Nee Yordiquote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Heet ie Jordy?
Ik ken(de) verdammt 3 jaspers en alle 3 zijn/waren ze zo irritant als de pest. Toeval? I think not.
Lolquote:Op donderdag 17 september 2009 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heet chantal angelique, klasgenootje heette angelique melanie en ander klasgenootje heette melanie chantal
Het ligt niet aan jouquote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef Trevland het volgende:
Ilgt het aan mij of is het hier stil en rustig?
niet zo sikkeneurigquote:
zit je nog in de brugklas?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heet chantal angelique, klasgenootje heet angelique melanie en ander klasgenootje heet melanie chantal
* geeft Ez een schop onder z'n hol...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
Godver, ik moet even een paar boodschappen doen, maar ik ben te lui om naar de winkels te lopen
kwam net bij de plaatselijke jumbo , moet je in de rij staan vanwege die schijt kinderen die daar alles leeg jattenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
Godver, ik moet even een paar boodschappen doen, maar ik ben te lui om naar de winkels te lopen
albert heyn heeft bezorgservicequote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
De dierenwinkel nietquote:
Weet je wel hoe ver het lopen isquote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* geeft Ez een schop onder z'n hol...![]()
albert heijn is mijn buurmanquote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver het lopen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |