Hmmz. Ook al heb ik een heel hard en fel standpunt mbt drugs, zal ik eerst maar lief doen en zeggen: Kut voor jequote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, Hij had een overdosis GHB ingenomen. Hij is door het lint gegaan op een feestje. wilde uit het raam springen. Hij zit onder de blauwe plekken en krassen. (mensen op het feest hielden hem natuurlijk bedwang) met spoed naar het Slotervaart ziekenhuis.
Wat blijkt? dit is al de derde keer dat ie op de IC heeft gelegen door GHB. Niemand wist van de eerste twee keren af. Mijn moeder meteen kwaad. Hij schijnt de eerste twee keren verzwegen te hebben...
Hij heeft een blauw oog, krassen op zijn bek. Dus die blijft een weekje thuis, want die wilt niet werken.quote:
Of Christiane F, maar zo ver is het na 3x GHB nog niet lijkt me. Al lijkt een statement als "en mijn broertje is helemaal niet zo van de drugs" wel een beetje te soft. imho.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij heeft een blauw oog, krassen op zijn bek. Dus die blijft een weekje thuis, want die wilt niet werken.
Ik hoop niet dat we het traject ingaan als het verrotte leven van Floortje Bloem.
Daar moet ik me helaas wel bij aansluitenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Christiane F, maar zo ver is het na 3x GHB nog niet lijkt me. Al lijkt een statement als "en mijn broertje is helemaal niet zo van de drugs" wel een beetje te soft. imho.
Eerst lief doen en dan vel van leer trekken? hahahquote:Op donderdag 17 september 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Ook al heb ik een heel hard en fel standpunt mbt drugs, zal ik eerst maar lief doen en zeggen: Kut voor jeHoop dat het snel beter gaat. En dan bedoel ik zowel met de status nu als met de status in de toekomst.
Ik heb geleerd
Nee dat gaf hij altijd zelf aan. Hij vond weed smerig, coke moest ie niets van hebben etc....quote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Christiane F, maar zo ver is het na 3x GHB nog niet lijkt me. Al lijkt een statement als "en mijn broertje is helemaal niet zo van de drugs" wel een beetje te soft. imho.
Hoe dat zoquote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mieke?![]()
![]()
ja, heb ik eignelijk wel nodig. De halve nacht aan de lijn gezeten met moeders. Mijn broertje lag op de IC.
It's your time to rain darling. I'll step aside.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eerst lief doen en dan vel van leer trekken? hahah
hoe bedoel je? je hebt geleerd?
GHB is wel het stomste wat je kan doen. De doktoren zeiden dat het elk weekend wel raak is met de jeugd.
Ik rook ook weleens een jointje en hang in de vim etc... maar GHB begin ik niet aan.
Schijnt ook nog erg verslavend te zijn.
maar goed, don't wanna rain on ur parade.
hoe was de 'vakantie?
Iemand hier had hem toch geneukt?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat gaf hij altijd zelf aan. Hij vond weed smerig, coke moest ie niets van hebben etc....
ja, he's been hanging with the wrong crowd, hoorde ik van een vriendin van hem.
olaquote:
Ik heb verre van problemen met jouw hierzijn hoor, mocht je dat insinueren.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Hou maar ff in 't miden of dat een good thing of een bad thing is
Tijd dat jij je broerderlijke plicht gaat vervullen en hem een goed onder je hoede neemt om hem duidelijk te maken dat dit niet de juiste manier isquote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, Hij had een overdosis GHB ingenomen. Hij is door het lint gegaan op een feestje. wilde uit het raam springen. Hij zit onder de blauwe plekken en krassen. (mensen op het feest hielden hem natuurlijk bedwang) met spoed naar het Slotervaart ziekenhuis.
Wat blijkt? dit is al de derde keer dat ie op de IC heeft gelegen door GHB. Niemand wist van de eerste twee keren af. Mijn moeder meteen kwaad. Hij schijnt de eerste twee keren verzwegen te hebben...
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe dat zo
en hoe is het nu met hem?
die broer van die foto van onlangs ?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb verre van problemen met jouw hierzijn hoor, mocht je dat insinueren.
Ola amigoquote:
dat is nog steeds niet uit de doeken gedaanquote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand hier had hem toch geneukt?
Of was dat een ander broertje?
xou maar oppassen er is altijd iemand more eager to take ur place.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's your time to rain darling. I'll step aside.
Mind you... I said RAIN not REIGN
ja dat was dit broertje. en NUNO was dat. Maar i call him bluff.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand hier had hem toch geneukt?
Of was dat een ander broertje?
I come prepared.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
xou maar oppassen er is altijd iemand more eager to take ur place.
Ik weet wie het was, vandaar het vet gedrukte stuk in mijn quote. *vijlt nagels*quote:Op donderdag 17 september 2009 15:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat was dit broertje. en NUNO was dat. Maar i call him bluff.
das eigenlijk wel hypocriet, ik hang wel met mijn neus in de vim en rook een jointje.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ola amigo
Tijd dat jij je broerderlijke plicht gaat vervullen en hem een goed onder je hoede neemt om hem duidelijk te maken dat dit niet de juiste manier is
Idd dude wtf
O gelukkig, je zegt het zelf al.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das eigenlijk wel hypocriet, ik hang wel met mijn neus in de vim en rook een jointje.
o god ja, i get it.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet wie het was, vandaar het vet gedrukte stuk in mijn quote. *vijlt nagels*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |