abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:40:01 #101
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73497157
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:12 schreef FANN het volgende:

die eerste trailer met die anorexia patiënte vond ik zo slecht nog niet...

nah... niet helemaal perfect zo, maar de bedoeling is duidelijk,,,
Mee eens. Ik vond het ook best vermakelijk om naar te kijken. Niet vernieuwend, maar uitnodigend genoeg om de volgende aflevering ook te willen zien. Moet het alleen niet tegelijk op tv zijn met expeditie robinson, project catwalk, boer zoekt vrouw en gtst.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:48:52 #102
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73511087

Zangeres Maribelle en haar man Nicolaas, bekend als speler van het televisieprogramma
de Gouden Kooi, willen naar Spanje emigreren.

Maribelle en Nicolaas willen daar een hotel beginnen.

Een lang gekoesterde droom van Maribelle en Nicolaas gaat uitkomen met de geplande bed en breakfast.

vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:57:46 #103
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73511203
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:07 schreef FANN het volgende:

[..]

jawel... zoek jij daar eens een leuk filmpje

de leukste die je kan vinden, ben benieuwd welke jij leuk vindt
Ik vond deze o.a. wel leuk, juist omdat het redelijk ver ging, maar omdat hij totaal geen gene lijkt te hebben en daarin wel grappig kan zijn en er zelf ook nog van kan genieten cq. lol hebben. Ik vind die waar hij het aan de stok krijgt met Huub 'snachts aan het kookeiland ook wel leuk. Hij gaat dan springen als een kikker. Die is pas nog langsgeweest. Dat vieze gedoe met afval en kots, hoeft niet voor mij.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:07:11 #104
162917 tuinfluiter
pi_73530733
dgk huub en claire gaan scheiden

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73534196
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:33 schreef FANN het volgende:

[..]

doe maar effe wachten Rieb...
[..]

straks krijg jenog problemen enzo...
ow...... Rieb...... ja kan je gang gaan

http://www.nu.nl/internet(...)den-embedtarief.html

was een ''foutje''

Buma/Stemra schrapt omstreden embedtarief

Uitgegeven: 9 oktober 2009 15:57
Laatst gewijzigd: 9 oktober 2009 19:16

AMSTERDAM - Buma/Stemra gaat toch geen vergoedingen innen voor het embedden van muziekclips
door particulieren op bijvoorbeeld niet-commerciële weblogs.

Eerder deze maand ontstond veel commotie toen de rechtenorganisatie een folder (PDF) publiceerde
waaruit bleek dat Buma/Stemra voor het embedden van maximaal zes muziekfragmenten, bijvoorbeeld
videoclips op Youtube, voortaan 130 euro per jaar in rekening wilde brengen.

Dat plan leidde tot grote beroering onder webloggers, en ook in de Tweede Kamer.
Het CDA, GroenLinks en de SP stelden kamervragen.

Ze waren ongerust dat de maatregel zou leiden tot hoge rekeningen voor ouders wier kroost muziek
op Hyves postte en dat innovatie op internet zou worden belemmerd.
Ook hadden ze twijfels bij de juridische basis voor de plannen.

Commotie

In een persverklaring laat Buma/Stemra, dat de rechten vertegenwoordigt van tekstschrijvers,
componisten en muziekuitgevers, vrijdag weten dat de commotie de organisatie niet onberoerd
heeft gelaten.

Na overleg met brancheorganisatie Voice heeft Buma/Stemra besloten het omstreden tarief voor
niet-bedrijfsmatige sites "niet ten uitvoer te brengen".

Politieke steun

Voor het plan van Buma/Stemra ontbrak politieke steun, zo blijkt uit een reactie van minister Hirsch Ballin
van Justitie en staatssecretaris Frank Heemskerk van Economische Zaken.

Die "waren aanvankelijk ontstemd over het voorgenomen besluit van Buma/Stemra" en zijn "tevreden"
dat het niet doorgaat.

Volgens de bewindslieden leidde het plan tot verwarring bij internetgebruikers.

Bovendien was het in strijd met een afspraak tussen de auteursrechtenorganisaties en het
bedrijfsleven, die inhoudt dat over eventuele nieuwe tarieven eerst overleg met gebruikers dient
plaats te vinden.

PvdA-kamerlid Martijn van Dam, die als woordvoerder onder andere internet in zijn portefeuille
heeft, bevestigt dat beeld.

Van Dam, zelf verklaard tegenstander van de plannen, zegt op Twitter 'in de wandelgangen'
te hebben gehoord dat het kabinet wilde ingrijpen.

Pastors

Woordvoerster Antoinette de Ridder van Buma/Stemra bevestigt dat de organisatie niet voldoende
heeft overlegd met de gebruikers van de licenties.

Een werkgroep onder leiding van de voormalige Rotterdamse wethouder Marco Pastors bracht
in opdracht van Heemskerk dit voorjaar een advies (PDF) uit over de inning van rechten.

Daarin wordt gesteld dat rechtenorganisaties nieuwe regelingen of tarieven met gebruikers moeten bespreken.

Praten

De Ridder zegt dat Buma/Stemra dat alsnog gaat doen.

Volgens haar heeft de grote commotie over de plannen de doorslag gegeven bij het besluit het
omstreden tarief voorlopig niet te innen.

"Het is dan logisch dat je gaat praten met degenen bij wie die commotie leeft."

Buma/Stemra is volgens haar daarom inmiddels in gesprek met de digitale burgerrechtenbeweging
Bits of Freedom, die eerder deze week een open brief (PDF) publiceerde waarin BoF bezwaren
uitte tegen het plan.

Ook zou de rechtenorganisatie graag willen spreken met "vertegenwoordigers van webloggers".
PvdA-kamerlid Martijn van Dam, die als woordvoerder onder andere internet in zijn portefeuille heeft,
bevestigt dat beeld.

Van Dam, zelf verklaard tegenstander van de plannen, zegt op Twitter 'in de wandelgangen' te
hebben gehoord dat het kabinet wilde ingrijpen.

Wel blijft Buma/Stemra van mening dat voor gebruik van muziek op internet betaald moet worden.
De organisatie gaat daarover, samen met Voice, in gesprek met onder meer het ministerie van
Justitie.

Symptoom

BoF noemt het besluit van Buma/Stemra "een stap in de goede richting", maar is nog niet tevreden.
Buma/Stemra negeert de vraag of voor embedden überhaupt een vergoeding kan worden gevraagd,
reageert BoF in een persbericht. Bovendien blijft de vraag wat als bedrijfsmatig moet worden
aangemerkt.

Volgens directeur Ot van Daalen van BoF is de kwestie "slechts een symptoom van een
onderliggend probleem: in het huidige auteursrechtbeleid wordt onvoldoende rekening gehouden
met de belangen van internetgebruikers en kleine muzikanten.

Dat probleem los je niet op met een kleine aanpassing van een fundamenteel foute regeling."

© NU.nl/Wieland van Dijk

tja

Twitter en ''Wandelgangen'' dan krijg je dat....

eh... ze kunnen de regels morgen wel weer veranderen heur, dus wel effe blijven
opletten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:32:08 #107
162917 tuinfluiter
pi_73542989
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:28 schreef peeet1 het volgende:
dgk huub en claire gaan scheiden

Gouden Kooi-setje Huub van Ballegooy en Claire Recourt gaan na anderhalf jaar huwelijk scheiden.
De twee hebben beiden een advocaat ingehuurd om de scheiding te regelen, maar willen niet kwijt
wat de reden voor de scheiding is. Drie maanden geleden beviel Claire van een dochtertje Sophie.

Een paar weken geleden verscheen er een vreemd bericht op de Hyves-pagina van Claire:

"Lieve mensen, ik heb droevig nieuws. Huub en ik zijn uit elkaar. Huub is weer vreemdgegaan.
En nu werd het me echt te veel. Ik hou het liever voor familie, maar ik vind niet dat we moeten gaan
spelen dat het goed gaat. Het ergste vind ik het voor ons prinsesje Sophie, maar we lossen dit
goed op. Huub, het was een mooi avontuur. Kus Claire."

Het Gouden Kooi-paar liet daarna weten dat ze nog steeds gelukkig waren samen.
Iemand had ingebroken op de Hyves-pagina van Claire en vervolgens het bericht geplaatst,
was de verklaring. Huub liet via zijn Twitter weten: "Verhaal van Claire haar Hyves is niet waar,
een of andere debiel heeft haar Hyves gehackt. Trieste figuren, opsluiten die eikels.
En al die mensen die meteen vooraan stonden om mij af te branden, fuck you all. Get a life!"

Claire heeft haar schoonheidssalon in Hilversum verkocht en woont met dochter Sophie bij haar ouders in Tilburg.

pi_73581852
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

zou het echt niet weten, maar hoop dat ze een heerlijk leuk leventje heeft opgebouwd.
yups, iig beter dan die gasten die de camera nog steeds najagen
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:32:53 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73581909
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:30 schreef gomi het volgende:

[..]

Lieke doet helemaal geen paaldansacts meer?
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:34:20 #110
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73581947
PB, hoe was het feestje? Heb je foto's?
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:34:57 #111
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_73581972
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:30 schreef gomi het volgende:

[..]

is gewoon een verstandig meisje en heeft geleerd dat roem niet alles is, zo kreeg ze karrevrachten kadotjes en zo werd ze ff door de stront gehaald.
dat zeg ik hoop echt van harte dat ze super gelukkig is
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73581976
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

Lieke doet helemaal geen paaldansacts meer?
ik zou t niet weten tbh.
Ikm volg die gasten eigenlijk niet zo. bij dit soort dingen kom ik altijd wel weer langs, maar als de storm gaat liggen, laat ik t weer gaan.

zag van amanda pas nog wel paaldansfoto's. van lieke niet gezien
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:37:16 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73582028
Ik vond Lieke altijd al veel te leuk voor dat stomme paaldansen, te leuk voor Huub en ook te leuk voro die hele gouden kooi.
pi_73582041
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:

[..]

is gewoon een verstandig meisje en heeft geleerd dat roem niet alles is, zo kreeg ze karrevrachten kadotjes en zo werd ze ff door de stront gehaald.
dat zeg ik hoop echt van harte dat ze super gelukkig is
yups. begin een beetje t idee te krijgen dat types als brian, lieke het beste zijn omgegaan met t einde van dgk.
(van de laatste groep dan). Dat zijn de mensen die niet posten als zijnde goudenbrian, of terrorlieke oid.
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:39:17 #115
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_73582079
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:37 schreef Marrije het volgende:
Ik vond Lieke altijd al veel te leuk voor dat stomme paaldansen, te leuk voor Huub en ook te leuk voro die hele gouden kooi.
ben het helemaal met je eens marrije behalve dat hele reiki gedoe vond ik haar lief en ze is en was een meisje die wist wat ze wilde.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 18:50:12 #116
184769 crew  Deisyy
pi_73582367
Ja PB, hoe was de taart?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:50:19 #117
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73582370
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:37 schreef gomi het volgende:

[..]

yups. begin een beetje t idee te krijgen dat types als brian, lieke het beste zijn omgegaan met t einde van dgk.
(van de laatste groep dan). Dat zijn de mensen die niet posten als zijnde goudenbrian, of terrorlieke oid.
Op zich vind ik dat Huub het ook niet verkeerd doet ofzo, ik vind het ergens ook wel leuk dat hij hier post als ditishuub. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Brian zich hier niet laat zien. En die blogs van Amanda en Lieke lees ik ook niet, dus dat hoeft om mij ook niet.
pi_73582476
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Op zich vind ik dat Huub het ook niet verkeerd doet ofzo, ik vind het ergens ook wel leuk dat hij hier post als ditishuub. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Brian zich hier niet laat zien. En die blogs van Amanda en Lieke lees ik ook niet, dus dat hoeft om mij ook niet.
posten ok, maar op zijn weblog een ondertitel voeren als:
'BOEK NU DE MILJONAIRS UIT DE GOUDEN KOOI'. En vervolgens overal uitkramen dat hij nu als huub wil worden gezien los van zijn dingen uit dgk en dat t niet goed is voor zijn loopbaan achter de schermen?
imo botsen die 2 dingen een beetje
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:55:14 #119
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_73582518
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

vind het wel verstandig van ze dat ze hier of elders niks posten, want je ziet ook ditishuub krijgt soms bagger over zich heen als hij hier wat post, en als b.v. brain hier wat zou posten dan zijn de topic`s niet aan te slepen denk ik.
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:57:46 #120
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_73582590
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:53 schreef gomi het volgende:

[..]

'BOEK NU DE MILJONAIRS UIT DE GOUDEN KOOI'. En vervolgens overal uitkramen dat hij nu als huub wil worden gezien los van zijn dingen uit dgk en dat t niet goed is voor zijn loopbaan achter de schermen?
ik denk wat betreft huub dat er veel dingen aan hem beloofd zijn toendertijd, een goude toekomst achter de schermen etc.etc. en het verschil is, hij wilde beroemd worden en de andere niet ( buiten jaap om) en huub vind aandacht wel lekker anders had ie toch ook net als claire zijn hyves uit de lucht gehaald, heb er vanmiddag ff gelezen echt sommige gebruiken een taal.
nee huub kickt volgens mij wel op Aandacht negatief of positief kan hem weinig schelen denk ik.
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:58:54 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73582626
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:53 schreef gomi het volgende:

[..]

ja, daar heb je helemaal gelijk in
pi_73582690
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik denk wat betreft huub dat er veel dingen aan hem beloofd zijn toendertijd, een goude toekomst achter de schermen etc.etc. en het verschil is, hij wilde beroemd worden en de andere niet ( buiten jaap om) en huub vind aandacht wel lekker anders had ie toch ook net als claire zijn hyves uit de lucht gehaald, heb er vanmiddag ff gelezen echt sommige gebruiken een taal.
nee huub kickt volgens mij wel op Aandacht negatief of positief kan hem weinig schelen denk ik.
dat laatste ben ik met je eens. over die gouden bergen heb ik mijn twijfels. gewoon een baan als leerling achter de schermen. Toen hij dat aannam, wist hij ook wel dat daar geen gouden bergen aan gekoppeld zouden zitten.

Verder is t natuurlijk zijn goed recht om tdgk proberen uit te melken, maar ga dan niet posten dat de koppeling met zijn naam slecht is voor zijn loopbaan achter de schermen. Hij kiest ervoor om voor beiden te willen gaan.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:03:13 #123
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73582768
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vind het wel verstandig van ze dat ze hier of elders niks posten, want je ziet ook ditishuub krijgt soms bagger over zich heen als hij hier wat post, en als b.v. brain hier wat zou posten dan zijn de topic`s niet aan te slepen denk ik.
Huub kan dat wel goed handelen, die negatieve kritiek. Brian misschien wat minder. En Brian heeft er ook gewoon helemaal geen zin meer in Vind ik toch echt jammer. Ik vond het juist zo mooi van Brian dat hij zichtbaar kwetsbaar was.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:04:43 #124
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_73582823
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef gomi het volgende:

[..]

dat laatste ben ik met je eens. over die gouden bergen heb ik mijn twijfels. gewoon een baan als leerling achter de schermen. Toen hij dat aannam, wist hij ook wel dat daar geen gouden bergen aan gekoppeld zouden zitten.

Verder is t natuurlijk zijn goed recht om tdgk proberen uit te melken, maar ga dan niet posten dat de koppeling met zijn naam slecht is voor zijn loopbaan achter de schermen. Hij kiest ervoor om voor beiden te willen gaan.
heb je gelijk in, maar je weet maar nooit he, misschien heeft hij wel contrakten lopen etc.etc. ik vind wel dat hij elke keer erg negatief in het *nieuws* komt en hij helpt daar zelf graag aan mee.
ooit moest hij een keertje op zijn bek gaan, en de scheiding van claire ach dat was te verwachten, ben alleen benieuwd hoe de collega`s op zijn werk reageren, die lezen ook wel FOK en andere site`s
en ik bedoel met de scheiding, claire zal wel veel van hem gehouden hebben straalde ervan af, maar of huub echt dacht *dit is de vrouw van me leven* daar heb ik nooit in geloofd.
pi_73582868
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Huub kan dat wel goed handelen, die negatieve kritiek. Brian misschien wat minder. En Brian heeft er ook gewoon helemaal geen zin meer in Vind ik toch echt jammer. Ik vond het juist zo mooi van Brian dat hij zichtbaar kwetsbaar was.
weet niet of t om handlen gaat. Brian is gewoon bezig met zijn normale leven.
dgk is voorbij en normale leven gaat door.

Niet een c status bn'er proberen te worden.

zo zijn er wel meer hoor. amanda bv is er net zo 1. die doet ook van alles om die c status maar te behalen.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:07:52 #126
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_73582919
ach en wie ben ik, ken ze niet eens persoonlijk maar basseer mijn mening op wat ik allemaal gezien had toendertijd en gelezen, ach het is jammer maar claire vind wel weer een leuke vent en huub ach die mag nu weer in de ronte aanklooien, en dat ie vreemd gegaan is geloof ik niet en zal dat wel zo wezen dan is dat dan jammer.
ja ach elk huisje heeft zijn kruisje
pi_73582934
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:04 schreef Toverheks het volgende:

[..]

heb je gelijk in, maar je weet maar nooit he, misschien heeft hij wel contrakten lopen etc.etc. ik vind wel dat hij elke keer erg negatief in het *nieuws* komt en hij helpt daar zelf graag aan mee.
ooit moest hij een keertje op zijn bek gaan, en de scheiding van claire ach dat was te verwachten, ben alleen benieuwd hoe de collega`s op zijn werk reageren, die lezen ook wel FOK en andere site`s
en ik bedoel met de scheiding, claire zal wel veel van hem gehouden hebben straalde ervan af, maar of huub echt dacht *dit is de vrouw van me leven* daar heb ik nooit in geloofd.
die scheiding hing al in de lucht voor ze elkaar t jawoord hadden gegegven

zijn collega's zullen er niet mee zitten hoor. die weten zelf ook wel hoe t werkt. Daarom snapte ik dat excuus nooit dat zijn gouden kooi verleden hem in zijn werk zou kunnen beletten.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:08:25 #128
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73582945
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Brian vindt het welletjes, en gelijk heeft ie. Ik ben blij dat hij met zijn leven verder is gegaan.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:08:53 #129
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73582961
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:04 schreef Toverheks het volgende:
-knip-
mee eens, en ergens moet Claire toch ook wel beter hebben geweten. . . Echt, come on. . .wat dacht ze zelf? Lieke wil je met me trouwen? Nee? Ok. En hoeveel dagen later was het: Claire, wil je met me trouwen? Ja? Mooi! Ik begrijp dat nog steeds niet van Claire.
pi_73583004
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

mee eens, en ergens moet Claire toch ook wel beter hebben geweten. . . Echt, come on. . .wat dacht ze zelf? Lieke wil je met me trouwen? Nee? Ok. En hoeveel dagen later was het: Claire, wil je met me trouwen? Ja? Mooiiiii! Ik begrijp dat nog steeds niet van Claire.
heeft hij haar ook gevraagd?

j/k mooiiiii
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:11:25 #131
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73583072
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:06 schreef gomi het volgende:

[..]

weet niet of t om handlen gaat. Brian is gewoon bezig met zijn normale leven.
dgk is voorbij en normale leven gaat door.

Niet een c status bn'er proberen te worden.

zo zijn er wel meer hoor. amanda bv is er net zo 1. die doet ook van alles om die c status maar te behalen.
Maar ook meteen na de kooi is Brian hier niet geweest. Ik blijf het jammer vinden. Wel begrijpelijk hoor, maar toch. . . Wat doet Brian eigenlijk voor de kost?

Ik vind Amanda wel een ander verhaal trouwens, niet te vergelijken met Huub.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:12:53 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73583127
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar ook meteen na de kooi is Brian hier niet geweest. Ik blijf het jammer vinden. Wel begrijpelijk hoor, maar toch. . . Wat doet Brian eigenlijk voor de kost?

Brian is een echte vent, dus die gaat doen wat hij zonder de kooi ook gedaan had.
Huub heeft een bord voor z'n hoofd, dat is het verschil.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:12:56 #133
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_73583129
claire dacht misschien ik verander hem wel.
onweert behoorlijk boven amsterdam ff info haha
pi_73583134
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

tbh heb ik geen flauw idee.
amanda is in zoverre vergelijkbaar met huub dat ze ook nog steeds dgk probeert uit te melken. grootste verschil is dat huub er daarnaast ook een normale baan naast doet.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:13:57 #135
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73583175
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef gomi het volgende:

[..]

tbh heb ik geen flauw idee.
amanda is in zoverre vergelijkbaar met huub dat ze ook nog steeds dgk probeert uit te melken. grootste verschil is dat huub er daarnaast ook een normale baan naast doet.
Ik denk dat Amanda ook doet wat ze anders zou hebben gedaan, leve de lol.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:14:30 #136
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73583194
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef Toverheks het volgende:
ach en wie ben ik, ken ze niet eens persoonlijk maar baseer mijn mening op wat ik allemaal gezien had toendertijd en gelezen,
dat doen we bijna allemaal hier en het is hier de SHO he
quote:
ach het is jammer maar claire vind wel weer een leuke vent
Huub zal ook best een leuke vent zijn Maar ik denk ook dat Claire wel tegen een vent aan loopt die beter bij haar past dan Huub.
quote:
en huub ach die mag nu weer in de ronte aanklooien, en dat ie vreemd gegaan is geloof ik niet en zal dat wel zo wezen dan is dat dan jammer.
ja ach elk huisje heeft zijn kruisje
Ik weet niet of hij is vreemd gegaan, 75% kans van wel als je het mij vraagt
pi_73583195
Reactie Rocket Miljonairs door huub Wat mensen al niet verzinnen (tenminste daar ga ik vanuit)

Okee dan, ik zal open kaart spelen. Hoe minder we naar buiten brengen, hoe meer er kennelijk over gezegd en geschreven wordt, waarbij er een behoorlijk loopje met de waarheid wordt genomen. Geloof het of niet, maar de waarheid is dat ik weer terug bij Lieke ben. Oudeliefde roest niet, bloed kruitpt waar het niet gaan kan of hoe die mooie cliché's ook gaan: het is gewoon een feit dat Lieke en ik de laatste maanden weer erg naar elkaar toe gegroeid zijn. Het begon met een telefoontje van Lieke die mij wat contracttechnisch vroeg vanuit de Gouden Kooi en toen zijn we aan de praat geraakt. Van het een kwam het ander en uiteindelijk zijn we avondje wezen stappen en toen voelden we dat de vlam toch nog niet helemaal gedoofd was. Gisteravond ben ik op haar partijtje geweest bij Ex Pornstar ein Heerhugowaard en uiteindelijk ben ik met haar meegegaan en bij haar thuis blijven slapen. We hebben besloten het weer met elkaar te willen proberen, we kennen elkaar nu inmiddels beter en dit is toch heel wat anders dan de constante druk van de camera's, het hokje en de concurrenten in de Kooi. Ik weet dat het voor veel mensen misschien als heel onverwacht komt, maar iwe denken echt dat het deze keer kan werken. ik hoop dat ik alle roddeltantes en wanabee boulevard journalisten zo een beetje de wind uit de zeilen heb genomen en dat jullie ons en ook Claire en Sophie verder met rust willen laten. Hoezeer we ook publiek bezit zijn geweest, het wordt nu toch eens echt tijd voor een priveleven

Om je rot te lachten
pi_73583226
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat Amanda ook doet wat ze anders zou hebben gedaan, leve de lol.
zonder dgk zou ze geen kalenders verkopen en of in discotheken aan de paal hangen. Ok dat laatste ms wel, maar dan niet tegen betaling
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:15:43 #139
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_73583239
wat brain voor de kost doet weet ik niet, ook voor hem hoop ik dat ie leuk leventje heeft opgebouwd, ach ze waren **sterren** in de kooi maar daarna, het gewone leventje hebben de meeste goed opgepakt.
wat ik wel raar vind he, huub liep zo weg met die sylvia nooit lees ik wat over haar zelf huub zegt nooit wat op zijn eigen weblog over haar ach **sterren** de omstanders kunnen ze maken en breken.
met amanda gaat het super dat kan ik wel vertellen, sprak haar zusje laatst.
pi_73583260
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:14 schreef sandra17 het volgende:
Reactie Rocket Miljonairs door huub Wat mensen al niet verzinnen (tenminste daar ga ik vanuit)

knip

Om je rot te lachten
is fake, staat een streepje op de u in huub. is dus niet huub, maar een gefakte huub username
pi_73583274
quote:

Okee dan, ik zal open kaart spelen. Hoe minder we naar buiten brengen, hoe meer er kennelijk over gezegd en geschreven wordt, waarbij er een behoorlijk loopje met de waarheid wordt genomen. Geloof het of niet, maar de waarheid is dat ik weer terug bij Lieke ben. Oudeliefde roest niet, bloed kruitpt waar het niet gaan kan of hoe die mooie cliché's ook gaan: het is gewoon een feit dat Lieke en ik de laatste maanden weer erg naar elkaar toe gegroeid zijn. Het begon met een telefoontje van Lieke die mij wat contracttechnisch vroeg vanuit de Gouden Kooi en toen zijn we aan de praat geraakt. Van het een kwam het ander en uiteindelijk zijn we avondje wezen stappen en toen voelden we dat de vlam toch nog niet helemaal gedoofd was. Gisteravond ben ik op haar partijtje geweest bij Ex Pornstar ein Heerhugowaard en uiteindelijk ben ik met haar meegegaan en bij haar thuis blijven slapen. We hebben besloten het weer met elkaar te willen proberen, we kennen elkaar nu inmiddels beter en dit is toch heel wat anders dan de constante druk van de camera's, het hokje en de concurrenten in de Kooi. Ik weet dat het voor veel mensen misschien als heel onverwacht komt, maar iwe denken echt dat het deze keer kan werken. ik hoop dat ik alle roddeltantes en wanabee boulevard journalisten zo een beetje de wind uit de zeilen heb genomen en dat jullie ons en ook Claire en Sophie verder met rust willen laten. Hoezeer we ook publiek bezit zijn geweest, het wordt nu toch eens echt tijd voor een priveleven

Om je rot te lachen
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:17:14 #142
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73583296
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Brian is een echte vent, dus die gaat doen wat hij zonder de kooi ook gedaan had.
Huub heeft een bord voor z'n hoofd, dat is het verschil.
Huub wilde na (misschien voor ook al) dgk graag iets doen in de media, is niks mis mee. Ik denk dat hij daar ook wel past, heb zelf ook in de media gewerkt en het is toch een apart cultuurtje, ik denk dat Huub daar wel zn draai kan vinden. En hij is bereid onderaan de ladder te beginnen, dat siert hem. Jaap wil meteen een eigen tv show en het gewonnen miljoen op zn bank laten staan. Dat vind ik pas een mentaliteit om op te piesen, denken dat het je allemaal wel aan komt waaien. Huub werkt gewoon keihard.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:18:55 #143
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_73583365
quote:

Om je rot te lachten
dit meen je niet staat het daar hahahah wat een gek en als het waar is heb ik meelij met lieke, die kan toch veel en veel beter krijgen nee dit geloof ik niet, zo stom zou ze toch niet wezen???
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:19:22 #144
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73583383
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:15 schreef gomi het volgende:

[..]

zonder dgk zou ze geen kalenders verkopen en of in discotheken aan de paal hangen. Ok dat laatste ms wel, maar dan niet tegen betaling
Ja, dat is waar, maar dat zie ik ook als onvermijdelijke bijvangst. Ze vindt toch wel een vent met genoeg poen die haar laat feesten en genieten.
Ik hoop wel dat ze zich daar niet op blind staart, want over een paar jaar is dat absoluut vergane glorie en in ieder geval niet afdoende om een goed leven te hebben.
pi_73583461
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:12 schreef Toverheks het volgende:
claire dacht misschien ik verander hem wel.
onweert behoorlijk boven amsterdam ff info haha
Zeg dat wel en al die auto alarm dingen die afgaan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:22:16 #146
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_73583495
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

Huub wilde na (misschien voor ook al) dgk graag iets doen in de media, is niks mis mee. Ik denk dat hij daar ook wel past, heb zelf ook in de media gewerkt en het is toch een apart cultuurtje, ik denk dat Huub daar wel zn draai kan vinden. En hij is bereid onderaan de ladder te beginnen, dat siert hem. Jaap wil meteen een eigen tv show en het gewonnen miljoen op zn bank laten staan. Dat vind ik pas een mentaliteit om op te piesen, denken dat het je allemaal wel aan komt waaien. Huub werkt gewoon keihard.
ben nooit een *fan* van plopperdeplop geweest maar vind eerlijk is eerlijk dat hij best een talkshow mocht hebben, ze hadden de tafel van 5 nooit moeten maken maar alleen huub en een paar gasten, en dat denk ik omdat ik denk he dan, dat huub brutaal, niet verlegen etc etc tegen gasten is, alles aan ze durft te vragen en een klein stapje verder zou gaan als een andere presentator,maar helaas, hij heeft een naam, die rondn***kende kleine brutale opdonder met die te grote bek en het te kleine lontje.
pi_73583510
Ik persoonlijk denk dat het gewoon een combinatie van dingen is geweest

Naar mijn mening te snel alles gegaan, dgk in, trouwen, dgk uit. (daar tussen heel veel ellende in dgk), samenwonen, verhuizen, huub drukke baan, claire eigen zaak, zwanger en dat allemaal in anderhalf jaar tijd.

Dan krijg je dat huub nooit thuis was, altijd aan het werk denk alleen maar aan de bruiloft van claire haar broer dat hij in de middag weer terug moest om te werken, altijd overwerken, claire altijd alleen thuis, altijd alleen eten, alleen voor de kleine zorgen want huub was gelijk weer aan het werk na de bevalling, claire geen familie/vrienden in de buurt.

Ik denk dat het bovenstaande genoeg is om een stel uitelkaar te krijgen.

(Misschien hoort vreemdgaan erook wel bij maar dat is schijnbaar niet de reden volgens beide.)
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:22:47 #148
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_73583513
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Zeg dat wel en al die auto alarm dingen die afgaan
was een klap he net en een echte lange flits hoi hoi Soury tijdje geleden he maar reuze gezellig weer hier op FOK
pi_73583542
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, dat is waar, maar dat zie ik ook als onvermijdelijke bijvangst. Ze vindt toch wel een vent met genoeg poen die haar laat feesten en genieten.
Ik hoop wel dat ze zich daar niet op blind staart, want over een paar jaar is dat absoluut vergane glorie en in ieder geval niet afdoende om een goed leven te hebben.
true, maar de kunst in dat soort gevallen is om ook te zien dat t bijvangst is. krampachtig proberen vast te houden aan die status is minder,
dan word je op een gegeven moment een soort van kelly en zit je achter de webcam
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:25:10 #150
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73583585
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

Huub wil helemaal niet onderaan beginnen, die kan niet anders, die moet wel.
Ik geloof ook dat het wel iets is voor Huub, al denk ik dat het meer in de lefgozerij genre is dat gericht is op sex en uitbuiten van vrouwen, daar gaat zijn belangstelling naar uit, omdat hij dat goed kan.

Jaap heeft het hoog in zijn bol, maar Jaap is eigenlijk ook grappiger dan Huub en Jaap moest niet luisteren naar mensen die hem naar de mond praatten om maar bij hem in een goed blaadje te komen.
Hebben we toch allemaal gezien, iedereen vond Jaap zo goed en grappig, ja zelfs de broer van Claire voorspelde gouden tijden als hij het slim speelde (kamp Claire en Huub) want hij had immers al iets met media te maken. Jaap heeft gewonnen en wil, krenterig als hij is, zijn kansen uitbuiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')