euh...ja maar ik doe het recreatief. I know when to stop.... i thinkquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig, je zegt het zelf al.
Hoef ik de bitch niet te zijn.
Hardly the same man.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das eigenlijk wel hypocriet, ik hang wel met mijn neus in de vim en rook een jointje.
maar ik heb hem nog niet gesproken.
Maar tot op heden heb ik hier nog nooit gelezen dat Mieke Fly like an Eagle van Steve Miller band iets te letterlijk trachtte te nemenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig, je zegt het zelf al.
Hoef ik de bitch niet te zijn.
Nee ik ben 24quote:Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hardly the same man.
Maar alsof het wat zou uithalen hijs 24
o god ja, Spotted little M being bitchslapped in de club.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar tot op heden heb ik hier nog nooit gelezen dat Mieke Fly like an Eagle van Steve Miller band iets te letterlijk trachtte te nemen
hooguit dat lil'mikey gebitchslabt werd in een club
Ow, wel in dat geval. 'really little brother...ghb...really?'quote:
o god ja, veel plezier!!!quote:
Thanks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga naar Florence + The Machine, mijn nieuwe Tori!
En naar Bat for Lashes!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks.bah bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga naar Florence + The Machine, mijn nieuwe Tori!
En naar Bat for Lashes!![]()
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
ja en kan je hem ook gelijk vertellen dat hij wel uit de kast mag komenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ow, wel in dat geval. 'really little brother...ghb...really?'je weet wel
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en kan je hem ook gelijk vertellen dat hij wel uit de kast mag komen
of beter nog dat jullie het samen doen
tyfuskopquote:Zo langzamerhand heb ik de analyse dat je een Spanjaard het best kunt vergelijken met een kind van 12. Vol goede bedoelingen, maar niet altijd helemaal vooruitdenkend of realistisch en vooral niets vandaag doen dat je tot morgen kunt uitstellen
wie heeft dat geschreven ?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
OWgod wat zijn sommige mensen kutvolk echt waar
[..]
tyfuskop
een of andere teef in spanje topic., zo triestquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks.twee keer naar ToriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga naar Florence + The Machine, mijn nieuwe Tori!
En naar Bat for Lashes!
![]()
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Nee, hij is geen homo. Hij vindt dat vieze mensen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en kan je hem ook gelijk vertellen dat hij wel uit de kast mag komen
of beter nog dat jullie het samen doen
is er een spanje topic?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een of andere teef in spanje topic., zo triest
je hebt er toch wel even afgeslachtquote:Op donderdag 17 september 2009 15:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een of andere teef in spanje topic., zo triest
yea, maar d'r zitten een paar mensen tussen waar m'n ogen van uit m'n oogkas rollenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is er een spanje topic?
kill that bitch.![]()
Wat een grap, misselijkmakendquote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt er toch wel even afgeslacht
geloof ik niets vanquote:Op donderdag 17 september 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij is geen homo. Hij vindt dat vieze mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |