Nee Yordiquote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Heet ie Jordy?
Ik ken(de) verdammt 3 jaspers en alle 3 zijn/waren ze zo irritant als de pest. Toeval? I think not.
Lolquote:Op donderdag 17 september 2009 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heet chantal angelique, klasgenootje heette angelique melanie en ander klasgenootje heette melanie chantal
Het ligt niet aan jouquote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef Trevland het volgende:
Ilgt het aan mij of is het hier stil en rustig?
niet zo sikkeneurigquote:
zit je nog in de brugklas?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heet chantal angelique, klasgenootje heet angelique melanie en ander klasgenootje heet melanie chantal
* geeft Ez een schop onder z'n hol...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
Godver, ik moet even een paar boodschappen doen, maar ik ben te lui om naar de winkels te lopen
kwam net bij de plaatselijke jumbo , moet je in de rij staan vanwege die schijt kinderen die daar alles leeg jattenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
Godver, ik moet even een paar boodschappen doen, maar ik ben te lui om naar de winkels te lopen
albert heyn heeft bezorgservicequote:Op donderdag 17 september 2009 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
De dierenwinkel nietquote:
Weet je wel hoe ver het lopen isquote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* geeft Ez een schop onder z'n hol...![]()
albert heijn is mijn buurmanquote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver het lopen is
En ik woon een meter of 500 van een winkelcentrum afquote:Op donderdag 17 september 2009 13:54 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
albert heijn is mijn buurman
Dan stap je op de fiets. Zo ver kan het Gildeplein toch niet zijn (er vanuit gegaan dat je daar je boodschappen doet)?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver het lopen is
tsss..quote:Op donderdag 17 september 2009 13:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ik woon een meter of 500 van een winkelcentrum af
Ga er van uit dat ik vanaf de Banning Cocqgracht moet. Bij die bushalte daar. En lopend ben ik sneller. Plus, ik heb en kan geen bagagedrager op mijn fietsquote:Op donderdag 17 september 2009 13:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dan stap je op de fiets. Zo ver kan het Gildeplein toch niet zijn (er vanuit gegaan dat je daar je boodschappen doet)?
[..]
tsss..![]()
zegt me niksquote:Op donderdag 17 september 2009 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ga er van uit dat ik vanaf de Banning Cocqgracht moet. Bij die bushalte daar. En lopend ben ik sneller. Plus, ik heb en kan geen bagagedrager op mijn fiets
![]()
Geprobeerd, die kent die straat niet.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geprobeerd, die kent die straat niet.
Gevonden![]()
Man, wat een eind lopen.![]()
![]()
ik zeg al niets meerquote:Op donderdag 17 september 2009 13:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
IK BEN HELEMAAL NIET SIKKENEURIG!
Sikkeneurigquote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef justmattie het volgende:
Shit he, is sikkeneurig een Nederlands woord![]()
Ik dacht dat het typisch Leeuwarders o.i.d. was omdat ik het wel vaak hoor hier
Uitbuiken. Smikkelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sikkeneurigdie komt in aanmerking voor de prijs "lelijkste woord uit de geschiedenis"
Jopenquote:
En op FOK! maak je weer hetzelfde meequote:Op donderdag 17 september 2009 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
Ik was 1 van de 3 personen die Bart heetten in mijn klas
Mjah, teh horrorquote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En op FOK! maak je weer hetzelfde mee
Ik was altijd vet uniek met mijn Bart-naamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |