quote:Op donderdag 17 september 2009 11:38 schreef marcel-o het volgende:
betalingskenmerk lijkt mij is voldoende ja.
-->WGR?
Ok dan op speciaal verzoekquote:Op donderdag 17 september 2009 12:15 schreef Armoed het volgende:
Ik mis de bijtende sarcastische ondertoon met overdreven veel flegmatische smilies in dit topic en dit terwijl het zo makkelijk is.
Als jullie dat nou ook eens in andere topics vergaten was dit forum een stuk beter.
Vond je die toevallig of zat je al weken op de envelop te wachten zodat je 'em kon onderscheppen?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:37 schreef animuz2 het volgende:
Hallo
Vanochtend vond ik in de brievenbus een brief van justitie die geadresseerd was naar mijn moeder. Ik ging het openmaken, omdat ik bijna zeker wist dat het een boete was voor te hard rijden. Bleek dus dat ik een keer te hard heb gereden toen ik haar auto heb geleend, 20 km te hard, -5 correctie, 15 km te hard en moet ongeveer 70euro boete betalen. Nu heb ik de laatste tijd een paar boetes veroorzaakt, en ze zijn daar niet zo blij mee, dus weet iemand of ik deze boete kan betalen? als ik met internetbankieren op mijn rekening de betalingskenmerk etc invul, word de boete dan ook betaald? of moet het per se van mijn moeders rekening?
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Vond je die toevallig of zat je al weken op de envelop te wachten zodat je 'em kon onderscheppen?
Een beetje administratie systeem weet daar wel raad mee. Terug boeken, of als "Dank je wel!" wegboeken.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef marcel-o het volgende:
vergeet die 1 extra cent niet.
zijn ze een uur langer bezig om uit te zoeken
Is dat echt zo? Dat ga ik voortaan ook doen!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef marcel-o het volgende:
Of natuurlijk Wouter B. zijn gedeclareerde ray ban zonnebril.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:07 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dat ga ik voortaan ook doen!
met de boetes die ik krijg is dat een extra parttimemoeder uit de bijstand.
nee, alleen bij slechte administraties, anders wordt die ene cent gewoon op een of andere grootboekrekening weggeboekt.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:07 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dat ga ik voortaan ook doen!
met de boetes die ik krijg is dat een extra parttimemoeder uit de bijstand.
Dat dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
gewoon overmaken ze kijken niet naar rekeningnummer
Ja, blijf daar maar in gelovenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef marcel-o het volgende:
bedankt voor je nuttige bijdragequote:Op donderdag 17 september 2009 20:12 schreef Hugo__Boss het volgende:
auto van mn vriendin staat ook op der moeders naam, en die had ook al een paar boetes
maar gewoon vanaf der eigen rekening betaald, geen enkel probleem!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |