Nou ja. Ze kunnen ook gewoon thuis blijven ipv met z'n allen in mijn trein gaan zitten.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:00 schreef Duikelaar het volgende:
en we hopen niet dat jij oud wordt
Ik weet die ding niet swa!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Ferdi mattie je bent KUANKER DOM IK ZEG HET JE!
In de oorlog moesten ze de hele rit naar polen staanquote:Op donderdag 17 september 2009 09:57 schreef DuTank het volgende:
jezus, heel de ouwe bok zit in de trein.. kan ik godverdomme half uur gaan staan..
ZItten ze een keer in de trein ipv met 80km/h op de Aweet ik veel, is het weer niet goed.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou ja. Ze kunnen ook gewoon thuis blijven ipv met z'n allen in mijn trein gaan zitten.
Zit wat in. Nu hadden ze de auto moeten pakken dus.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:02 schreef lenme het volgende:
wees blij dat ze de trein pakken in plaats van de auto
Wat een asociaal gedrag zegquote:Op donderdag 17 september 2009 10:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou ja. Ze kunnen ook gewoon thuis blijven ipv met z'n allen in mijn trein gaan zitten.
En niet eens opstaan voor me hequote:Op donderdag 17 september 2009 10:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat een asociaal gedrag zeg
Haha! Fok dat! Die gast is KANKER STONED MAN!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Ferdi mattie je bent KUANKER DOM IK ZEG HET JE!
"heel vreemd"quote:Op donderdag 17 september 2009 10:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
En niet eens opstaan voor me he
Als jij eigenaar van de trein bent ("mijn trein"), dan kun je ze er gewoon uit zetten hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:01 schreef DuTank het volgende:
Och jaaa trein is van de NS he..quote:Op donderdag 17 september 2009 10:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als jij eigenaar van de trein bent ("mijn trein"), dan kun je ze er gewoon uit zetten hoor.
Aangezien je dat niet hebt gedaan, is het kennelijk niet jouw trein.
Klacht onterecht.
Of de spoorwegpolitie stapt daar in en neemt jou mee.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef garriej het volgende:
hitler speech geven, stappe ze almaal het volgende station uit
Spring er meteen maar voor.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:19 schreef DuTank het volgende:
Och jaaa trein is van de NS he..
Als ze hier bij Utrecht er niet uit gaan, doe ik het zelf wel. Dan maar half uur college missen
ja 1 van die 2quote:Op donderdag 17 september 2009 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of de spoorwegpolitie stapt daar in en neemt jou mee.
Idd. Soms zijn ze ook nog eens supersmerig. Zo vertelde een collega van me ooit dat er eentje voor hem stond aan de bar, en dat ze de hele tijd 'sorry' zei. Dus hij dacht van: "waarom roept ze de hele tijd sorry?!"quote:Op donderdag 17 september 2009 10:19 schreef WeebI het volgende:
Koop een auto.
Klacht sowieso gegrond, want bejaarden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |