ik ben heel schoonquote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geloof ik niets van
Nuno heeft vast van te voren en naderhand een douche genomen
hehe nou Soms, Is niet zomaar moet je nogal wat voor betekenen wil je als Don of Doña door het leven gaan,quote:Op donderdag 17 september 2009 16:04 schreef Keukenkast het volgende:
Maar Spanje is toch een prettig land en Spanjaarden zijn toch leuke mensen
Ik vind het zo grappig dat ze in Spanje soms don voor je voornaam zetten.
En er zijn sowieso mooie Spaanse namen. En ze spreken Eva zo leuk uit.
Ik ben niet dom, dat weet ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe nou Soms, Is niet zomaar moet je nogal wat voor betekenen wil je als Don of Doña door het leven gaan,
't gebeurt niet voor de leuk als koosnaampje
omdat ze zo triest zijn of omdat ze zo lekkah zijn. ?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea, maar d'r zitten een paar mensen tussen waar m'n ogen van uit m'n oogkas rollen
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, dat weet ik.
We waren eens op het Spaanse platteland en ik hoorde een gesprek tussen twee mannen en de één noemde de andere Don Miguel en de ander wilde dat eigenlijk niet en zei dat ook. En het lukte die ander gewoon niet om hem gewoon bij zijn voornaam te noemen. Geloof ik, als ik het goed verstaan heb.
Doña Elena, zo noemde ik de poets in een hotel in Spanje altijd, en dan moest ze lachen en kneep ze me in mijn wang. En ze vouwde zwanen van mijn beddelakens
he kerelquote:
En haar Spaans dat klonk het allermooist. Ik vroeg haar altijd of ze 'once' wilde zeggen omdat ze dat zo mooi en breekbaar uitsprak.quote:
en nog wilde plannen voor het weekend of ga je gewoon de kroeg inquote:Op donderdag 17 september 2009 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben altijd vrij op donderdag
gewoon een self hating gayquote:Op donderdag 17 september 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij is geen homo. Hij vindt dat vieze mensen.
gewoon weer de kroegquote:Op donderdag 17 september 2009 16:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en nog wilde plannen voor het weekend of ga je gewoon de kroeg in
zo wordt het nooit wat met je sexlevenquote:
niks mis met mijn sexlevenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zo wordt het nooit wat met je sexleven
nog steeds die in Amsterdam ?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niks mis met mijn sexleven
Nee, hij is niet gay. Jullie proberen hem uit de kast te halen waar ie niet in zit.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon een self hating gay
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niks mis met mijn sexleven
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je frequenter van bil moet gaan. en niet handkarren..
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je frequenter van bil moet gaan. en niet handkarren..
dat zeg je ook tegen je familie over jezelfquote:Op donderdag 17 september 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij is niet gay. Jullie proberen hem uit de kast te halen waar ie niet in zit.
quote:
jeje Leave britney alone!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat zeg je ook tegen je familie over jezelf
nee, dat zeg ik niet tegen mijn familie, want dat zou impliceren dat zij denken dat ik een fudge packer ben en dat denken zij niet, althans ze zeggen niets.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat zeg je ook tegen je familie over jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |