quote:Op donderdag 17 september 2009 11:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Careautist
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Concert in DLD waar ik naar toe ga.. in februari dus.quote:
Waarom moet je je moeder er nou weer bij betrekken?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met je schele ogen die omhoog staan,
Je snapt m niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom moet je je moeder er nou weer bij betrekken?
Ah, ik ga in december alquote:Op donderdag 17 september 2009 11:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Concert in DLD waar ik naar toe ga.. in februari dus.
watquote:Op donderdag 17 september 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat Ernie die heeft, heeft jouw moeder ze ook?
Is Ernie jouw moeder?
Ja maar dat was allemaal al op toen ik er eens achter kwam dat ze kwamen.quote:
Vanavond pas. Mark komt hier danquote:
Wanneer kom ik dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vanavond pas. Mark komt hier danIk heb straks eerst nog les van 3 tot 10 voor 5
Ga je niet naar Ajax?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vanavond pas. Mark komt hier danIk heb straks eerst nog les van 3 tot 10 voor 5
Zeker!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dat was allemaal al op toen ik er eens achter kwam dat ze kwamen.
In duitsland waren in eerste instantie ook alle concerten uitverkocht maar men besloot om op 3 uurtjes afstand nog extra concerten in te lassen. Mazzeltje dus.
Nee. Sinds ik in Groningen zit is dat lastig. Het is fucking ver, en zo rijk ben ik niet meerquote:
Kom maar een keerquote:
Ah ja, dat is wel een grote afstand ja!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee. Sinds ik in Groningen zit is dat lastig. Het is fucking ver, en zo rijk ben ik niet meer. Ben zondag nog wel geweest hoor, maar wedstrijden doordeweeks wordt em niet zo vaak meer.
Jij gaat wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |