Ik vind hem wel dik...quote:Op woensdag 16 september 2009 19:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Eens kijken of het nieuwe Muse album wat is.
Eerste nummer 'Uprising' is niet slecht in ieder geval.quote:
quote:
Beirut speelde ook op Lowlands, maar helaas gemistquote:Op woensdag 16 september 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beirut is ook wel chill en white denim kende ik eigenlijk nietMaar ze klinken wel chill
White Lies vind ik zelf wel ok, maar live waren ze een beetje dood. Shantel is ook leukquote:
Oke.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:52 schreef livalo het volgende:
I'm looking to the sky to save me, looking for a sign of life, looking for something help me burn out bright!
Dat was echt geweldigquote:Op woensdag 16 september 2009 19:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
White Lies vind ik zelf wel ok, maar live waren ze een beetje dood. Shantel is ook leuk
en zij waren episch op Lowlands
Begrijp je?quote:
Ja :] Waar stond jij?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:55 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat was echt geweldig. Sebastiaan was toen nog helemaal gelukkig omdat 'ie erachter was gekomen dat 'ie wiet op Lowlands kon kopen (
), dus die was extreem vrolijk en sleurde ons allemaal mee. Zij waren 't toch die in 't publiek door gingen spelen omdat ze niet meer op 't podium mochten?
Overal en nergens. Ik heb 'n tijdje vooraan gestaan, een tijdje op 't gras gezeten en ook nog overal tussendoor gehost.quote:
Ja joh! Lowlands is iets wat je niet mag missenquote:
quote:
Ik weet het, ik was er ookquote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja joh! Lowlands is iets wat je niet mag missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |