Same same. Of in ieder geval, voordat je het online kon laten weten.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:09 schreef trovey het volgende:
Keuze 1 en al die beslissing genomen voordat je het officieel kon vastleggen.
Ik liep al jaren rond met zo'n zelf ingevuld kaartje uit de folder rond in mijn portemonee en heb dat omgezet naar een officieel kaartje toen je jaren geleden de brief over het officieel vastleggen kreeg. Die officiele kaartjes zijn wat beter van kwaliteit want die uit die folders moest je zeker 1x per jaar vervangen want dan vielen ze uit elkaarquote:Op donderdag 17 september 2009 01:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Same same. Of in ieder geval, voordat je het online kon laten weten.
mensen zijn voornamelijk bang om voortijdig te worden opgegeven om zo het leven te redden van meerdere mensen op de wachtlijst.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:11 schreef Starman89 het volgende:
Zwei macht Frei![]()
Zullen wel weer een hoop mensen 't asociaal vinden, maar ga gewoon liever als 1 geheel m'n graf in
Dat kan je allemaal aangeven hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:13 schreef Synthesist het volgende:
ik weet dat je bepaalde organen/weefsels kan uitsluiten.
maar dat vind ik zo'n gedoe. kijk een hart maakt me niet zoveel uit, maar het idee dat iemand ff doodleuk in je ogen gaat snijden.
uiteindelijk irrationele gevoelens, je bent immers toch dood.
misschien dat ik het ooit nog verander. voor nu is mijn geweten wel gesust.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat kan je allemaal aangeven hoor.
quote:Op donderdag 17 september 2009 01:26 schreef Synthesist het volgende:
[..]
voor nu is mijn geweten wel gesust.
Iemand die mij kan uitleggen waarom dit niet zou kunnen?quote:Er zijn best veel mensen die de enveloppen nog steeds ergens in een lade hebben liggen, dat is wel triest, maar een overheid die mensen automatisch tot donor maakt tenzij protest kan niet, hoe goed bedoeld dan ook.
Had je beter je hersenen uit kunnen sluiten.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:13 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb mijn hart uitgesloten trouwens!
Omdat daar mijn liefde zit.
Keuze 1 dus met een restrictie.
Ze halen eruit wat nodig is en lappen het dan netjes op, voorzover ik weet.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:31 schreef Killer_Mom het volgende:
Wij staan als donor geregistreerd. mama papa 2 zoons van in de 20. voor een goed doel. Maar ik heb mijn bedenkingen, als je kind of partner net overleden is nemen ze hem { of ik } meteen mee, je ziet ze niet meer terug, is dat zo?
ik las dat laatst, je kunt geen 3 dagen afscheid nemen en wennen dat het echt over is.
daar hoor je niets over.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |