Ik zou morgen vrij moeten zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef Desunoto het volgende:
IK BEN MORGEN VRIJ![]()
Oh je vroeg het niet aan mij![]()
he joh ik herkende je niet met die uiquote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef Desunoto het volgende:
IK BEN MORGEN VRIJ![]()
Oh je vroeg het niet aan mij![]()
Nee, maar ben niet iemand die vroeg kan gaan slapen. Na een uur of half 1 kan ik de slaap pas vatten zeg maarquote:
Sorry maar ik ga jullie ook verlaten Overmorgen en de dag erna worden ook zeer vroeg^^quote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, maar ben niet iemand die vroeg kan gaan slapen. Na een uur of half 1 kan ik de slaap pas vatten zeg maar
dan had ik gezorgd dat ik vrij wasquote:
maar dan vroeg vanaf de andere kantquote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga jullie ook verlaten Overmorgen en de dag erna worden ook zeer vroeg^^
Flauwquote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga jullie ook verlaten Overmorgen en de dag erna worden ook zeer vroeg^^
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan vroeg vanaf de andere kant
School hequote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan had ik gezorgd dat ik vrij was
Hier is nooit zo veel aan de kermis, meer vechtpartijen en dronken/irritante Marokkaantjesquote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan had ik gezorgd dat ik vrij was
wacht maar tijdens de meet, en kijk dan maar vooral uit wat je zegt als ik op dreef ben^^(dan is een paar kilo zout niet genoeg)quote:
Die zijn er hier niet zo veel.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier is nooit zo veel aan de kermis, meer vechtpartijen en dronken/irritante Marokkaantjes
dan neem al helemaal vrijquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
wacht maar tijdens de meet, en kijk dan maar vooral uit wat je zegt als ik op dreef ben^^(dan is een paar kilo zout niet genoeg)
Erwinquote:
dus het is nog steeds avondquote:Op donderdag 17 september 2009 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
met ongeveer een half uur is het al nacht maar wat jij wil
eindproject voor school is toch iets belangrijker dan kermisquote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan neem al helemaal vrij
Dan ben ik toch nog mooi op tijdquote:Op donderdag 17 september 2009 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
met ongeveer een half uur is het al nacht maar wat jij wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |