abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72835653
quote:
Aanval met molotovcocktails op Beierse school

Op een gymnasium in Ansbach, in de Duitse deelstaat Beieren, zijn donderdag tien gewonden gevallen toen een 19-jarige leerling andere leerlingen bestookte met molotovcocktails. De politie zei dat de jongeman ook een bijl bij zich had.

Volgens sommige bronnen zou de jongen met een vuurwapen hebben geschoten. Een meisje zou zwaargewond zijn geraakt. De dader, die zelf ook gewond raakte, is gearresteerd.

De dader raakte zwaargewond. Hij werd door de politie neergeschoten en vervolgens aangehouden. Hij is leerling van de school, het in 1528 gestichte Carolinum Gymnasium dat nu ongeveer 650 leerlingen telt. De jongeman drong het 18e eeuwse pand binnen en gooide er met molotovcocktails.

In de afgelopen 35 jaar zijn in de Bondsrepubliek zeven keer scholen het doelwit geweest van dergelijke gewelddaden. In maart nog doodde een 17-jarige scholier vijftien mensen in of bij zijn school in Winnenden (Baden-Württemberg). In 2002 vermoordde een 19-jarige jongen op het Guttenberg Gymnasium in Erfurt (Thüringen) zestien mensen alvorens hij zich van het leven beroofde.

De school is ontruimd; de politie kamt het gebouw uit, zei politiewoordvoerder Ralf Koch.

WTF.. moet toch nie veel gekker worden.

In welk pcspel gebruiken ze molotovcocktails ?
pi_72835708
Postal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72835722
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:23 schreef Frutsel het volgende:

[..]

WTF.. moet toch nie veel gekker worden.

In welk pcspel gebruiken ze molotovcocktails ?
GTA
COD 5
Saints Row
pi_72835743
Ook in GTA toch?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_72835872
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
Postal.
Postal 2 is geniaal.
BE YOUR DOG
pi_72835902
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:26 schreef Sjaakmat het volgende:
Ook in GTA toch?
pi_72835929
Okay, okay, ik vroeg d'r zelf om
pi_72835941
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Postal 2 is geniaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72836972
Euhm, even weer met de beide benen op deze aarde jongens
quote:
Op een gymnasium in Ansbach, in de Duitse deelstaat Beieren, zijn donderdag tien gewonden gevallen toen een 19-jarige leerling andere leerlingen bestookte met molotovcocktails. De politie zei dat de jongeman ook een bijl bij zich had.

Volgens sommige bronnen zou de jongen met een vuurwapen hebben geschoten. Een meisje zou zwaargewond zijn geraakt. De dader, die zelf ook gewond raakte, is gearresteerd.

De dader raakte zwaargewond. Hij werd door de politie neergeschoten en vervolgens aangehouden. Hij is leerling van de school, het in 1528 gestichte Carolinum Gymnasium dat nu ongeveer 650 leerlingen telt. De jongeman drong het 18e eeuwse pand binnen en gooide er met molotovcocktails.
Bron
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 17 september 2009 @ 13:28:37 #10
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72837397
Het lijkt wel of het een sport begint te worden
AFC AJAX
pi_72965486
quote:
Bomgooier uit coma
De 18-jarige Duitser die donderdag in een Beierse school leerlingen bestookte met molotovcocktails en daarbij zwaargewond raakte, is uit zijn kunstmatige coma ontwaakt.

Bomgooier had daad lang gepland Scholier kondigde 'apocalyps' aan Brandbom op Beierse school
Dat meldde een woordvoerder van het Duitse openbaar ministerie maandag. De jongen is echter nog niet verhoord.

De jongeman gooide donderdag brandbommen en hakte op mensen in met een bijl in een gerenommeerd gymnasium in Ansbach, bijna 150 kilometer ten noordwesten van München. Negen scholieren en een leraar raakten deels levensgevaarlijk gewond.

De dader raakte zwaargewond. Hij werd door de politie neergeschoten en vervolgens aangehouden. Hij is leerling van de school, het in 1528 gestichte Carolinum Gymnasium dat nu ongeveer 650 leerlingen telt.
  maandag 21 september 2009 @ 13:54:56 #12
215628 woid
let's get Friendly
pi_72965676
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ziek
pi_72966570
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
In die film hadden ze dat ook mooi gedaan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')