abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72864934
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 03:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ok thanks anyway. Ik heb zelf ook nog materiaal maar was benieuwd wat er nog op het forum zou zijn. Ondanks dat BB-vips destijds in de lente minder bekeken was, was het echt een geweldige serie om te maken en te volgen. De bekende Nederlanders die elkaar eigenlijk voornamelijk uit de roddelbladen kenden maakten op een hele nieuwe manier kennis met elkaar. Dat leverde mooie carrièreverhalen en hoe ze met hun beroemdheid omgingen. Lange memorabele gesprekken tot diep in de nacht.
Ah, als ik dit zo lees best jammer misschien dat ik het niet gezien heb.
Ik kan me niet helemaal herinneren waarom niet maar het is heel goed mogelijk dat
ik op vakantie was in die tijd, aangezien het programma maar 4 weken heeft geduurd.

Tegenwoordig ben ik niet meer zo'n TV kijker, internet heeft het toch een beetje gewonnen
bij mij.

Verder wil ik Fluitertje nog even mijn complimenten maken voor de OP

Arcee wil ik héél hartelijk bedanken voor de filmpjes écht geweldig leuk om terug te zien,
vooral het eerste filmpje met Ruud op de hometrainer die maar een eind weg filosofeert
heb ik van genoten.

Dus Arcee deze is voor jou...

Ik merk dat ik nu 10 jaar later nog steeds nét zo'n grote Fan ben van Ruud als 10 jaar geleden.
Jammer dat hij het daarna zo moeilijk heeft gehad, maar toen ik hem terug zag in TBO was hij
ondanks dat nog steeds dezelde toffe vent die verder niet met al te veel wrok op die teleurstellingen
terug kijkt, maar zijn zegeningen telt die hij er wél aan heeft overgehouden, zonder die nu écht
na te hebben gejaagd, en zijn heerlijke zelfspot over zijn mislukte ''muziekcarrière"
Hierbij liefdevol ondersteund door ''zijn'' Annet uiteraard.

Na Dawast weer, mochten er nog meer oude filmpjes van BB boven tafel komen dan zal ik ze
met plezier bekijken ! Om alle afleveringen van BB1 op TV te herhalen hoeft bij nader inzien ook
weer niet zo nodig van mij, maar zo af en toe een fragmentje is wel héél geinig.

oké

doei dan maar weer ...
  vrijdag 18 september 2009 @ 07:12:42 #22
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_72865113
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 03:07 schreef BobdeStreamer het volgende:

Ondanks dat BB-vips destijds in de lente minder bekeken was, was het echt een geweldige serie om te maken en te volgen.
Wel enkele topics in het archief.

Big Brother Archief
pi_72865340
Mochten hier liefhebbers voor zijn (pas op, het bestand is een paar mb groot!): Een terugblik op Big Brother 1.

http://www.wwzapper.com/1999-pics/bigbrother.jpg

Het hele blog dat ik erover heb geschreven, en waar bovenstaande afbeelding bij hoort (mocht iemand geïnteresseerd zijn):

http://www.wwzapper.com/?p=210

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2009 07:57:41 ]
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:00:45 #24
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_72868904
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 07:12 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Wel enkele topics in het archief.

Big Brother Archief
Internet 1999, let eens op de aantal views
pi_72869353
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 07:56 schreef female81 het volgende:
Mochten hier liefhebbers voor zijn (pas op, het bestand is een paar mb groot!): Een terugblik op Big Brother 1.

Het hele blog dat ik erover heb geschreven, en waar bovenstaande afbeelding bij hoort (mocht iemand geïnteresseerd zijn):

Wat een leuke verassingen ineens !!

en je Blog die uitspraken

even die van Ruud op een rijtje... ik HOOR het hem gewoon zeggen

Ruud
- Ouwe gabber, laat je niet gek makuh!
- Effe lekker knuffelen!
- Heee, Oostbierum, je hebt toch ook Sexbierum?
- Godverdikkie…
- Je hep je voor deze toestand opgegeve en dan moe-je nie zo zeike!
- Ik moet toch om de vier dagen iets lozen, anders kan ik het niet volhouden.
- Gewoon onder het bed, dekbed er overheen.
- Ik ben et kwijt.
- So, da’s godverdikkie wel sporten zeg. (Na een paar rondjes door de tuin)
- Denk aan mij als je hem er in schuift!
- Het grootste verschil tussen mannen en vrouwen is dat bij een vrouw alles via het hoofd, dan de maag en dan naar de kut gaat. Bij een man gaat het andersom: via de pik en de maag naar het hoofd.
- Bart is lomp. Emotioneel gezien dan.
- Als je eenmaal aan het leven bent, dan ga je door. Tot je een keer zegt; Ho!
- Vrouwen, die zijn op een andere manier intelligent, heh.
- Ze zeggen heh, dat als vrouwen praten heh, dat die woorden dan een kortere weg afleggen naar de hersenen dan bij mannen. Vandaar dat vrouwen alles er zo makkelijk uitgooien. Dat is het voordeel van een vrouw, heh.
- Doe jij dat veel… nadenken? (Tegen Maurice)
- We zijn bijna op de helft man, potverdikkie zeg… Dat is 50 procent.
- Ik pak een handdoek, ga even naar bed, ben over een half uurtje terug! (Met foto van nieuwe kandidate)
- Die kippen maken toch wel een paar wippies per dag. Ze trekken zich nergens van aan. Gewoon voor onze ogen, huppakee.
- Veronica heeft het beste met ons voor. Dat geloof ik echt!
- Het leven is geen snelweg, maar een parkeerplaats in de zon!
- Gaan we nog effe voetballen. (Over 10 minuten staan de nieuwe bewoonsters op de stoep)
- Ik geloof er niet in dat een man gemaakt is om monogaam te zijn.
- Ik zie dit project als de Tour de France.
- Als ik me kut voel dan voel ik mem gewoon klote weejewel.
- Ze zijn zo ielig. Ik heb groffer geschut nodig. (Sexuele evaluatie van Anouk & Cyrille)
- Ik speel mezelf en dat doe ik best goed.
- Het gaat niet om de grootte of de dikte, het gaat om de invalshoek.
- Ik krijg gewoon kippevel in m’n bilspleet, godverdikkie. (na het zien van de Big Brother-krant vol steun-betuigingen)

Die terugblik ga ik later even op mijn grote computer kijken want ik denk dat mijn laptoppie dat
niet aankan

waar heb je je al die tijd verstopt ???

In ieder geval
pi_72869453
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:00 schreef spapaars het volgende:

[..]

Internet 1999, let eens op de aantal views
jeetje.....

maar tis in ieder geval iets
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 september 2009 @ 11:21:24 #27
862 Arcee
Look closer
pi_72869532
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:19 schreef FANN het volgende:
jeetje.....

maar tis in ieder geval iets
Sterker nog, het is veel, want views werden toen nog niet bijgehouden, dus deze views zijn volledig op basis van viewen in het archief.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_72869543
@ Fann

Waar ik me al die tijd verstopt heb?

Eigenlijk stond circa driekwart van het spul vanaf ergens in 2005 of 2006 t/m augustus 2008 ook al online, op de vorige versie van m'n site (toen nog een ouderwetse html-site i.p.v. weblog). Dus je hebt ze al ooit eerder kunnen zien. Maar toen het een weblog werd zijn álle oude stukken noodgedwongen offline gehaald, en steentje voor steentje wordt het weer opgebouwd.

De tijd was nu rijp om het Big Brother-spul weer eens boven water te halen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2009 11:23:07 ]
pi_72869635
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:21 schreef Arcee het volgende:

[..]

Sterker nog, het is veel, want views werden toen nog niet bijgehouden, dus deze views zijn volledig op basis van viewen in het archief.
Ah... nou ook dat nog eens was wel héél in het begin natuurlijk,

maar toch leuk dat het er nog is, zo zie je maar weer.....
pi_72869827
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:21 schreef female81 het volgende:
@ Fann

Waar ik me al die tijd verstopt heb?

Eigenlijk stond circa driekwart van het spul vanaf ergens in 2005 of 2006 t/m augustus 2008 ook al online, op de vorige versie van m'n site (toen nog een ouderwetse html-site i.p.v. weblog). Dus je hebt ze al ooit eerder kunnen zien. Maar toen het een weblog werd zijn álle oude stukken noodgedwongen offline gehaald, en steentje voor steentje wordt het weer opgebouwd.

De tijd was nu rijp om het Big Brother-spul weer eens boven water te halen.
jah in 2005 wist ik nog niet eens dat Fok bestond

en écht gaan zoeken ben ik pas een paar weekjes geleden mee begonnen, maar ben je toen niet
tegengekomen, eigenlijk maar goed ook want dis is véél leuker dat je hier zelf dit kan posten

Dit is tenslotte jouw werk !

en wat voor een werk...

Harstikke leuk dat je dat weer hebt opgebouwd en inderdaad DIT is het juiste moment om
je site hier te posten !

terugblik op 10 jaar, een mooier moment had je niet uit kunnen kiezen
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:32:42 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72869851
mooi overzicht en wat een lijst aan mislukte spin-offs
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72891359
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 07:56 schreef female81 het volgende:

Hoi female81 ik heb een paar dingetjes van je site bewerkt om dit topic wat completer
te maken, niet te veel want anders krijgen we weer klachten over het laden van de pagina

maar sommige dingen vond ik toch wel erg leuk en om de rest te zien moeten ze gewoon
maar even naar jouw site !!

pi_72891389
pi_72891477

pi_72891558
pi_72891591
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:35:21 #37
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72893740
quote:
The Bar was een interactieve real life-soap die zich afspeelde in een echt café.
Het programma werd in het voorjaar van 2002 uitgezonden door Yorin en borduurde voort op
de successen van Big Brother en De Bus. The Bar, een format van het Zweedse productiehuis
Strix is ook uitgezonden in Argentinië, Denemarken, Estland, Finland, Georgië, Griekenland,
Kroatië, Letland, Litouwen, Noorwegen, Polen, Portugal, Slovenië, Zweden en Zwitserland.
dat is helemaal aan me voorbij gegaan, zegt me echt helemaal niks
  zaterdag 19 september 2009 @ 00:12:29 #38
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_72895006
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef Marrije het volgende:

dat is helemaal aan me voorbij gegaan, zegt me echt helemaal niks
Vond het leuk om te volgen.

Reality the bar speelde zich af in Rotterdam , een deur verderop hadden zij hun appartement
Camiel was de beste barman en werd winnaar van reallife The Bar .

pi_72898162
17 September 2009 10:59
http://www.medianed.com/2009/09/17/big-brother-bestaat-tien-jaar/

Big Brother bestaat tien jaar
17 September 2009 10:59

In Nederland was de laatste editie van Big Brother in 2006 te zien, maar het reality-programma mag
toch een feestje vieren.

Woensdag was het precies tien jaar geleden dat de allereerste personen ooit een Big Brother-huis betrokken.

In dat eerste seizoen in 1999 zaten onder anderen Ruud, Willem, Sabine, Karin en de uiteindelijke
winnaar Bart.

Succes

Het programma werd de eerste seizoenen uitgezonden door RTL.
De laatste editie werd in 2006 uitgezonden door Talpa (Tien).
Endemol produceerde de reality-show, die onder leiding stond van Hummie van der Tonnekreek
als hoofdredacteur en Paul Römer als producent.

Het programma was niet alleen in Nederland een succes en blijkt nu nog steeds internationaal
populair te zijn. “Big Brother heeft wereldwijd een buitengewoon succesvol jaar.

We hebben in enkele voorname landen zoals Amerika, Spanje en Italië betere cijfers gezien dan ooit.
Met 28 lopende series in 67 landen in 2009 bestaat er geen twijfel over dat dit format nog even sterk
is als bij de start een decennium geleden”, zegt Römer op de site van Endemol.

Noviteit

Reality-tv was tien jaar geleden niet nieuw (bijvoorbeeld MTV’s The Real World), maar Big Brother
bracht het genre tot ongekende groote. Geen enkele tv-zender kon meer om programma’s heen waarin
al dan niet bekende mensen zich permanent door camera’s lieten volgen.

Een andere novititeit die de BB-makers op tv introduceerden, was het interactief stemmen op kandidaten
via sms en internet. Daarmee werd ook een belangrijke inkomstenbron voor tv-zenders aangeboord.

Terugkeer

Televisiemagnaat John de Mol en de huidige topman Paul Römer van Endemol International verwachten
niet dat hun geesteskind op korte termijn in Nederland terugkeert, omdat het programma daarvoor te
duur is.
pi_72898211
Big Brother tien jaar oud, zonder kaarsjes

De huiskamer in het speciaal gebouwde huis in Almere waar de allereerste Big Brother in 1999 werd
opgenomen. Nu, tien jaar later, is het programma nog steeds te zien in meer dan 72 landen.

Foto ANP

http://www.parool.nl/paro(...)onder-kaarsjes.dhtml

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')