Op naar de 10.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom doet vandaag precies acht jaar AV
http://twitter.com/gerardekdom/status/4050556542
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:20 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb net de nieuwe clip van Rammstein laten zien hier. Om te zeggen dat men geschokt is zou het understatement van het jaar zijn.
Hier ging men toch maar is aandachtig de clip kijkenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je moet nu op zoek naar ander werk?
Ik ben al op weg naar het CWI...quote:Op donderdag 17 september 2009 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je moet nu op zoek naar ander werk?
"Maar meneer, waarom moest u dan weg?"quote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben al op weg naar het CWI...
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Foolish Games.
Zo ontzettend mooi.
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
You took off your coat and stood in the rain
You were always crazy like that
Ik heb wel al een aanbod van Don & Ad binnen!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Maar meneer, waarom moest u dan weg?"
"Nou, ik had een videoclip op kantoor laten zien."
"Die van ˜Rammstein? Ooooow, is dat alles?"
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb wel al een aanbod van Don & Ad binnen!
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_vreemganger__.html![]()
![]()
![]()
Die man heeft gewoon zoveel beter werk gemaakt!quote:
Dat moet bijna wel. Slechter kan ik me namelijk niet echt voorstellen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die man heeft gewoon zoveel beter werk gemaakt!
Helemaal mee eensquote:
De wallen van Wim Kokquote:
zou zou maar op 3fm ook kunnen gebeurenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_vreemganger__.html![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef JDude het volgende:
Is dit de In-je-dip-tip van vandaag?
ik heb al dik 2,5 week weekendquote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef borisz het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Maandagmorgen zal je vast weer dit postenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik heb al dik 2,5 week weekend. Maandag mag ik weer naar Belgique.
quote:Over een stuk waar je normaal een uur over doet doe ik er nu drie uur over![]()
Hier ookquote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef borisz het volgende:
Tof man !quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef borisz het volgende:
Wellichtquote:Op donderdag 17 september 2009 17:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Maandagmorgen zal je vast weer dit posten
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef borisz het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 17 september 2009 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tori Amos
Tori Amos #8 - Op naar de Winter
Napoleon is niet zo'n goed voorbeeld, die kwam nog een keer terug.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:24 schreef Timo20 het volgende:
is die *** plaat van Anouk nou nog niet verbannen naar 1 of ander heel ver weg gelegen onbewoond eiland?![]()
Wat ze met Napoleon deden mogen ze met deze plaat ook doen![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Napoleon is niet zo'n goed voorbeeld, die kwam nog een keer terug.
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En de zingende berggeit doet ook mee
Grappig toch hoe meningen kunnen verschillen. Vaak zit ik wel op 1 lijn met de muzikale voorkeur hier, maar ik VIND 3DIaR toch goed!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:24 schreef Timo20 het volgende:
is die *** plaat van Anouk nou nog niet verbannen naar 1 of ander heel ver weg gelegen onbewoond eiland?![]()
Wat ze met Napoleon deden mogen ze met deze plaat ook doen![]()
Volgens mij zijn we verder in dit topic zelden over een plaat zo eens geweest.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
Grappig toch hoe meningen kunnen verschillen. Vaak zit ik wel op 1 lijn met de muzikale voorkeur hier, maar ik VIND 3DIaR toch goed!
Daar issie weer... Rapapapapapapapapa Tjibbe!quote:
Dan heb ik 't toch goed!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Daar issie weer... Rapapapapapapapapa Tjibbe!
Hij houdt zich dan wel aardig koest.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Daar issie weer... Rapapapapapapapapa Tjibbe!
Helaas is morgen Veenstra er niet dus we moeten denk ik Gerard er voor mailenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:47 schreef Marc63 het volgende:
Aangezien Gerard ook om is, kan er morgen ook wel een 10 over half 8 momentje ingelast worden.
Veenstra er niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Helaas is morgen Veenstra er niet dus we moeten denk ik Gerard er voor mailen
Dat werdt vorige week gezegd als ik me goed kan herinnerenquote:
Ik heb wel begrepen dat Michiel een bruiloft heeft, maar ben er vanuit gegaan dat dat de bruiloft van Jeroen Kijk in de Vegte is. En daar moet Gerard ook naar toe (om ploatjes te droaien zelfs).quote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat werdt vorige week gezegd als ik me goed kan herinneren
Klopt, maar overdag heb ik NOG een bruiloft. Ik vreet me ongans in de bruidstaarten morgenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb wel begrepen dat Michiel een bruiloft heeft, maar ben er vanuit gegaan dat dat de bruiloft van Jeroen Kijk in de Vegte is. En daar moet Gerard ook naar toe (om ploatjes te droaien zelfs).
Dus voor andermans bruiloften neem je meer tijd dan voor die van jezelf?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef MichielV het volgende:
[..]
Klopt, maar overdag heb ik NOG een bruiloft. Ik vreet me ongans in de bruidstaarten morgen
Mag ik hieruit opmaken dat je er dan inderdaad niet bent?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef MichielV het volgende:
[..]
Klopt, maar overdag heb ik NOG een bruiloft. Ik vreet me ongans in de bruidstaarten morgen
Ben ik toch niet met je eens, het Queen zijn zit m ook in je keuze van met wie je samenwerkt (denk Michael Jackson en Quincy Jones). Madonna was altijd heel trendsettend in die keuzes, denk bv aan Mirwais voor Music en William Orbit voor Frozen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar Madonna werkt tegenwoordig volgens mij alleen nog maar samen. En de platen klinken dan allemaal als een plaat van iemand anders (Paul Oakenfold, Pharrel Williams, Justin Timberlake, Timbaland, etc.) waar Madonna op meezingt. Haar titel van Queen of Pop heeft ze wel verdiend, maar al jaren voldoet ze er niet meer aan (volgens mij was Frozen de laatste plaat waar ze dat nog wel deed).
Ik vond er echt geen bal aanquote:Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef borisz het volgende:
Tja eehh wat zullen we eens zeggen.
Saai duel in Amsterdam.
Dan zijn de algemene beschouwingen toch leukerquote:Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef borisz het volgende:
Tja eehh wat zullen we eens zeggen.
Saai duel in Amsterdam.
Ja helaas, ik kan geen politiek24 atm ontvangen. Ben bij mijn vader en heb daar Digitenne (quote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan zijn de algemene beschouwingen toch leuker
Het is puur genieten vanavond met Rutte die in actie isquote:Op donderdag 17 september 2009 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja helaas, ik kan geen politiek24 atm ontvangen. Ben bij mijn vader en heb daar Digitenne (). En de internetverbinding is zo brak dat een stream geen zin heeft.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pompiedom.
Ja, sorry maar het was ook wel heel erg rustig hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 21:59 schreef 3FMaster het volgende:
@Hans:. Bijna een hele pagina vol
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maandag weer richting de Zuiderburen?
Ah, tof! Vol energie er weer tegenaanquote:
En Galvanize ookquote:MGMT - Kids (Soulwax Remix)
Yup, zal vanaf begin weer druk zijn. Daarom ben ik blij dat ik deze week nog vrij heb. Weekje thuis relaxen na opvakantie te zijn geweestquote:Op donderdag 17 september 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof! Vol energie er weer tegenaan. Jammer dat het vakantiegevoel de 1e werkdag al helemaal weg is.. Schijnt zelfs onderzocht te zijn
Heel erg verstandig natuurlijkquote:Op donderdag 17 september 2009 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, zal vanaf begin weer druk zijn. Daarom ben ik blij dat ik deze week nog vrij heb. Weekje thuis relaxen na opvakantie te zijn geweest.
Waar ik ook niet tegen kan is vrijdagmiddag klaar en dan diezelfde avond nog vertrekken. Eerst moet ik even bijkomen voordat ik weg kanquote:Op donderdag 17 september 2009 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, zal vanaf begin weer druk zijn. Daarom ben ik blij dat ik deze week nog vrij heb. Weekje thuis relaxen na opvakantie te zijn geweest.
Dat doe k bewust nooit. Probeer toch altijd drie weken vakantie te nemen als ik twee weken wegga. Dan heb je tenminste het idee dat je echt vakantie gehad hebtquote:Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel erg verstandig natuurlijk. Even weer acclimatiseren en nog even in alle rust nagenieten van de Ijsland-trip
. Het is echt klote als je op een zaterdag terugkomt en dan maandag weer moet werken of naar school moet
.
Yup. Dan valt de spanning van werk/studie weg... Ik heb altijd een dag nodig om lekker relaxed in te pakken en nog wat andere dingetjes uit te zoeken. Had nu dan ook de vrijdag vóór vertrek lekker vrijquote:Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar ik ook niet tegen kan is vrijdagmiddag klaar en dan diezelfde avond nog vertrekken. Eerst moet ik even bijkomen voordat ik weg kan. De laatste jaren ben ik er koning in om de dag nadat alles klaar is ziek te worden
. Dan komt toch iets van spanning, misschien niet eens bewust, vrij en een hoop vermoeidheid wat eruit komt
.
Damn, 4 dagen is niet bijzonder veel te noemenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doe k bewust nooit. Probeer toch altijd drie weken vakantie te nemen als ik twee weken wegga. Dan heb je tenminste het idee dat je echt vakantie gehad hebt. Bovendien had ik vóór IJsland pas een dag of 4 vrij gehad dit jaar, dus 't werd nu wel es tijd
.
Nog niet gehoord, maar ik vind ze te gek!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die nieuwe CD (The Madd are pretty quick) is heeeeerlijk!
Ik zie in de lijst van het 2e uur een van de allermooiste gitaarliedjes ooit staan en die vergeet je gewoon... Het is een schande!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Ben de Der Rudy playlist aan het bekijken, maar daar staat me toch een plaat op de lijst...
[..]
En Galvanize ook.
...
http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/322395
Sorry !!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie in de lijst van het 2e uur een van de allermooiste gitaarliedjes ooit staan en die vergeet je gewoon... Het is een schande!
Laatst een pannenkoek met de naam Twente gegeten (kaas, ham, salami en dressing). Was lekker!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
Ik ben dan voor Ajax, maar toch even eenvoor Twente. Ze staan gewoon voor in de hel van TUrkije
Hoe kan Hans KoL vergeten inderdaadquote:Op donderdag 17 september 2009 22:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie in de lijst van het 2e uur een van de allermooiste gitaarliedjes ooit staan en die vergeet je gewoon... Het is een schande!
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe kan Hans KoL vergeten inderdaad
[..]
[..]
Om zometeen te gaan slapen wel jaquote:
lolquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om zometeen te gaan slapen wel ja.
Zeer irritant inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Yvon Jaspers, wat een vervelend mens.
Kan die niet een keer onder een tractor komen of zo?
Prima, je mag 'r hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Yvon Jaspers mag best smorgen een beschuit met muisjes komen eten
Heel veel succes!quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
straks solli gesprek, tegenstrijdige gevoelens waarom nou
Jupquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol. Nachtdienst gehad. Nou terusten dan maar
.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Yvon Jaspers mag best smorgen een beschuit met muisjes komen eten
Jup, dan heb je het tenminste gehadquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tnx , is pas om 1 uur, heb ze liever aan het begin van de ochtend
zo ontzettend mee eens, het is ook mijn ringtonequote:Op vrijdag 18 september 2009 09:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Origineel (dus zonder blaataap) is zeer goed te pruimen
bagger is het !!quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speelman & Speelman. Dat kan er ook nog wel bij ja
![]()
.
Leuk man!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:18 schreef 3FMaster het volgende:
Zó relaxed, les die pas om 1315 begint:
- Uitslapen
- Griekse yoghurt met honing
- Laptoppen - 3FM luisteren in bed
Mijn dag kan nu al niet meer stuk
Naais!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, * Roel_Jewel hoort Seal...
dus....
Idd. Ziet er alweer kansloos uitquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
De bestuurder van deze auto heeft er voor gezorgd dat het treinverkeer tussen Alkmaar en Uitgeest stil ligt. Ik gok dat ie altijd een petje op heeft.
Zoiets, alleen maak ik nog even een tussenstop.quote:
Prettige tussenstopquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zoiets, alleen maak ik nog even een tussenstop.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En deze dan: http://kanyelicio.us/http://forum.fok.nl
Ik heb nog stiekem hoop op de Noisettes. Anders verwacht ik idd ook Gloria.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou Gloria de nieuwe MH worden? In ieder geval is dit de laatste keer Robbie als MH.
die is niet echt vernieuwend , maar wel erg lekker en herkenbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nieuwe Gossip zou wel mooi zijn.
Ik hoor zelden 'vernieuwende' muziek op 3fm. En al helemaal niet als MH.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die is niet echt vernieuwend , maar wel erg lekker en herkenbaar
Ik geloof het niet, wereldnummer. Gitaar is heel mooi gedaan!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Nieuwe Gossip zou ik ook voor tekenen. Heavy Cross is het nooit geweest toch?
Week 26 Gossip Heavy Cross als megahitquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Nieuwe Gossip zou ik ook voor tekenen. Heavy Cross is het nooit geweest toch?
Ah toch nog. Begint ook wel weer een lampje te branden ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Week 26 Gossip Heavy Cross als megahit
Ow, jawel hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben je nog steeds niet ontdooid
Juist. Kies es een MH van een artiest die het laatste jaar geen MH is geweest. Is er dan echt helemaal niks geweldigs van een nu nog onbekende band? Ik bedoel... zoiets als Anouk nieuwe MH.. Alsof die plaat anders niet gedraaid zou wordenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:52 schreef alors het volgende:
Ik vind dat ze de laatste tijd echt laffe MH's hebben. Gloria wordt echt al heel lang gedraaid.
Robbie Williams idem. is zelfs al een gevierd artiest.
De rest van de afgelopen weken:
833 Week 37 Deadmau5 & Kaskade I Remember
833 Week 36 Moke Switch
832 Week 35 Carolina Liar Show Me What I'm Looking For
831 Week 34 Muse Uprising
830 Week 33 Anouk Three Days In A Row
829 Week 32 Caro Emerald Back It Up
828 Week 31 Mika We Are Golden
827 Week 30 Kings Of Leon Notion
Op deadmau5 (maar dat weet ik niet eens zeker), Carolina Liar en Caro Emerald (en toen werd Back it Up ook al grijsgedraaid) na, zijn het allemaal al gevestigde artiesten/bands die toch wel een hit gaan scoren
Promoot eens een minder bekende artiest of iets van eigen bodem.
quote:Dio & The Madd - Baby
Deadmau5 - I Remember
Linkin Park - New Divide
Mando Diao - Dance With Somebody
Mika - We Are Golden
Ilse Delange - We're Alright
David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch
Pink - Funhouse
Caro Emerald - Back It Up
Giovanca - Free
Boston - More Than A Feeling
Anouk - Three Days In A Row
Robbie Williams - Bodies
La Roux - Bulletproof
Diggy Dex ft. Eva de Roovere - Slaap Lekker (Fantastig Toch?)
Laura Janssen - Use Somebody
Editors - Papillon
Moke - Switch
U2 - I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight
Iggy Pop - Lust For Life
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
John Legend - This Time
Weezer - (If You're Wondering If I Want You To) I Want You To
Carolina Liar - Show Me What I'm Looking For
James Morrison - Nothing Ever Hurt Like You
Iemand Andersquote:
Gelukkig maar dat meningen verschillenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
Grappig toch hoe meningen kunnen verschillen. Vaak zit ik wel op 1 lijn met de muzikale voorkeur hier, maar ik VIND 3DIaR toch goed!
Zie je ook waar het geld zitquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:05 schreef Sirolf het volgende:
Ekdom ziet er deftig uit!
[ afbeelding ]
Bron: http://www.mobypicture.com/user/domienverschuuren/view/516920
Niet bij mij iig...quote:
* MutZ komt niet meer bijquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:07 schreef Sirolf het volgende:
De Stemvanhetstation is weer eens onverstaanbaar...
Domien dusquote:
Net voordat ze begonnen zaten ze te klooien met de overlay. Zal wel kaduuk zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:08 schreef gerbenp het volgende:
Ze zijn live op 101tv, zijn ze vergeten 't intro af te spelen.
Zag 't ja, dat groene gedeelte.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net voordat ze begonnen zaten ze te klooien met de overlay. Zal wel kaduuk zijn.
Die gasten kunnen nooit iets heel laten...quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net voordat ze begonnen zaten ze te klooien met de overlay. Zal wel kaduuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |