Trusten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 03:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
dan laat ik je achter met Mojo Nixon. In the basement of some bowling alley
"Debbie Gibson is pregant
with my two headed love child"
uit de tijd dat er nog alcohol in het Amerikaanse bier zat.
Zo fout, dat het goed is
Ook mooi. Ik heb het album.quote:
Verkeerd gegokt.quote:
De band is ook kut. McCarney heeft briljante nummers geschreven. Zijn laatste concert was cool. Toen was ie echt aan het rocken. Met Helter Skelter als hoogtepunt. Maar dit geslijm gaat langs me heen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:37 schreef Arn0 het volgende:
Shit. Ligt het aan de band of het nummer?
Hier doe je me wel een plezier meequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef Ixnay het volgende:
Is Social Distortion al voorbij gekomen?
Mja, daar noem je ook een nummer. Band On The Run (zowel het nummer als het album) is toch geweldig?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
De band is ook kut. McCarney heeft briljante nummers geschreven. Zijn laatste concert was cool. Toen was ie echt aan het rocken. Met Helter Skelter als hoogtepunt. Maar dit geslijm gaat langs me heen.
Mul of Kintheyre. Mijn god.
Ik overdreef mijn excuses. Maar het blijft een tweederangs Beatlesquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:42 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mja, daar noem je ook een nummer. Band On The Run (zowel het nummer als het album) is toch geweldig?
Wings een kutte band noemen
Dan zijn ze nog steeds goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik overdreef mijn excuses. Maar het blijft een tweederangs Beatles
Niet slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |