Ik wist dat je dit ging vragen,.. dus jaquote:Op woensdag 16 september 2009 17:45 schreef reetveter het volgende:
Je hebt gevraagd of je even een foto van zijn zakdoek mocht maken?
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef Bob-B het volgende:Ik dacht volblaffen op een andere manier, dacht al, daar heb je toch tissues of wc-papier voor.
Dat dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Terechte klacht
Koop gewoon ff wat papieren zakdoekjes ipv zo'n micro-organisme in je broekzak.
En dat je hem dan weer pakt uit je zak en je vingers precies in de "brij" glijdenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef Rasher het volgende:
Inderdaad smerig
Moet er niet aan denken zo'n gore doek terug in m'n broekzak te stoppen.
Kunnen we toiletpapier ook wel gaan hergebruikenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:22 schreef FF_Serieus het volgende:
Toch is het wel kicken in deze crisistijd als je de hele dag met één zakdoek toe kunt...
Dat dusquote:Op woensdag 16 september 2009 18:23 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
En dat je hem dan weer pakt uit je zak en je vingers precies in de "brij" glijden
Ook in crisistijd blijft dat ranzigquote:Op woensdag 16 september 2009 18:22 schreef FF_Serieus het volgende:
Toch is het wel kicken in deze crisistijd als je de hele dag met één zakdoek toe kunt...
Wat deze turk zegt.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef Dibble het volgende:
herkenbaarbtw waarom zijn die zakdoekjes in godsnaam uitgevonden? Is toch tyfus goor en onpraktisch
Ik gebruik jouw lippen als mijn zak zijn doekquote:Op woensdag 16 september 2009 19:16 schreef FashionXstar het volgende:
Meestal hebben oude mannen zulke zakdoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |