abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72822448
Gemeenteraadslid Annick De Ridder (Open Vld) kondigde in de Antwerpse raadscommissie over de haven aan dat ze persoonlijk klacht zal neerleggen bij de Europese Commissie als er in oktober geen oplossing uit de bus komt voor de Scheldeverdieping. "Ik zal dat persoonlijk doen als Antwerpenaar", verduidelijkte ze.

"Tientallen, honderden of zelfs duizenden klachten"
"Ik roep de Antwerpenaren op om dat met mij te doen zodat de Europese Commissie hierover tientallen, honderden of zelfs duizenden klachten ontvangt." Volgens De Ridder zijn er genoeg redenen om klacht neer te leggen, waaronder de Nederlandse inbreuken op het verdrag dat door Vlaanderen en Nederland werd ondertekend over de Scheldeverdieping. "Europa kan hierin een grote bondgenoot zijn", zei De Ridder.

Ze wees erop dat ook het Gemeentelijk Havenbedrijf Antwerpen zo'n Europese klacht zou kunnen neerleggen. Havenschepen Marc Van Peel reageerde echter afwijzend. "Klacht neerleggen, kan mensen er toe aanzetten een afwachtende houding aan te nemen in afwachting van de afloop van zo'n ellenlange procedure", verduidelijkte Van Peel.
Hij wees erop dat dat misschien niet in het belang van de Antwerpse haven is en benadrukte het belang van snelheid. (belga/mvdb)

Bron
  woensdag 16 september 2009 @ 22:24:52 #2
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72822678
Gerda Verburg was toch bezig een alternatief te vinden? Als ik België was had ik allang geklaagd trouwens.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_72822973
Kunnen we die kolere sloot niet gewoon dempen en omdopen tot de Westerschelde polder...? Eeuwig kut gezeik.
Er gaat niets boven Groningen
pi_72825654
stiekem dat ding steeds ondieper maken en heel verontwaardigd reageren. "we zullen er meteen een commissie voor oprichten"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')