Weet ik wel ik had gewoon een tvpreactie nodigquote:
But everything we've ever known 's herequote:Op donderdag 17 september 2009 08:10 schreef Stoeprand het volgende:
I KNEW THE STORM WAS GETTING CLOSER
BUT ALL MY FRIENDS SAID I WAS HIGH
Weet ikquote:Op donderdag 17 september 2009 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ik wel ik had gewoon een tvpreactie nodig
Heerlijk wakker worden met dat nummerquote:Op donderdag 17 september 2009 08:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
But everything we've ever known 's here
I never wanted it to die
Arme jijquote:Op donderdag 17 september 2009 08:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Heerlijk wakker worden met dat nummer. In tegenstelling tot gister, toen ik verliefdheid van jordy van loon in m'n hoofd had. Meteen al toen ik 's ochtends mijn ogen open deed
Ken ik nietquote:Op donderdag 17 september 2009 08:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arme jij
Hier komt weer eens Sabaton uit de speakers
Toch eens doen. Youtube is je vriendquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:59 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
"He do the song about the sweet lovin woman
He do the song about the knife
He do the walk, he do the walk of life"
![]()
oh, ook een mooie ja!quote:
quote:Denk goed na wat voor naam je je kind meegeeft. Volgens een onderzoek van de Universiteit van Oldenburg, Duitsland, is de voornaam van het kind van invloed op de carrièremogelijkheden van de kleine spruit. Volgens pedagoog prof. Astrid Kaiser hebben docenten bepaalde vooroordelen bij namen als Kevin, Chantal en Mandy.
en bedankt hequote:
Sommige ouders denken ook echt niet na bij de naam van hun kind: een meisje dat Vanina heet, een jongen die Wiske heet. Dat doe je toch nietquote:
Ach zou wel betekenen dat mijn zoon (die overigens niet kan voetballen) later profvoetballer wordt, aangezien toch iedereen al denkt dat hij vernoemd is naar Cruijfquote:Op donderdag 17 september 2009 12:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sommige ouders denken ook echt niet na bij de naam van hun kind: een meisje dat Vanina heet, een jongen die Wiske heet. Dat doe je toch niet![]()
Maar echt vooroordelen hebben bij een bepaalde naam. Nee, niet bewust in ieder geval.
Heet ie Jordy?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach zou wel betekenen dat mijn zoon (die overigens niet kan voetballen) later profvoetballer wordt, aangezien toch iedereen al denkt dat hij vernoemd is naar Cruijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |