de topic`s wordt je gelijk als huubfan neer gezet. mag ik dit keer dan bedanken.
Als het zo simpel is kom ik er wel uitquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar de facts, hier de roddel
ben eens wezen lezen op dat weblog lig soms echt gestrekt van het lachenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik begrijp er werkelijk geen ene hout van dat er nog steeds mensen zijn die "de handel en wandel" van Huub proberen goed te praten of te bagatelliseren![]()
Hoeveel relationele en emotionele ellende moet die gast nog veroorzaken voordat het kwartje valt
Okee, daar kan ik wat mee, lul nooit over weerquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon hier al je posts plaatsen en de praatjes over het weer achterwege laten
Tis ongelovelijk ......... Maar ik schaar zijn inmiddels ex er ook onder. Heb haar eerder een domme koe genoemnd en daar blijf ik bijquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik begrijp er werkelijk geen ene hout van dat er nog steeds mensen zijn die "de handel en wandel" van Huub proberen goed te praten of te bagatelliseren![]()
Hoeveel relationele en emotionele ellende moet die gast nog veroorzaken voordat het kwartje valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |