Mij hoor je niet janken hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 20:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
en jullie vrouwen maar janken over emancipatie..
Hamer.quote:
Zegt ze dat net?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het wordt nog mooier, thiemen stelt voor 2 euro tax per kilo kaas/vlees te heffen
Ga je schamen!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:14 schreef bloodysunday het volgende:
Wildersmet zn hoofdoekbelasting
Pechtold was scherp.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
''en wouter bos verschuilt zijn angstige gezicht achter zijn gedeclareerde ray ban zonnenbril'' @ wilders
''ik ben mn bril kwijt'' ( mariette hamer) ''ja, vorig jaar zat die nog wel in het basispakket'' (pechtold)
Want?quote:
Ik heb daar volgens mij nog nooit iets over gezegd...quote:Op woensdag 16 september 2009 20:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Me neither.. Geloof ikquote:Op woensdag 16 september 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb daar volgens mij nog nooit iets over gezegd...
Waarover?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb daar volgens mij nog nooit iets over gezegd...
eman.. wat?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
quote:
Het is natuurlijk een dom idee, maar ik ben wel van mening dat in openbare gebouwen zoals scholen en raadhuizen de hoofddoekjes verboden moeten worden.quote:
Tja, dat is een ander verhaal dan een belasting op een kledingstuk.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:17 schreef bloodysunday het volgende:
Opzich had Wilders wel een paar goede ideeën, ik snap niet waarom ze met de kamer niet komen met hoofdoekverbod in openbare gebouwen, scholen, raadhuizen etc. In Turkije mag het namelijk ook niet
Alsof er op het werk geen grap gemaakt mag worden.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en, dat is hun werk!
Halsema vind ik voornamelijk vrij irritant.
quote:
Ongeschoren benen.quote:
Het hele kabinet is en lachertjequote:Op woensdag 16 september 2009 20:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof er op het werk geen grap gemaakt mag worden.
Nee.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof er op het werk geen grap gemaakt mag worden.
Dat.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het hele kabinet is en lachertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |