Ja, maar dat went snel hoor. Ik ben sinds begin vorige week geen projectleider meer en ben in onderhandeling over wat ik moet gaan doen. Laatste fase, allemaal positief, dus 't komt goedquote:Op donderdag 17 september 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh Ik ben sinds vrijdag vrij .. Toch raar
Vooral op dit tijdstipquote:Op donderdag 17 september 2009 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
Altijd spannend, wie er wel of niet het nieuwe topic opent.
Godver 1 minuutquote:
Ja ik zat te balen van die lapo trutquote:
jajajajajajaquote:Op donderdag 17 september 2009 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zat te balen van die lapo trut
Oh is het zonder squote:Op donderdag 17 september 2009 01:38 schreef FANN het volgende:
nah........ de vuige sex hebben we gehad voor vanavond.......
dus we wachten nu op mensen uit dwingeloo
gezellie
Ach het heeft wel wat.. Zijn de inwoners zeg maarquote:Op donderdag 17 september 2009 01:40 schreef FANN het volgende:
[..]
er is iets loos.... in dwingeloos
Nog nooit geweest. En god straft onmiddelijk ik had een ouderwetse crash incl. blue screenquote:Op donderdag 17 september 2009 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Urk is eigenlijk wel één van mijn favo plaatsjes
God is met een hoofdletter, vooral in Urkquote:Op donderdag 17 september 2009 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. En god straft onmiddelijk ik had een ouderwetse crash incl. blue screen
Godverdomme wat stom van mequote:Op donderdag 17 september 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
God is met een hoofdletter, vooral in Urk
Jij ook al ?? Kan geen toeval zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 01:56 schreef FANN het volgende:
ik ben ook nog nooit in Dwingeloo geweest, dus effe googelen, klik ik op een website
meteen mijn computer op tilt![]()
moest ik opnieuwe opstarten...
maar je kan dus vanaf het Ij naar dwingeloo varen... daar ging die website over
een familie alberts...
Ja, maar dan moet je wel een aanloopje nemen, Dwingeloo ligt namelijk in Drenthequote:Op donderdag 17 september 2009 01:56 schreef FANN het volgende:
maar je kan dus vanaf het Ij naar dwingeloo varen... daar ging die website over
jah..... ik ga dus maar nooit naar dwingeloo want daar is écht iets loosquote:Op donderdag 17 september 2009 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij ook al ?? Kan geen toeval zijn
ow...... zover ben ik niet gekomen denk ik, ineens was het crash......quote:Op donderdag 17 september 2009 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel een aanloopje nemen, Dwingeloo ligt namelijk in Drenthe
ja....... ik ga ook zo.. nog effe zappen...quote:
Nou hier niet hoor Lies.quote:
Hij begint al een beetje door te breken Coosquote:Op donderdag 17 september 2009 11:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor Lies.
Stond net onder de douche en recht boven mij was er een aan het hakken of zoiets.
Ik dacht straks staat ie ineens naast me.![]()
Maar waar blijft die fucking zon???![]()
Dan kan ik weg!!
Verbouwen is zo K>U>Tquote:Op donderdag 17 september 2009 11:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor Lies.
Stond net onder de douche en recht boven mij was er een aan het hakken of zoiets.
Ik dacht straks staat ie ineens naast me.![]()
Maar waar blijft die fucking zon???![]()
Dan kan ik weg!!
quote:
Praat me niet van badkamers.pfffffffffffffquote:Op donderdag 17 september 2009 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik heb dan ook het idee dat ze al jaren aan Coos zijn dak bezig zijn.
Ik wil mijn badkamer anders, maar schuif het telkens op de lange baan omdat ik geen zin heb in die zooi
Toevallig, ik heb 100% NL opstaan en daar is nu net Leef!, de tune van big Brotherquote:Op donderdag 17 september 2009 12:56 schreef FANN het volgende:
sorry Muis... effe voor de ouwe BB Fan's
zó leuk om dat filmpje terug te zien...
eh. intervieuw van Bart ga ik het maar niet over hebben
dus effe voor de oud BB Fan's
[..]
Ik ga wel al jaren uit m'n dak.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik heb dan ook het idee dat ze al jaren aan Coos zijn dak bezig zijn.
Beterschap.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:29 schreef beequeen het volgende:
Middag, ik ben even mijn mand uit maar duik er snel weer in. Wat een klotegriep zeg.![]()
Ik zou het liefst in mijn tuintje gaan zitten maar heb er de kracht niet voor.
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:29 schreef beequeen het volgende:
Middag, ik ben even mijn mand uit maar duik er snel weer in. Wat een klotegriep zeg.![]()
Ik zou het liefst in mijn tuintje gaan zitten maar heb er de kracht niet voor.
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:33 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Hoorde al leuke varianten.
Ik heb een biertje in mijn hand alleen voor jou
Jij moet wel in een giga groot huis wonen als ze er al zo lang mee bezig zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 13:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga wel al jaren uit m'n dak.![]()
Maar vanaf april zijn ze onder m'n dak bezig geweest en nu er op.
Ha! dit vond ik nog even. En ik kan het niet laten.....quote:Op donderdag 17 september 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat als de regels bij voorbaad al duidelijk zijn, je je niet zo heel vaak machteloos hoeft te voelen.
Vaak laat ik de kinderen gewoon kind zijn, er zijn niet heel veel situaties waarin ik ingrijp.
-situaties die gevaarlijk zijn voor het kind. Klimmen op stoelen, weigeren van een jasje aantrekken hartje winter.
Als het teveel tijd kost om een comprimis te sluiten.
Maar meestal zoek ik een comprimis dus.
Als een kind niet wil eten? Een kind heeft genoeg intuitie dat dat het meestal vanzelf weer eet, het eet het wel weer bij.
Wil het kind een hap zand nemen? Prima,poept het wel weer uit, leert het wel weer af.
Janusz Korczak heeft ooit geschreven: Elk kind heeft recht op zijn eigen dood.
Dat klinkt heel cru, maar in wezen komt het neer op, een kind heeft het recht fouten te maken.
Dat vind ik ook.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Janusz_Korczak
En dat geldt trouwens niet alleen voor kinderen.
Mooi verhaal trouwens, hij was directeur geloof ik van een weeshuis vol joodse kinderen. Toen deze kinderen op transport gingen is hij meegegaan.
je had hem eerst een zwemvestje om moeten doen...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!
Kunnen muizen zwemmen?
Er liep er hier eentje door de kamer. Die heb ik gevangen onder een bakje. Voorzichtig een placemat eronder geschoven en het hele zaakje in een plastic zak gestopt.
Toen een stukje rijden met de handel, want als je 'm in de buurt loslaat zit-ie sneller dan jijzelf weer in je huis. Bij een groenstrook gestopt, plastic zak losgemaakt. Beestje komt eruit, kijkt een paar tellen flabbergasted om zich heen en sprint dan zo hard als ie kan naar de gracht een paar meter verderop en dúikt er werkelijk in.
En de gracht daar loopt stijl naar beneden, een meter of anderhalf, daar klimt-ie nooit meer uit. Of hij moet een kilometertje zwemmen.
Ik dácht nog, toen ik net was: is dit niet iets te dicht bij de gracht..
Stom kutbeest. Loop gewoon in een muizenval, scheelt een hoop jedoe.
(muizenvallen vind ik niet zielig, maar een gevangen beestje zelf doodmaken kan ik dan weer niét).
Nou, belevenissen hè.
Ik was vast mijn huis niet meer ingegaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!
Kunnen muizen zwemmen?
Er liep er hier eentje door de kamer. Die heb ik gevangen onder een bakje. Voorzichtig een placemat eronder geschoven en het hele zaakje in een plastic zak gestopt.
Toen een stukje rijden met de handel, want als je 'm in de buurt loslaat zit-ie sneller dan jijzelf weer in je huis. Bij een groenstrook gestopt, plastic zak losgemaakt. Beestje komt eruit, kijkt een paar tellen flabbergasted om zich heen en sprint dan zo hard als ie kan naar de gracht een paar meter verderop en dúikt er werkelijk in.
En de gracht daar loopt stijl naar beneden, een meter of anderhalf, daar klimt-ie nooit meer uit. Of hij moet een kilometer zwemmen, verderop kan het wél.
Ik dácht nog, toen ik net was gestopt met de auto: is dit niet iets te dicht bij de gracht..
Stom kutbeest. Loop gewoon in een muizenval, scheelt een hoop jedoe.
(muizenvallen vind ik niet zielig, maar een gevangen beestje zelf doodmaken kan ik dan weer niét).
Nou, belevenissen hè.
Jewoon je maatje 46 er op.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
dat dus... daarom zei ik ook al... tante zijn is héél wat anders, da's geen opvoeden maar een keertjequote:Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ha! dit vond ik nog even. En ik kan het niet laten.....
Jij zegt: als de regels bij voorbaat duidelijk zijn hoef je je niet vaak machteloos te voelen. Neem van mij aan dat kinderen op een creche, of kinderen veilig in hun eigen omgeving hééééééél anders zijn. Bij mama gaan ze juist de grenzen verkennen, en verder, kijken of je het wel serieus meent allemaal. Dus júist thuis testen ze alles even grondig. Niet bij de juf.
End at verhaal van dat eten is in theorie prima. Jij hoeft er 's nachts niet uit omdat kind toch trek heeft. En het is niet je eigen kind. Het zal jou in principe boeien of ze wel of niet gezond en gebalaceerd eten. Jij hoeft niet de zuster van het consultatiebureau onder ogen te komen. De band met jou oppaskinderen is wel goed, maar écht anders dan met eigen.
En in theorie klinkt het allemaal leuk. tót je kinderen hebt, zelf. En ja, ik heb al die theorie ook gehad. En ik had er geen zak aan toen ik nog strak van de hormonen stond. Iemand die geen ouder is kan zich niet voorstellen hoe het is.
Dus ik word altijd een beetje moe van dit soort kijk eens, ik voed beroepsmatig kinderen op dus ik weet het. Het is niet te vergelijken met 24/7 verantwoordelijk zijn voor een wezen wat ook nog afhankelijk van je is. En dat nog los van de moedercompetitie, consultatiebureau verpleegkundige, schoolarts, onderwijzend personeel en verder nog mensen op straat met een mening over je kind. Blijf dan maar eens overtuigd van je gelijk. En dat je het heus wel goed doet.
Dus.
Disclaimer: alles gaat goed met mijn kinders hoor. En ik voed ze met alle liefde en plezier op.En het is over het algemeen alleen maar meer dan leuk om hun ontwikkeling te mogen meemaken.![]()
Oh ja? ik vind het veel buikdans. En ook wat van dat spaanse gedoe en Salsaquote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Noek het volgende:
Ook zij vinden het afschuwelijk!
[ afbeelding ]
En zij ook!
[ afbeelding ]
Maar dat was omdat ze net naar Salsa hadden geluisterd. Oh Buuf, die Zumba hè, dat is wel erg veel salsa hè.
Of in een bootje en dan uitzwaaien. Blokje kaas mee voor onderweg.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
je had hem eerst een zwemvestje om moeten doen...![]()
Zullen we dan gaan kwartetten? Ik wil jouw buikdans, krijg jij mijn Salsa!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja? ik vind het veel buikdans. En ook wat van dat spaanse gedoe en Salsamaar ik hou van Salsa.
op zijn minst......quote:Op donderdag 17 september 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Of in een bootje en dan uitzwaaien. Blokje kaas mee voor onderweg.
Oe, kopvodden! Laat de kassa maar rinkelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Zullen we dan gaan kwartetten? Ik wil jouw buikdans, krijg jij mijn Salsa!
Ook dat komt beroepsmatig voor.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken met 24/7 verantwoordelijk zijn voor een wezen wat ook nog afhankelijk van je is. En dat nog los van de moedercompetitie, consultatiebureau verpleegkundige, schoolarts, onderwijzend personeel en verder nog mensen op straat met een mening over je kind. Blijf dan maar eens overtuigd van je gelijk. En dat je het heus wel goed doet.
Oh en de Merenque. Die mag je ook hebben, tenzij het eetbaar is natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!![]()
Dan zoek ik nog de Rumba en de chacha.
Oh ja!! die hebben we ook nog. Da's zo leuk!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh en de Merenque. Die mag je ook hebben, tenzij het eetbaar is natuurlijk.
De reggaeton vond ik wel leuk. Heb je daar nog een dansje van?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook dat komt beroepsmatig voor.
quote:
Dat er ook mensen zijn die beroepsmatig 24/7 verantwoordelijk zijn voor een wezen wat ook nog afhankelijk van hen is. En dat nog los van het consultatiebureau, verpleegkundige, schoolarts, onderwijzend personeel en verder nog mensen op straat met een mening over het kind van een ander waar je op dat moment verantwoordelijk voor bent.quote:
En dat kan men dan weer dankzij opleiding/ studie, onderzoek en praktijkervaring beargumenteren.quote:Blijf dan maar eens overtuigd van je gelijk. En dat je het heus wel goed doet.
quote:
Wie is er 24-7 beroepsmatig verantwoordelijk voor iemand anders? serieus hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat er ook mensen zijn die beroepsmatig 24/7 verantwoordelijk zijn voor een wezen wat ook nog afhankelijk van hen is. En dat nog los van het consultatiebureau, verpleegkundige, schoolarts, onderwijzend personeel en verder nog mensen op straat met een mening over het kind van een ander waar je op dat moment verantwoordelijk voor bent.
[..]
En dat kan men dan weer dankzij opleiding/ studie, onderzoek en praktijkervaring beargumenteren.
Au pairs, doktoren, verzorgers, pleegouders (geen beroep, maar het zijn niet hun eigen kinderen) you name it.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie is er 24-7 beroepsmatig verantwoordelijk voor iemand anders? serieus hoor.
De au pair heeft vrij na een paar uur. Een dokter heeft vrij na een dienst, en vakantie. pleegouder zijn is geen beroep en komt met begeleiding.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Au pairs, doktoren, verzorgers, pleegouders you name it.
Wat een overwinning.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:16 schreef Noek het volgende:
Konijnen kunnen wel zwemmen en dat is ook een knaagdier.
[ afbeelding ]
ja, ja ja en ja...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De au pair heeft vrij na een paar uur. Een dokter heeft vrij na een dienst, en vakantie. pleegouder zijn is geen beroep en komt met begeleiding.
ouder zijn ben je altijd. ook als je ziek bent, ook als je slecht geslapen hebt (meestal zijn de kinderen daar debet aan ook nog)
ik ben zelf verpleegkundige, en ik ben niet 24-7 verantwoordelijk voor mijn patienten. dat is werk, daar heb je een beroepsmatige distantie van, Net als Lies met h'a'ar werk. Kinderen zijn geen werk, dat zijn gewoon mensen in je gezin. Die emotioneel enorm aan je verbonden zijn. Maar dat snap je pas 'echtechtecht als je ze hebt (helaas, in sommige gevallen)
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:16 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Geklets, ik heb ook 10 maanden lang in een gezin gewerkt waar ik wel alle dagen vd week, 24/7 de zorg voor drie kleine kindjes had, omdat hun moeder een zwaar ongeluk had gehad. Ze waren 4, 2 en de jongste kwam 3 dagen oud uit het ziekenhuis bij mij thuis. Geen eigen kids, maar wel dezelfde verantwoordelijkheden en dezelfde zorg en ja, ook gevoel. Daar hoef je ze dan niet zelf voor gebaard te hebben. Ik weet dus wel heel goed hoe het is om altijd voor ze te moeten zorgen, ook al was de papa in de avonden en weekenden thuis. Ik zat ook op de school, bij de consultatiegestapo en op de huisartsenpost met een ziek kind.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De au pair heeft vrij na een paar uur. Een dokter heeft vrij na een dienst, en vakantie. pleegouder zijn is geen beroep en komt met begeleiding.
ouder zijn ben je altijd. ook als je ziek bent, ook als je slecht geslapen hebt (meestal zijn de kinderen daar debet aan ook nog)
ik ben zelf verpleegkundige, en ik ben niet 24-7 verantwoordelijk voor mijn patienten. dat is werk, daar heb je een beroepsmatige distantie van, Net als Lies met h'a'ar werk. Kinderen zijn geen werk, dat zijn gewoon mensen in je gezin. Die emotioneel enorm aan je verbonden zijn. Maar dat snap je pas 'echtechtecht als je ze hebt (helaas, in sommige gevallen)
Ja, hij leeft nog. Dat moet.quote:
Dat klinkt een beetje mondsnoerderig, maar het is gewoon wáár.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat snap je pas 'echtechtecht als je ze hebt (helaas, in sommige gevallen)
Geklets? Consultatiegestapo?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Geklets, ik heb ook 10 maanden lang in een gezin gewerkt waar ik wel alle dagen vd week de zorg voor drie kleine kindjes had. Ze waren 4, 2 en de jongste kwam 3 dagen oud uit het ziekenhuis bij mij thuis. Geen eigen kids, maar wel dezelfde verantwoordelijkheden en dezelfde zorg en ja, ook gevoel. Daar hoef je ze dan niet zelf voor gebaard te hebben. Ik weet dus wel heel goed hoe het is om altijd voor ze te moeten zorgen, ook al was de papa in de avonden en weekenden thuis. Ik zat ook op de school, bij de consultatiegestapo en op de huisartsenpost met een ziek kind.
Goed, beter, best. Er is geen standaard opvoedingstemplate. Kinderen zijn per dag anders, ontwikkelen zich, zo ook ouders. Je doet wat je kunt en soms ook niet. Het is een nogal dynamisch verhaal, dat maakt volgens mij dat opvoeden "dansen op een smal koord is".quote:Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef debuurvrouw het volgende:
En dat nog los van de moedercompetitie, consultatiebureau verpleegkundige, schoolarts, onderwijzend personeel en verder nog mensen op straat met een mening over je kind. Blijf dan maar eens overtuigd van je gelijk. En dat je het heus wel goed doet.
Tuurlijk weet je pas echt hoe iets is als je het zelf ervaart.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje mondsnoerderig, maar het is gewoon wáár.
Zen lukt niet als je net koffie hebt gedronken.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Geklets? Consultatiegestapo?
Zzzzen
duik je nest in met Juud, maak er eentje en je weet het...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk weet je pas echt hoe iets is als je het zelf ervaart.
Maar dan op doen van ervaring kan op meerdere manieren.
dat is jou mening, dat maakt de mijne geen geklets.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Geklets, ik heb ook 10 maanden lang in een gezin gewerkt waar ik wel alle dagen vd week de zorg voor drie kleine kindjes had. Ze waren 4, 2 en de jongste kwam 3 dagen oud uit het ziekenhuis bij mij thuis. Geen eigen kids, maar wel dezelfde verantwoordelijkheden en dezelfde zorg en ja, ook gevoel. Daar hoef je ze dan niet zelf voor gebaard te hebben. Ik weet dus wel heel goed hoe het is om altijd voor ze te moeten zorgen, ook al was de papa in de avonden en weekenden thuis. Ik zat ook op de school, bij de consultatiegestapo en op de huisartsenpost met een ziek kind.
Tarten nog wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb de kinders echt weleens een ros verkocht en ook als een viswijf naar ze staan krijsen.
Als ze je tot het uitsterste tarten en echt met 2 jaar het bloed onder je nagels vandaan halen, dan knapt er iets.
Bij mij wel in ieder geval.
Tsja.
....,maar er valt nog zoveel meer te beleven... ja toch!..quote:Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef FANN het volgende:
[..]
duik je nest in met Juud, maak er eentje en je weet het...
ik heb ook wel eens de slof van mijn moeder naar mijn kop gekregen heurquote:Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb de kinders echt weleens een ros verkocht en ook als een viswijf naar ze staan krijsen.
Als ze je tot het uitsterste tarten en echt met 2 jaar het bloed onder je nagels vandaan halen, dan knapt er iets.
Tsja.
Te laat.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
En nu weer zeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Wan jedoe, ik zet dan wel wat konijnenvallen neer. Hele grote muizenvallen met een worteltje. PANG!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:16 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Nou CarO! er zijn boeken voor.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef CarOnline het volgende:
Tsja.
Ja en in een keer voor drie kinderen zorgen, waaronder een pasgeboren, ipv er een voor een in te groeien is ook heel anders...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat is jou mening, dat maakt de mijne geen geklets.
en over dat gevoel kan je pas oordelen Nadat je zelf een kind hebt gebaard. Of drie in dit geval. Dat weet je namelijk niet of dat hetzelfde voelt. Ik ben van mening dat als het je eigen kinderen niet zijn je de uitwijkmogelijkheid van stoppen hebt.
en 10 maanden is best lang,maar toch echt anders.
En anders ga je gewoon naar Derek.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou CarO! er zijn boeken voor.dat hoeft toch allemaal niet. kom zeg! alles is maakbaar, zo ook je geduld.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou CarO! er zijn boeken voor.dat hoeft toch allemaal niet. kom zeg! alles is maakbaar, zo ook je geduld.
Ja, dat is heel anders.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja en in een keer voor drie kinderen zorgen, waaronder een pasgeboren, ipv er een voor een in te groeien is ook heel anders...
Ja, Derek is top, dat is weer eens een hele andere manier van communiceren met kinderen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
En anders ga je gewoon naar Derek.
Goh, hoe toevallig...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat is heel anders.![]()
(ik heb een jaar voor 4 kinderen gezorgd en een baby toen de moeder ernstig ziek werd in de zwangerschap en het is niet te vergelijken.)
Moet je het telefoonnummer van ze?quote:
Nou ja, wij weten niet wat dat is, 10 maanden zorgen voor kinderen die niet van onszelf zijn. Ik weet wel wat het is om verantwoordelijk te zijn voor 12 verstandelijk gehandicapten maar ik wist wel dat die verantwoording zo *pats boem* over kon zijn. Het één is niet beter of slechter maar wél anders. Heel anders en dan kun je lullen wat je wil maar dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja en in een keer voor drie kinderen zorgen, waaronder een pasgeboren, ipv er een voor een in te groeien is ook heel anders...
Fann, wat vind jij van kwestie Bart?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben het met FANN eens in de kwestie Bart.
Ondanks dat we het meestal niet eens zijn over de dingen, in dit geval dus wel.
Vergeet die drain niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk een man van 48 en zijn vrouw is net zwanger zeker?
ow.......owkeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, weet ik ook wel. Ik vind het alleen wel een enorm betuttelende instantie. Waar onzeker ouders, vaak nog meer onzeker worden gemaakt en ouders die het prima doen altijd wel commentaar krijgen. Dan zijn ze weer te kort, dan weer te zwaar, de kids dan he....quote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, wij weten niet wat dat is, 10 maanden zorgen voor kinderen die niet van onszelf zijn. Ik weet wel wat het is om verantwoordelijk te zijn voor 12 verstandelijk gehandicapten maar ik wist wel dat die verantwoording zo *pats boem* over kon zijn. Het één is niet beter of slechter maar wél anders. Heel anders en dan kun je lullen wat je wil maar dat is gewoon zo.
En het consultatiebureau doet ook echt hele goede dingen. Ik had een dijk van een wijkverpleegkundige.![]()
Ik hou op.
Welke kwestie?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
Oh!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het flexibel van ons, dat we de vaste patronen van a is het eens met b want c is het eens met d doorbreken.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......owkeeeeeeeeeeee![]()
waar waren we het niet over eens... was het ernstig?
Maar daarom is het voor die mensen die dat doen nog steeds ook lastig om hun kinderen op te voeden, met onzekerheden om te gaan en wat dies meer zij.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Dementor het volgende:
Ik denk maar zo, schijnbaar is het toch ergens goed voor dat mensen van het opvoeden van kinderen en het oplossen van problemen hun beroep hebben gemaakt.
Gevalletje vraag en aanbod.
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar daarom is het voor die mensen die dat doen nog steeds ook lastig om hun kinderen op te voeden, met onzekerheden om te gaan en wat dies meer zij.
Maar ik hou erover op.
Dat wil ik ook wel weten.quote:
Ja. De hints zijn overduidelijk!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk een man van 48 en zijn vrouw is net zwanger zeker?
discussie begint hier 10 jaar reality 1999-2009 # 3 en toen besloot ikquote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Fann, wat vind jij van kwestie Bart?
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ongelovelijk leuk om dat filmpje van de finale weer eens te zien![]()
Ik moest wéér een beetje huilen bij Ruudje met zijn Bibi en mamma en dat ie verloren had![]()
nét als 10 jaar geleden... dus ik ben nog steeds niks wijzer geworden![]()
Maar wat een naar stukje over Bart hoe hij de kijkers als ''debiele mongolen''
wegzet![]()
Hij is daarna nog vaak genoeg zelf op t.v. geweest ook in Het BB hotel om maar wat te noemen,
De Bunker heb ik het maar niet eens over...
nee Bart... da's niet zo aardig van je![]()
Nogmaals Tabloid ik weet niet hoe je aan dat filmpke komt maar eh...
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh!
Ik ben gister naar 'Willem-Jozeph and the amazing technicolor Dreamcoat' geweest!
Die zagen er ook zo uit, de broers dan.
Wann leuke musical, ahh schattige Jofes hadden we, niet die enge Freek, maar echt een leukje
Wat jezallij. Je hebt het er maar druk mee, met al die leuke dingen doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh!
Ik ben gister naar 'Willem-Jozeph and the amazing technicolor Dreamcoat' geweest!
Die zagen er ook zo uit, de broers dan.
Wann leuke musical, ahh schattige Jofes hadden we, niet die enge Freek, maar echt een leukje
Het is toch een stuk debieler als je er dan ook nog eens aan meedoet en je door zo'n fossiel laat manipuleren!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat hij iedereen die BB1 volgde mongolen en debielen vindt.
owké.. nah zie je nou zal het vast niet zo belangrijk zijn geweest,quote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het flexibel van ons, dat we de vaste patronen van a is het eens met b want c is het eens met d doorbreken.
Waar we het precies over oneens waren weet ik niet meer.
Geinig, en de rest van Nederland vond het heerlijk om naar die mongolen en debielen in dat huis te kijken.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat hij iedereen die BB1 volgde mongolen en debielen vindt.
Ik ga me ff scheren koffie zettenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. De hints zijn overduidelijk!
Oeh, ik blijf even hier hangen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
discussie begint hier 10 jaar reality 1999-2009 # 3 en toen besloot ik
ook maar om in de ZZZZZZZZZZZZZenn te gaan![]()
[..]
Ola.quote:
Ruk ze Doe mij ook maar een bakkie.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga me ff scheren koffie zetten
Ze gaan je troosten hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ola.
Ik moet dit weekend een feestje in A'werp laten schieten vanwege werk en daar baal ik van.
Ja staat je flots weer vol?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie is ze?quote:
Boeien!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ola.
Ik moet dit weekend een feestje in A'werp laten schieten vanwege werk en daar baal ik van.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op een goeie racebaan groeit geen grasquote:
Zo is dat!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op een goeie racebaan groeit geen gras
Deceptie.quote:
Muizepis, ik sweer ut je jonguhquote:
nee dat wist ik niet ...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Muizepis, ik sweer ut je jonguh![]()
wist je dat, dat muizen geen blaas hebben en dus pissen waar ze lopen?![]()
Oh nou heb ik 3 koters gehad maar ik heb er geen problemen mee gehad.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, weet ik ook wel. Ik vind het alleen wel een enorm betuttelende instantie. Waar onzeker ouders, vaak nog meer onzeker worden gemaakt en ouders die het prima doen altijd wel commentaar krijgen. Dan zijn ze weer te kort, dan weer te zwaar, de kids dan he....
Bij vrienden van me, kwamen ze er met 9 maanden achter dat hun dochter last van haar heupjes had, terwijl ze met maand 5 al het vermoeden hadden en er niets mee hebben gedaan, soms is t tuig.
Ik weet wel dat als ik ooit kids heb, ik er naartoe ga voor prikken, meten en wegen en voor de rest heb ik ze niet nodig.
Dus dat...
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef CarOnline het volgende:
Tsja.
Dus het kan zowel goed als fout gaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh nou heb ik 3 koters gehad maar ik heb er geen problemen mee gehad.
Serieus niet. Ik vond het altijd wel leuk. Behalve het aan en uitkleden met het zweet op je rug![]()
En dankzij dat tuig is er bij een Lara na 3 maand een aangeboren heupdysplasie vastgesteld en zat ze razendsnel in een spreidbroek.
(Ik kan er een fotootje bij doen, want het is wel heel toevallig natuurlijk)
Ja, tis wel weer eens tijd voor een dikke rekening of de auto in de prak ofzo, t gaat al bijna een maand goed hierquote:Op donderdag 17 september 2009 14:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat jezallij. Je hebt het er maar druk mee, met al die leuke dingen doen.
En WJ in z'n droomjasje. Hij was vast een plaatje!
Ik ook!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zie alleen maar voordelen!
Breek mie de bek nait los!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ongelovelijk he.
Don't Underestimate the Power of Toddlers
Je denkt doem dus krijg je doem, doemdenker. Doe(m)aar niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, tis wel weer eens tijd voor een dikke rekening of de auto in de prak ofzo, t gaat al bijna een maand goed hier
Da's wel jammer ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook!
Nou weet ik alleen niet hoe die Willem-Joseph heet.
Ben eigenlijk wel benieuwd.
John Vooijs?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook!
Nou weet ik alleen niet hoe die Willem-Joseph heet.
Ben eigenlijk wel benieuwd.
Nou, wel de kantjes een beetje gesnoeid dan toch? Anders geeft het zo'n jaren 70 feel.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Heeft totaal geen problemen met grasbaanrace
Ik denk Bloemen! Ik denk Pastel Kleuren! Ik denk Versgemaaid Gras! Ik denk Witte Wijn! Ik denk Chocotof!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Je denkt doem dus krijg je doem, doemdenker. Doe(m)aar niet.
Ik kijk er een beetje doorheen en vind schaamhaar eigenlijk wel mooi en 't voelt wel ok, die stugge haartjes. Zo'n kale babydoos bij vrouwen op leeftijd vind ik maar zo zo.....quote:Op donderdag 17 september 2009 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, wel de kantjes een beetje gesnoeid dan toch? Anders geeft het zo'n jaren 70 feel.
nah..... je hebt grasbanen en GRASBANENquote:Op donderdag 17 september 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Heeft totaal geen problemen met grasbaanrace
De jongste moet nog 2 worden he?quote:
versgebakken brood......quote:Op donderdag 17 september 2009 15:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik denk Bloemen! Ik denk Pastel Kleuren! Ik denk Versgemaaid Gras! Ik denk Witte Wijn! Ik denk Chocotof!
Ik denk Cheesecake! Ik denk Versgebakken Brood!
Pfoei, dat was op het nippertje
Ja. Misschien wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
John Vooijs?
Oh wacht misschien is het Mathijs Pater.
ja want dat gezinsgedoe is genoeg aan de orde geweestquote:Op donderdag 17 september 2009 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen is er eindelijk een parlementariër die eens vragen stelt aan de MP over alleenstaanden. Hulde voor Pechtold.
Jaja en daarom reageer je zo verbolgen.quote:
Dat dus. En dat beleid (die verregaande bemoeienis), daar gaan die gezinnen ook nog eens goed last van krijgen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want dat gezinsgedoe is genoeg aan de orde geweest
Dank je.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja en daarom reageer je zo verbolgen.
Hihi, je zei komende.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:11 schreef Coos het volgende:
Dank je.
Daar gaat mijn libido voor het eerste komende half jaar!
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef Noek het volgende:
Je zal maar in de war zijn en net lurker zijn in dit topic. Al die wendingen.
Arm lurkertje.op je lurkersoogjes.
Dag!
Waar is dat gebeurd?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef hondjes het volgende:
verdomme, verdomme verdomme..![]()
Hebben ze vannacht mijn linnen kap van mijn mini met een mes opengesnede,,![]()
Kost me 1700 euro voor een nieuwe kap...
leuk hij,,,vandalisme
Valt dat niet onder je verzekering?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef hondjes het volgende:
verdomme, verdomme verdomme..![]()
Hebben ze vannacht mijn linnen kap van mijn mini met een mes opengesnede,,![]()
Kost me 1700 euro voor een nieuwe kap...
leuk hij,,,vandalisme
Ik gok van wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef hondjes het volgende:
[/Ga nu even de verzekering bellen,,maar denk het niet...
In El Pérrelo komen zulke dingen niet voor!quote:
Nooit?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:29 schreef Coos het volgende:
[..]
In El Pérrelo komen zulke dingen niet voor!
Ik denk het niet.quote:
Wel fijn dat die plekken nog bestaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Zo'n schattig dorpje waar iedereen elkaar nog kent.
En bij hondjes voor de deur daar zeker niet.
Ja, ik teken voor zo'n woonplaats.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel fijn dat die plekken nog bestaan.
\\quote:Op donderdag 17 september 2009 15:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik teken voor zo'n woonplaats.
Het geeft zo een rot gevoel, dat ze gewoon maar je spullen vernielen..quote:Op donderdag 17 september 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
Komt wel goed, lijkt me.
Je hebt de schade, je hebt de juiste verzekering. Die expert is niet veel meer dan een f ormaliteit.
Maar dat maakt het hele gedoe natuurlijk niet minder kut.
Jij wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben blij als ik weer in el perello ben, nog een weekje,,,Coos..
weekje,,mijn ouders gaan mee..quote:
Daar jatten ze de auto's onder je reet vandaanquote:Op donderdag 17 september 2009 15:29 schreef Coos het volgende:
[..]
In El Pérrelo komen zulke dingen niet voor!
Natuurlijk moeten ze met hun poten van jouw spullen afblijvenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het geeft zo een rot gevoel, dat ze gewoon maar je spullen vernielen..
Daar was ik behoorlijk door aangedaan,,en kwaad..
Wel, allemaal bedankt, ben toch even blij , dat ik het kwijt kon,,bij jullie.
zo is dat Honda !quote:Op donderdag 17 september 2009 17:55 schreef hondjes het volgende:
heb even terug gelezen, over kinderen..
Moet Buuf gelijk geven,,,zelfs nu merk ik dat het anders is..
Nu ik oma ben, en moeder
...oma zijn is leuk, geweldig, waarom..je bent niet meer verantwoordelijk.
Natuurlijk heb je zorgen, maar moeder zijn is een totaal ander gevoel.
Buuf heeft het ook over al die goede moeders, wijkverplegers, leraren...
Achteraf gezien, kan ik zeggen...sta gewoon achter je kind, je weet wat het beste is voor je kind.
Laat ze allemaal maar lullen, die leraren, die het zo goed weten, die andere moeders, die precies weten wat je fout doet, en waarom hun kind het zoveel beter doet.
Hoor het aan, en denk maar,,we zullen wel zien,,welk kind het beter doet, het gelukkigst wordt,,
niemand kan het zeggen,,,en vertrouw nu maar op jezelf...
nah..... gooi er iets goors tegenan,,,,,,,,quote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef remlof het volgende:
Het lijkt hier de OUD SC wel tegenwoordig
*kusjekroel*quote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef remlof het volgende:
Het lijkt hier de OUD SC wel tegenwoordig
Ga je gang, als het maar een plaatje zonder tepelkloven isquote:Op donderdag 17 september 2009 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... gooi er iets goors tegenan,,,,,,,,
misschien helpt dat
of zal ik effe een plaatje posten ?
Dus tubgirl mag weer?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je gang, als het maar een plaatje zonder tepelkloven is
Ah!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah!
Daar moet uiercreme op!
ja wat nou???quote:
hij doet ut niet bij mijquote:Op donderdag 17 september 2009 18:22 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xahbki_oprah-flashmob_music
En hierop is die flashmob beter te zien. Eerlijk gepikt uit ...
De OUD sc!
Ik krijg altijd een soort van brok in mijn keel als ik dat zie... Prachtigquote:Op donderdag 17 september 2009 18:22 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xahbki_oprah-flashmob_music
En hierop is die flashmob beter te zien. Eerlijk gepikt uit ...
De OUD sc!
jah.......... was COOL !quote:Op donderdag 17 september 2009 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een soort van brok in mijn keel als ik dat zie... Prachtig
Hier Fannquote:
effe kijken of het wat isquote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier Fann
ben jij even een uurtje van de straat en ga ik even de keuken in met Tommy.
Die van jou is maar een heel klein stukje van de Rock Opera Tommyquote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
neeeh
deze is wel leuker
maar ik gaat er nog effe een paar kijken
nah da's dan meteen de verklaringquote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Die van jou is maar een heel klein stukje van de Rock Opera Tommy
Pechtold doet het inderdaad erg goed.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een land krijgt de regering die ze verdient. Ik zit nu twee dagen die algemene beschouwingen te volgen en de kwaliteit van én regering én tweede kamer is triestig. Het gekissebis gaat voor het grootste deel over helemaal niets.
Helemaal geen kwaliteit? Jawel, Pechtold en Hamer springen er wat mij betreft bovenuit.
En morgen zeg ik mijn lidmaatschap van de SP op, Agnes Kant![]()
Als hij naar voren komt, dan heeft hij in ieder geval iets te melden. Rustig, to the point en lekker strak. De allergrootste aanfluiting vind ik trouwens Balkenende, die zegt werkelijk helemaal niets.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pechtold doet het inderdaad erg goed.
Dat onnodige gekissebis is inderdaad zonde van de tijd. En ik vind die voorzitter ook prut.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een land krijgt de regering die ze verdient. Ik zit nu twee dagen die algemene beschouwingen te volgen en de kwaliteit van én regering én tweede kamer is triestig. Het gekissebis gaat voor het grootste deel over helemaal niets.
Helemaal geen kwaliteit? Jawel, Pechtold en Hamer springen er wat mij betreft bovenuit.
En morgen zeg ik mijn lidmaatschap van de SP op, Agnes Kant![]()
Joh, een mooi nieuw linnen dak, net voor de winter, wat wil je nog meerquote:Op donderdag 17 september 2009 19:42 schreef hondjes het volgende:
ff klere herrie,,mijn favoriete plaatje...
omdat ik zo zielug was...
De beste voorzitter die ik mij kan herinneren was Deetman. De slechtste vond ik Weisglasquote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat onnodige gekissebis is inderdaad zonde van de tijd. En ik vind die voorzitter ook prut.
misschien wel Lammy van motorheadquote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, een mooi nieuw linnen dak, net voor de winter, wat wil je nog meer
Deetman is ook een aardige man.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De beste voorzitter die ik mij kan herinneren was Deetman. De slechtste vond ik Weisglas
Net een beetje té, maar ik heb dan ook geen linnen dakquote:Op donderdag 17 september 2009 19:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
misschien wel Lammy van motorhead![]()
is ie lekker of niet![]()
ik ook niet meer..quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Net een beetje té, maar ik heb dan ook geen linnen dak
Peter doet de catering, dat wordt Lays in het kwadraat met af en toe een pizza tussendoorquote:Op donderdag 17 september 2009 19:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik op esbit ga koken.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Peter doet de catering, dat wordt Lays in het kwadraat met af en toe een pizza tussendoor
Laysa is niet te vretenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Peter doet de catering, dat wordt Lays in het kwadraat met af en toe een pizza tussendoor
Best vol te houden voor een week hoorquote:
Even wat anders. Belachelijk dat wij de plezierjacht sponsoren voor 1,6 miljoen. Dat lijkt mij nou typisch iets wat geschrapt kan worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De beste voorzitter die ik mij kan herinneren was Deetman. De slechtste vond ik Weisglas
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
maar ze heeft gelijk wat die chips betreft ... De lekkerste waren van de spar (geen merk chips) bestaat die tent nog ?
Peter kan best kokenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jacht wordt voor een deel gezien als landschapsbeheer. Goed, daar kun je best over twisten, het nut en de noodzaak icm het plezier. Ik ben er persoonlijk ook niet voor.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Even wat anders. Belachelijk dat wij de plezierjacht sponsoren voor 1,6 miljoen. Dat lijkt mij nou typisch iets wat geschrapt kan worden.
Maar dat is dan niet fair
Dat was om te huilen. Erg zwak verweer van de MP.
Dat gaat om het idee natuurlijk, dat de Koninklijke familie genoeg geld heeft en dat Jan met de Pet er alleen nog maar meer op achteruit gaat.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jacht wordt voor een deel gezien als landschapsbeheer. Goed, daar kun je best over twisten, het nut en de noodzaak icm het plezier. Ik ben er persoonlijk ook niet voor.
Maar werkelijk, die 1.6 miljoen, dat gaat nergens over. Als je daar over begint dan bedrijf je symboolpolitiek
Ja, maar dan kun je als oppositie beter iets bij de kop pakken dat soelaas biedt voor Jan met de Pet in plaats van iets aanhalen wat niets uithaalt. Althans, als je begaan bent met Jan met de Pet.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gaat om het idee natuurlijk, dat de Koninklijke familie genoeg geld heeft en dat Jan met de Pet er alleen nog maar meer op achteruit gaat.
Beperking van de hypotheekrenteatrek!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je als oppositie beter iets bij de kop pakken dat soelaas biedt voor Jan met de Pet in plaats van iets aanhalen wat niets uithaalt. Althans, als je begaan bent met Jan met de Pet.
Dat heb ik met het hele koningshuis Wat voegt het toequote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
ik verbaasde me over het salaris. Ze verdienen best iets natuurlijk, dat snap ik. Maar toen volgde er nog een lijst van 16 miljoen van alles wat voor ze betaald wordt. Dan denk ik: waarom nog salaris? Om elke keer een nieuwe hoed te kopen?
Want ik snap dan niet zo goed waar dat salaris nog voor is.
Wat voegt een president toe?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik met het hele koningshuis Wat voegt het toe
Nou ja, als die niet bevalt kan je er weer vanaf.quote:
Iig niet die idiote volklore die klauwen met geld kosten (de hele familie zooi incl.). Een minister hebben we toch al gekozenquote:
Als onderdeel van een totaalpakket zou ik het niet slecht vinden. Eigenlijk vind ik dat alle subsidies en aftrekposten (maar dan ook alle) weg zouden moeten (inclusief al de bedragen die naar het bedrijfsleven gaat). Dan kan volgens mij vanwege de enorme besparing aan geld (en ambtenarij) het minimumloon fors naar boven, de uitkeringen ook en houden werkende mensen netto flink veel meer over.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beperking van de hypotheekrenteatrek!
als het ene te schrappen valt dan kijkt men vast naar het volgende wat er dan ook wel vanaf kanquote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je als oppositie beter iets bij de kop pakken dat soelaas biedt voor Jan met de Pet in plaats van iets aanhalen wat niets uithaalt. Althans, als je begaan bent met Jan met de Pet.
Als je maar van de kinderbijslag afblijftquote:Op donderdag 17 september 2009 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als onderdeel van een totaalpakket zou ik het niet slecht vinden. Eigenlijk vind ik dat alle subsidies en aftrekposten (maar dan ook alle) weg zouden moeten (inclusief al de bedragen die naar het bedrijfsleven gaat). Dan kan volgens mij vanwege de enorme besparing aan geld (en ambtenarij) het minimumloon fors naar boven, de uitkeringen ook en houden werkende mensen netto flink veel meer over.
Ik vind die AOW maatregel een minne maatregel. Daarmee pak je de werkende mens pas echt. De meeste mensen boven de vijftig, laat staan boven de zestig, die komen niet meer aan het werk en kunnen hun eigen huis opeten. Ik vind dat zo ontzettend laagquote:Op donderdag 17 september 2009 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
als het ene te schrappen valt dan kijkt men vast naar het volgende wat er dan ook wel vanaf kan
Ook weg d'r mee. Als water in de wijn zou ik dan nog zeggen: "Eerste twee kinderbijslag ok, bij het derde kind betalen, en bij ieder volgend kind meer betalen". Dit in het kader van milieuschade.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je maar van de kinderbijslag afblijft
Beterschapquote:Op donderdag 17 september 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
Mn buikgriep speelt me weer partenIk duik mn bed in.
En ze hebben genoeg revenuen uit hun aandelenpakket (groot aandeelhouder van Shell).quote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Want ik snap dan niet zo goed waar dat salaris nog voor is.
Mooi hè, die dingen van ¤ 1.000.000,-- de strekkende meterquote:Op donderdag 17 september 2009 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Over jachten gesproken, toen ik vandaag op mijn werk was vaarde dit bootje voorbij![]()
[ afbeelding ]
Toen mijn dochter een uk was zei ze dat ze later ook zo'n boot ging kopen en toen ik vroeg waar ze dat dan van ging betalen zei ze doodleuk: "Nou gewoon, pinnen".quote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi hè, die dingen van ¤ 1.000.000,-- de strekkende meter
ze keek wel erg bedremmeld, toen ook nog een ukkie, we plagen haar er nu nog steeds mee..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Dat zal een flinke tegenvaller zijn geweest
Dat is niet de eerste keer dat ik dat hoor. Geld komt gewoon uit de muurquote:Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen mijn dochter een uk was zei ze dat ze later ook zo'n boot ging kopen en toen ik vroeg waar ze dat dan van ging betalen zei ze doodleuk: "Nou gewoon, pinnen".
En ik al die jaren denken dat het zo grappig wasquote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer dat ik dat hoor. Geld komt gewoon uit de muur
Ja, je ramt gewoon op een paar knopjes en de flappen komen uit de muur....weer gelukt!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer dat ik dat hoor. Geld komt gewoon uit de muur
In dat geval zou Wilders ook president van dit land kunnen worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Iig niet die idiote volklore die klauwen met geld kosten (de hele familie zooi incl.). Een minister hebben we toch al gekozen
Wat een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef Dementor het volgende:
In dat geval zou Wilders ook president van dit land kunnen worden.
Ik zou de anchorman/woman van CNN wel "kopvoddentax" willen horen uitspreken.quote:
Happerdehap rente zei de oranje leeuw.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
jawel! Een maand en twee dagen na dato heeft ING eindelijk mijn foutief aan hen overgeboekte geld teruggestort.
Na tig telefoontjes, tig verkeerde informatie en tig kastjes en muurtjes.
ING, daar maak ik vrienden mee.
Dat wordt een hele boze brief op hele hoge poten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:15 schreef Dementor het volgende:
Happerdehap rente zei de oranje leeuw.
Ik doe dat altijd zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt een hele boze brief op hele hoge poten.
Incompetente telefonische medewerkers. Score 3 uit 3 op het gebied van foutieve informatieverschaffing. Gênant.
They can kiss my ass.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |