abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_73198201
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb het met mijn mtb gehad, daar zaten mn pedalen ook veel vaster afgesteld. had de héle weg zo goed opgelet dat ik los moest klikken, maar toen ik voor de deur van mijn fietsmaatje stond, zaten daar huisgenoten op de stoep. van moeiheid en omdat ik die mensen wilde groeten vergat ik even mijn voeten en bóem. "hallo ik ben.... boink op de grond
Daarna 10 meter verderom moest ik vrij plots stoppen voor een auto en jawel hoor weer omgevallen
Verder nog 1x bij mij voor de deur, ik klikte per ongeluk al in, kreeg m niet meer los en viel precies de kant op van die ene vaste voet. hehe, hoort er inderdaad bij
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73199077
Ik fietste twee jaar terug eens samen met een huisgenoot vanaf mijn ouders in de buurt van Enkhuizen naar waar ik woon in Amsterdam. In Hoorn overvallen door hagel, en toen geschuild op het station om mogelijk in de trein te stappen. Midden op het perron van station Hoorn klikte ik pas uit. Dat lukte niet helemaal, dus tussen heel veel mensen in het openbaar viel ik vrij vervelend

Kreeg ook m'n voorblad in m'n kuit, je ziet nu nog drie kleine littekens mooi naast elkaar op m'n kuit .

Toen bij de kiosk maar even flink afgedept met servetten, het werd droog en de 40-45 kilometer die we nog moesten gewoon fietsend afgelegd
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:25:59 #203
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_73203961
Maar eens kijken of ik niet beter op m'n ATB dezelfde pedalen zal zetten als op de racefiets...hoef ik niet na te denken welke schoenen bij welke fiets horen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:32:51 #204
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_73204098
Vanavond maar mijn mountainbike in orde maken voor de Wouter Kozakken puttocht van aankomende zondag te Leusden. Ik ben vrijwilliger en dan in de lantaarndrager functie. Ik mag om 1030 vertrekken om de 45kilometer op te vegen. Kijken of iedereen hem uitgereden heeft en waar nodig assistentie verlenen. Zal ook een extra tas meenemen om vuil te ruimen (leave no traces).

@cyclechick: zondag wordt niets op de race fiets voor mij. maar zaterdag wil ik best wel even in de ochtend een stukkie trappen. Minimaal 75km en dan zit ik op 11.000!
Superhero to the rescue!
pi_73204243
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:32 schreef Superher0 het volgende:
Vanavond maar mijn mountainbike in orde maken voor de Wouter Kozakken puttocht van aankomende zondag te Leusden. Ik ben vrijwilliger en dan in de lantaarndrager functie. Ik mag om 1030 vertrekken om de 45kilometer op te vegen. Kijken of iedereen hem uitgereden heeft en waar nodig assistentie verlenen. Zal ook een extra tas meenemen om vuil te ruimen (leave no traces).

@cyclechick: zondag wordt niets op de race fiets voor mij. maar zaterdag wil ik best wel even in de ochtend een stukkie trappen. Minimaal 75km en dan zit ik op 11.000!
Ik houd nog even een slag om de arm, heb een beetje een zware week:

Zaterdag 90 km gefietst
Zondag 1u gespind, anderhalf uur yoga, 30 km gefietst en een fikse boswandeling
Maandag: rondje met de club van 60 km
Dinsdag: 2u spinning
Woensdag: allerlaatste x wegtraining met de club
donderdag: 2 uur spinning
Vrijdag: RUST maar wel een avondje zuipen paar biertjes op het programma.

En dan zondag ga ik ook al fietsen, dus ik denk eigelijk dat ik zaterdag nog even rust wil/nodig heb
pi_73204253
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:32 schreef Superher0 het volgende:

Wel alvast gefeliciteerd, wat een score zeg!! 11.000!!!
pi_73204277
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef thettes het volgende:
Ik fietste twee jaar terug eens samen met een huisgenoot vanaf mijn ouders in de buurt van Enkhuizen naar waar ik woon in Amsterdam. In Hoorn overvallen door hagel, en toen geschuild op het station om mogelijk in de trein te stappen. Midden op het perron van station Hoorn klikte ik pas uit. Dat lukte niet helemaal, dus tussen heel veel mensen in het openbaar viel ik vrij vervelend

Kreeg ook m'n voorblad in m'n kuit, je ziet nu nog drie kleine littekens mooi naast elkaar op m'n kuit .

Toen bij de kiosk maar even flink afgedept met servetten, het werd droog en de 40-45 kilometer die we nog moesten gewoon fietsend afgelegd
Dat grapje heb ik ook gehad, maar dan in m'n achillespees en bij mij zie je niet alleen 4 littekentjes, maar is de pees gaan verdikken en krijg ik er nog steeds last van bij overbelasting. alles wat hardlopen inhoudt, is dus uitgesloten (en ik wil nog wel triathlon gaan doen een keer)
pi_73205701
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:40 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik houd nog even een slag om de arm, heb een beetje een zware week:

Zaterdag 90 km gefietst
Zondag 1u gespind, anderhalf uur yoga, 30 km gefietst en een fikse boswandeling
Maandag: rondje met de club van 60 km
Dinsdag: 2u spinning
Woensdag: allerlaatste x wegtraining met de club
donderdag: 2 uur spinning
Vrijdag: RUST maar wel een avondje zuipen paar biertjes op het programma.

En dan zondag ga ik ook al fietsen, dus ik denk eigelijk dat ik zaterdag nog even rust wil/nodig heb
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ben je nog een student ofzo?
Ik zou ook willen, lekker veel fietsen en sporten, maar ik moet ook mijn brood verdienen
pi_73206610
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:37 schreef FredWielergek het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Ben je nog een student ofzo?
Ik zou ook willen, lekker veel fietsen en sporten, maar ik moet ook mijn brood verdienen
Ik werk op de sportschool, dus op de dagen van de spinning ben ik zelf de instructeur

En ben net afgestudeerd, maar nog bezig om een 'echte ' baan te vinden, dus tot die tijd werk ik parttime en heb ik wel veel tijd om te sporten ja
pi_73206756
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:04 schreef el_salvador het volgende:
en dan eerst bekijken of je fietst beschadigd is en daarna jezelf pas
Ook altijd mijn eerste reactie als ik val

Ik heb het gister iets te laat gemaakt en heb vanavond een wedstrijdje + tijdrit.
En het de vrouwen die meedoen beloofd dat ik minimaal 5 km/u harder zal rijden
pi_73207508
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:17 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ook altijd mijn eerste reactie als ik val

Ik heb het gister iets te laat gemaakt en heb vanavond een wedstrijdje + tijdrit.
En het de vrouwen die meedoen beloofd dat ik minimaal 5 km/u harder zal rijden
Hahaha, ouwe charmeur
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:00:41 #212
31625 el_salvador
[X] TABLE SELECTION
pi_73207792
ik werd vroeger echt altijd pislink als ik door een vrouw bergop werd ingehaald
Op maandag 12 mei 2008 19:37 schreef SuperFruitig het volgende:
tvp, puur vanwege de SEX/FRUIT combinatie
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:13:31 #213
67205 Colplay
How you doin??
pi_73208098
Het weer wordt dit weekend echt slecht. Wilde eigenlijk nog een keer een langere tocht maken, maar deze weersvooruitzichten zit dat er natuurlijk niet in.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:40:26 #214
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_73208798
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:13 schreef Colplay het volgende:
Het weer wordt dit weekend echt slecht. Wilde eigenlijk nog een keer een langere tocht maken, maar deze weersvooruitzichten zit dat er natuurlijk niet in.
Ideaal mountainbike weer dus!
Superhero to the rescue!
pi_73209190
Net op m'n wenkbrouwen thuisgekomen van 85km met mijn gekneusde ribben. Ik wist niet dat er zoveel hobbels in de weg waren en ook nog een hongerklop op de koop toe! Dat met al mijn ervaring.
janneman
pi_73209318
Qua woon-werk verkeer zoek ik nog een fietsje voor in de winter... Zat te denken aan de Cube Touring. Of weet misschien iemand een betere keuze in dezelfde prijsklasse (max 900)?

http://www.cubebikes.nl/?product_id=2931&rubriek_id=341&categorie_id=47&module_id=43&detail=1
pi_73209548
Lieve fietsertjes,

Ik wil volgend seizoen ook beginnen met fietsen. Nu de dagen korter worden, en ik het heel druk heb ga ik toch geen tijd hebben, dus kan ik me even rustig orienteren. Maar wanneer kan ik het beste een goedkope maar toch goede fiets scoren? Is dat zo snel mogelijk? Of in de winter (net zoals je geen schaatsen in de zomer koopt) of in het voorjaar als er nieuwe collecties komen en dus de oude tegen dumpprijzen de deur uitgaan?
pi_73209584
Winterperiode is het beste ja. Maar in elke periode zijn er wel overjarige modellen te vinden die tegen een wat lagere prijs weggaan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_73209762
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef horstjan het volgende:
Net op m'n wenkbrouwen thuisgekomen van 85km met mijn gekneusde ribben. Ik wist niet dat er zoveel hobbels in de weg waren en ook nog een hongerklop op de koop toe! Dat met al mijn ervaring.
Auw
pi_73209910
Hongerklopjes zijn kut. In één keer lukt niets meer. Dan kan je nog zo graag willen, maar vooruit kom je niet meer.
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:53:48 #221
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_73212788
MIjn doel voor volgend jaar is een 100km+ te rijden zonder zo'n moment...ik rij me nu altijd of te vroeg over de kop, of vergeet te eten...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  FOK!fotograaf dinsdag 29 september 2009 @ 16:23:28 #222
73911 ultra_ivo
pi_73213687
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:59 schreef bananablues het volgende:
Qua woon-werk verkeer zoek ik nog een fietsje voor in de winter... Zat te denken aan de Cube Touring. Of weet misschien iemand een betere keuze in dezelfde prijsklasse (max 900)?

http://www.cubebikes.nl/?product_id=2931&rubriek_id=341&categorie_id=47&module_id=43&detail=1
Hier zit een hoop troep op die je niet nodig hebt, zoals voorvering. Dat drijft ofwel de prijs op ofwel de kwaliteit naar beneden. Voor woon-werkverkeer is een goed verlichting belangrijk. Ik zou eerder voor een wat degelijkere 2e hands stalen racefiets/oude hybride gaan en het uitgespaarde geld gebruiken voor fatsoenlijke verlichting.
pi_73213721
Indelen en vooral blijven eten is de trick

Ik fiets vaak een stukje van 80, als ik rustig aan doe fiets ik dat op een sultana koekje, 2 krentenbollen en 2 bidons limonade. Als ik 80 km gas ga geven drink en eet ik veel meer.
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:26:46 #224
31625 el_salvador
[X] TABLE SELECTION
pi_73213802
ik ga altijd elk uur een rooie bounty halen bij een pompstation
Op maandag 12 mei 2008 19:37 schreef SuperFruitig het volgende:
tvp, puur vanwege de SEX/FRUIT combinatie
pi_73214210
Op ritjes tot 50/60km eet ik niet. Met langere ritten probeer ik om de 30km, dus ongeveer elk uur inderdaad, een reep, krentenbol of banaan naar binnen te werken. Ook als ik geen honger heb. En constant blijven drinken, maar dat is moeilijker voor mij. Op 100km kom ik niet verder dan anderhalve bidon meestal.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')