Ja, maar dat went snel hoor. Ik ben sinds begin vorige week geen projectleider meer en ben in onderhandeling over wat ik moet gaan doen. Laatste fase, allemaal positief, dus 't komt goedquote:Op donderdag 17 september 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh Ik ben sinds vrijdag vrij .. Toch raar
Vooral op dit tijdstipquote:Op donderdag 17 september 2009 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
Altijd spannend, wie er wel of niet het nieuwe topic opent.
Godver 1 minuutquote:
Ja ik zat te balen van die lapo trutquote:
jajajajajajaquote:Op donderdag 17 september 2009 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zat te balen van die lapo trut
Oh is het zonder squote:Op donderdag 17 september 2009 01:38 schreef FANN het volgende:
nah........ de vuige sex hebben we gehad voor vanavond.......
dus we wachten nu op mensen uit dwingeloo
gezellie
Ach het heeft wel wat.. Zijn de inwoners zeg maarquote:Op donderdag 17 september 2009 01:40 schreef FANN het volgende:
[..]
er is iets loos.... in dwingeloos
Nog nooit geweest. En god straft onmiddelijk ik had een ouderwetse crash incl. blue screenquote:Op donderdag 17 september 2009 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Urk is eigenlijk wel één van mijn favo plaatsjes
God is met een hoofdletter, vooral in Urkquote:Op donderdag 17 september 2009 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. En god straft onmiddelijk ik had een ouderwetse crash incl. blue screen
Godverdomme wat stom van mequote:Op donderdag 17 september 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
God is met een hoofdletter, vooral in Urk
Jij ook al ?? Kan geen toeval zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 01:56 schreef FANN het volgende:
ik ben ook nog nooit in Dwingeloo geweest, dus effe googelen, klik ik op een website
meteen mijn computer op tilt![]()
moest ik opnieuwe opstarten...
maar je kan dus vanaf het Ij naar dwingeloo varen... daar ging die website over
een familie alberts...
Ja, maar dan moet je wel een aanloopje nemen, Dwingeloo ligt namelijk in Drenthequote:Op donderdag 17 september 2009 01:56 schreef FANN het volgende:
maar je kan dus vanaf het Ij naar dwingeloo varen... daar ging die website over
jah..... ik ga dus maar nooit naar dwingeloo want daar is écht iets loosquote:Op donderdag 17 september 2009 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij ook al ?? Kan geen toeval zijn
ow...... zover ben ik niet gekomen denk ik, ineens was het crash......quote:Op donderdag 17 september 2009 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel een aanloopje nemen, Dwingeloo ligt namelijk in Drenthe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |