Nee hoor, jij download het spel omdat je weet dat je het niet koopt. En dan ga je toch kijken of je het goed of slecht vind. Maar dan koop je het toch niet. Waarom download je het dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik geef het op met jou. Ik val steeds weer in herhaling.
Gek dat mensen je dan niet geloven dat je toch spellen kooptquote:Ik download omdat de maker sowieso mijn geld niet krijgt.
Dat ligt eraan wat voor spel het is. Een FPS met alleen een singleplayer-verhaal: nee.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef Triforce_Courage het volgende:
Even een vraag voor Saekerhett:
Je download games om te kijken of het wat voor je is. Zou je een game ook downloaden als er een demo voorhanden is die de eerste 2 levels (of je een uur laat spelen) voor je beschikbaar stelt? En na die periode is het voorbij en moet je het spel kopen?
Of kom je nu met de smoes "Nee dan weet ik niet of ik de eindbaas leuk vind"?
Waarschijnlijk bedoelde hij daar eerder mee dat hij verwacht dat de uitgever al het geld krijgt.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:58 schreef Tain het volgende:
Saekerhett 1 van de reden waarom mensen zo tegen je reageren is 1 zinnetje uit je OP:
[..]
Gek dat mensen je dan niet geloven dat je toch spellen koopt
Uitgevers zijn er ook om spellen te financierenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelde hij daar eerder mee dat hij verwacht dat de uitgever al het geld krijgt.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. In het geval van een FPS zal ik hem nog een keer stellen aan je.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor spel het is. Een FPS met alleen een singleplayer-verhaal: nee.
Maar een voetbalspel waardoor je dan multiplayer kunt doen: ja.
Dat heeft allemaal met de levensduur van een spel te maken.
Ik ga niet 50 euro lappen voor iets wat ik 10 uur speel en daarna nooit weer.
Ik speel bijna elke dag wel een potje PES 6 (ook multiplayer) en dus is mij die 30 euro wat het kostte bij de intro dit meer dan waard.
Dat dus. Ik bedoel daarmee het downloaden van spellen die ik niet de moeite waard vind om te kopen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelde hij daar eerder mee dat hij verwacht dat de uitgever al het geld krijgt.
Ja, dat doe ik inderdaad. Omdat ik per definitie vind dat een singleplayer-spel zijn geld niet waard is.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:02 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. In het geval van een FPS zal ik hem nog een keer stellen aan je.
Als er een demo aanwezig is wat je het eerste level laat spelen van de betreffende FPS (zodat je weet of het wat voor je is) en na dit level is het over. Zou je het spel dan nog downloaden? Want dat doe je nu namelijk wel, haal ik uit je antwoorden..
Dat is zo'n bullshit redenatie. Stop maar met bier drinken dan, 2 à 3 euro voor een goede 5 minuten plezier is gewoon té duurquote:Op woensdag 16 september 2009 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor spel het is. Een FPS met alleen een singleplayer-verhaal: nee.
Maar een voetbalspel waardoor je dan multiplayer kunt doen: ja.
Dat heeft allemaal met de levensduur van een spel te maken.
Ik ga niet 50 euro lappen voor iets wat ik 10 uur speel en daarna nooit weer.
Ik speel bijna elke dag wel een potje PES 6 (ook multiplayer) en dus is mij die 30 euro wat het kostte bij de intro dit meer dan waard.
Misschien moet jij maar gewoon wegblijven als je niks beters te zeggen hebt.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef SuperFruitig het volgende:
23?
Je komt over als een bedroevend kind van 15 die zijn zakcentjes niet wil uitgeven
Ja, hoe vaak moet ik het nog uitleggen? Ik vind het geen 50 euro waard, maar wel 15 minuten wachten om te downloaden en spelen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:04 schreef Triforce_Courage het volgende:
Dus ook al waren er demo's dan zou je blijven downloaden omdat je de game het geld niet waard vind?
het nadeel van MP games is dat je afhankelijk bent van andere gamers, dus als er een week na je aanschaf van de game bijna niemand de game meer online speelt heb je ook weinig aan het MP gebeuren. Puur daar naar gekeken kun je SP in iedergeval altijd spelenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad. Omdat ik per definitie vind dat een singleplayer-spel zijn geld niet waard is.
En met dit antwoord verdwijnt je gehele eerdere argumentatie van:quote:Op woensdag 16 september 2009 17:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak moet ik het nog uitleggen? Ik vind het geen 50 euro waard, maar wel 15 minuten wachten om te downloaden en spelen.
Nog zo'n een die bier drinken gaat vergelijken met een spel spelen... Ook dat heb ik al 100x uitgelegd.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat is zo'n bullshit redenatie. Stop maar met bier drinken dan, 2 à 3 euro voor een goede 5 minuten plezier is gewoon té duur
Ik heb al mijn games legaal en sommige vrij vlot na release en toch is het ruim 2 jaar geleden dat ik fullprice heb betaaldquote:Op woensdag 16 september 2009 17:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak moet ik het nog uitleggen? Ik vind het geen 50 euro waard, maar wel 15 minuten wachten om te downloaden en spelen.
Dat heb ik bij de meeste online Multi-Player spellen en dan neem ik ook niet de moeite om ze dan wel gratis te kunnen spelen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad. Omdat ik per definitie vind dat een singleplayer-spel zijn geld niet waard is.
Waarom? Dat heeft direct met elkaar te maken. Ik download om te kijken of het wat is? Zo ja, is het dan iets om 50 euro voor uit te geven of om illegaal uit te spelen en daarna nooit weer aan te raken?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:07 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
En met dit antwoord verdwijnt je gehele eerdere argumentatie van:
"Ik download games om te kijken of het wat voor me is bij gebrek aan demo's"
hij past de vergelijking van plezier per uur/minuut/dag/whatever toe op bier wat jij op games toepast om een breder beeld te krijgenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nog zo'n een die bier drinken gaat vergelijken met een spel spelen... Ook dat heb ik al 100x uitgelegd.
Je hebt dus niet op zitten letten bij mijn vraag.. Ik vroeg je of je ook zou downloaden als er demo's voorhanden waren die je konden vertellen of het wat is of niet. Jou antwoord was ja, want er zijn bepaalde genres die je het geld niet waard vind..quote:Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Dat heeft direct met elkaar te maken. Ik download om te kijken of het wat is? Zo ja, is het dan iets om 50 euro voor uit te geven of om illegaal uit te spelen en daarna nooit weer aan te raken?
Wat is daar zo moeilijk aan?
Alleen gaat die vergelijking niet op, omdat je niet kunt beslissen of je na 4 biertjes de 8 euro wel of niet waard vond.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hij past de vergelijking van plezier per uur/minuut/dag/whatever toe op bier wat jij op games toepast om een breder beeld te krijgen
Hoezo niet? je kan toch van elk produkt een prijs/kwaliteits verhouding maken?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen gaat die vergelijking niet op, omdat je niet kunt beslissen of je na 4 biertjes de 8 euro wel of niet waard vond.
Goed, wat SP-games betreft niet dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:10 schreef Triforce_Courage het volgende:
Dus het argument "ik download om te kijken of het wat is" gaat in deze niet op, aangezien de betreffende gratis demo's je dit konden vertellen..
Maar je download ze wel? Alleen dus niet om te kijken of het wat voor je is of niet..quote:Op woensdag 16 september 2009 17:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Goed, wat SP-games betreft niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |