Mijn Acer heeft ook speakers waar geluid uitkomtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:09 schreef ArTiC het volgende:
Mijn Toshiba heeft standaard harman/kardon speakertjes en daar komt een geluid uit
'daar komt een geluid uit'quote:Op woensdag 16 september 2009 17:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn Acer heeft ook speakers waar geluid uitkomt
Dat weet ik welquote:Op woensdag 16 september 2009 17:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
'daar komt een geluid uit'
dat is een uitdrukking Juup, het wil zeggen dat het heel mooi geluid geeft
gedraag je dan ook zo peppiequote:
wat is dan niet een minder merk? dell is niet perongeluk een merk dat veelvuldig in het bedrijfsleven gebruikt wordtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar geldt het ook voor, en tevens voor alle andere mindere merken (zo tevreden ouwe zeur?)
en jij loopt 3 jaar achterquote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ontdekt dat het nieuwe kakmerk deluxe 'la martina' is.
Ik zag het voor het eerst van de zomer in Spanje. Ik dacht eerst dat het de werkkleding was voor een restaurant dat La Martina heette ofzo.
Vind het wel een sneue actie allemaalquote:Op woensdag 16 september 2009 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mis ook alle rellen
Het Hupt en BX, match made op FOK! #4
Krentenbol is een faker
die wacko zit toch ook in jouw msn?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mis ook alle rellen
Het Hupt en BX, match made op FOK! #4
Krentenbol is een faker
Zat, 3 dagen ja, totdat ik doorhad dat het een wacko wasquote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
die wacko zit toch ook in jouw msn?
dat was die wazige jankert toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zat, 3 dagen ja, totdat ik doorhad dat het een wacko was
Nu helemaal.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat was die wazige jankert toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |