SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
Open een topic!!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef Mikkie het volgende:
Fijn, zo'n ex-kamper als huisgenoot. Heeft bij de reclassering gelopen, is nu werkloos en ineens verdacht vaak 's nachts op pad. Meestal een half uurtje. Vooral in de late avond regelmatig bezoekjes van vage tjappies, die slechts enkele minuten duren, en een joekel van een wietlucht op zolder. Ook al gesprekken opgevangen over 'bolletjes van 35 euro'.
Wat doe je ertegen? Ja, de politie bellen, maar dan heb je meteen een registratie op adres, waardoor je op een zwarte lijst komt.
Kut huisbaas die die vent erin heeft gelaten!
Ik heb het al aangekaart, hij ging ermee aan de slag. Maar dan nog, stél dat die kerel eruit wordt gezet, dat kan nog wel een paar maanden duren.quote:
Betaalbare woonruimte in Nijmegen is vrij schaars, helaas. Loopt allemaal makkelijk richting de 600 à 700 euro voor iets simpels, dat kan ik niet ophoesten. Ik studeer nog en loop stage, dus kan niet superveel werken.quote:
Bedankt, Bio. Dit maakt m'n dag weer goedquote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Biogarde het volgende:
Het is iig spannender dan diepvriespizza eten.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:10 schreef De_Vink het volgende:
Huisbaas vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Eigenlijk is dat helemaal niet zo'n slecht idee.quote:
Ja, want iedereen is eigenlijk een junk en heeft dus drugs nodigquote:Op woensdag 16 september 2009 16:13 schreef Joppy het volgende:
Bovendien kan je goedkoop en gemakkelijk drugs regelen. Niet meer naar de koffieshop!
En dan neergestoken worden in je slaap.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat helemaal niet zo'n slecht idee.
Hij doet het vuile werk en geeft jou geld om je mond te houden.
Totdat je zijn familie achter je aan hebt.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat helemaal niet zo'n slecht idee.
Hij doet het vuile werk en geeft jou geld om je mond te houden.
Wat is TS?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:14 schreef De_Vink het volgende:
TS is een bitchnigga omdat hij niet strapped 'n strong is
Iedere gezonde Hollandse jongen steekt toch weleens wat wiet in de fik?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, want iedereen is eigenlijk een junk en heeft dus drugs nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |