Maar goed dat je nog even een paar woorden met een hoofdletter hebt benadrukt, anders had er vast niemand om je geniale grap kunnen lachen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef marcusa het volgende:
ik vind dit wel een Domme actie.. Hoe Dom kun je zijn.
die was in de roos,quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar goed dat je nog even een paar woorden met een hoofdletter hebt benadrukt, anders had er vast niemand om je geniale grap kunnen lachen.
ja echt een Dombo hequote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef marcusa het volgende:
ik vind dit wel een Domme actie.. Hoe Dom kun je zijn.
Hij sprong aan de zijkant , daar loopt geen mensenmassaquote:Op woensdag 16 september 2009 16:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk hoe minder sympathie ik voor deze man kan opbrengen. Egoistisch om zo tussen de mensenmassa in te springen. En mogelijk nog erger, wat als er net iemand loopt/fietst?
Er lopen/fietsen genoeg mensen daar. Allereerst alle leeden, dat zijn dus 900 voornamelijk in de binnenstad residerende personen mijzelf incluis. Daarnaast zit de VVV aan die kant en zitten er wat cafés en restaurants.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij sprong aan de zijkant , daar loopt geen mensenmassa
Staan wat auto's en fietsen
dus hij heeft er wel deglijk rekening mee gehouden
Hadden kunnen zijn ja h , maar ze waren er niet . dus best netjes gedaanquote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Er lopen/fietsen genoeg mensen daar. Allereerst alle leeden, dat zijn dus 900 voornamelijk in de binnenstad residerende personen mijzelf incluis. Daarnaast zit de VVV aan die kant en zitten er wat cafés en restaurants.
Bovendien loopt iedereen die van/naar de domstraat gaat die route omdat onder de dom door dan omlopen is.
Concluderend zijn er dus zat mensen geweest die daar hadden kunnen zijn, en daarnaast zijn er teveel mensen geweest die het hebben moeten zien. Hang jezelf lekker op in de kelder ofzo.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hadden kunnen zijn ja h , maar ze waren er niet . dus best netjes gedaan
Misschien kun je via http://www.lintjes.nl/voo(...)cedure/voorstel.htmlquote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hadden kunnen zijn ja h , maar ze waren er niet . dus best netjes gedaan
Idd zeg, wat een vreselijke ramptouristen lopen er toch ook rond.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:04 schreef Q. het volgende:
Ik was zo'n tien minuten nadien toevallig op het Domplein, ik zag zijn benen nog tussen de poltieauto's door. Er gingen zelfs mensen op hun knieën liggen om onder de auto's door te kijken. Mongolen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:04 schreef Q. het volgende:
Ik was zo'n tien minuten nadien toevallig op het Domplein, ik zag zijn benen nog tussen de poltieauto's door. Er gingen zelfs mensen op hun knieën liggen om onder de auto's door te kijken. Mongolen.
Met zo'n topic titel vraag je daar gewoon om. Alleen haakt niemand jammer genoeg in...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:40 schreef jakkop het volgende:
[..]
Please, maak van dit topic geen veri-corps-bash-topic.
Je bent voor het gemak vergeten dat er in Groningen eens een jongen geduwd is?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:58 schreef Chain_Reaction het volgende:
Die slag om de arm ook altijd van die mbo-agenten.. "vermoedelijk is hij gesprongen, maar dat weten we niet zeker".
Het Domplein is inmiddels wel afgezet.
Ah mooi precies voor de terassen geland, is ook wat, zit je daar lekker een soepje te eten, land er in een keer een mens in de soep... "Ober...".quote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij sprong aan de zijkant , daar loopt geen mensenmassa
Staan wat auto's en fietsen
dus hij heeft er wel deglijk rekening mee gehouden
De OLV-toren in Amersfoort, met 97 meter de 3e toren van Nederland. De Telegraaf nam al een voorproefje, bij hun nieuwsbericht over dit item stond al een foto van die toren met als bijschrift 'De Domtoren in Utrecht'quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou Martini-toren in Groningen en De Dom in Utrecht hebben we nu gehad, wat staat er nog meer op het lijstje?
Als je van 100 meter naar beneden pleurt kan dat bloed volgens mij ook wel ver vliegen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef zatoichi het volgende:
[..]
(ja ik weet het de terassen zitten aan de overkant van de straat...)
En anders kun je met een sprong van 100 meter naar beneden zelf ook een aardig eind komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je van 100 meter naar beneden pleurt kan dat bloed volgens mij ook wel ver vliegen.
Was die niet half afgefikt laatst?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
De OLV-toren in Amersfoort, met 97 meter de 3e toren van Nederland. De Telegraaf nam al een voorproefje, bij hun nieuwsbericht over dit item stond al een foto van die toren met als bijschrift 'De Domtoren in Utrecht'.
In Bruges was trouwens een verrassend goede film vorig jaar.. Echt een aanrader.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Was die niet half afgefikt laatst?
Ik moet nu elke keer weer denken aan het moment uit de film.. in Bruges..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |