Ik zet ze allemaal op Fok!quote:Op woensdag 16 september 2009 14:12 schreef G.Fawkes het volgende:
OMG Jojoortje wordt is lerares. Heb medelijden met onze jeugd
Open er een eigen topic over. Als je het antwoord niet weet, opgeboktquote:Op woensdag 16 september 2009 14:12 schreef the_undertaker het volgende:
Tegemoetkoming leraren?
Wat belachelijk. 12 weken per jaar vakantie, luizenbaantje en nog een tegemoetkoming ook
En de onmogelijkheid om het eerste jaar voltijd te werken, wegens een jaar extra universiteit.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:12 schreef the_undertaker het volgende:
Tegemoetkoming leraren?
Wat belachelijk. 12 weken per jaar vakantie, luizenbaantje en nog een tegemoetkoming ook
Ben je jaloers ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:12 schreef the_undertaker het volgende:
Tegemoetkoming leraren?
Het lijkt mij toch bepaald niet een luizenbaantje hoor. Ik vermoed dat ik binnen een maand gillend gek zou worden als ze me voor de klas zouden zetten.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:12 schreef the_undertaker het volgende:
Tegemoetkoming leraren?
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch bepaald niet een luizenbaantje hoor. Ik vermoed dat ik binnen een maand gillend gek zou worden als ze me voor de klas zouden zetten.
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet me niet bang praten voor morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ga je voor de klas staan dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet me niet bang praten voor morgen.
Ja, wel op het voortgezet speciaal onderwijs (doven), dus ik heb hooguit een stuk of 12 leerlingen. Dat scheeltquote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ga je voor de klas staan dan?
Petje af.
Ik zie nergens staan dat dit van invloed is.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet het niet, hoor, of je die tegemoetkoming kunt krijgen. In jouw geval is het een jaar extra studiefinanciering. Je wordt niet bijgeschoold of omgeschoold. Dat is denk ik ook waarom die mevrouw aan de telefoon twijfelde.
Ik zou gewoon even mailen. Dan krijg je meestal een beter gefundeerd antwoord dan wanneer je belt.
Het lijkt mij op de eoa manier logisch dat die tegemoetkoming bedoeld is voor mensen die voorheen nog niets deden met het leraarschap. Mensen die bijv economie hebben gestudeerd en besluiten dat ze toch wel voor de klas willen staan. Die kunnen in één jaar hun onderwijsbevoegdheid halen. Het lijkt me niet de bedoeling dat mensen die al met een lerarenopleiding bezig zijn hiermee een extra jaar studiefinanciering in de wacht slepen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:59 schreef bakayarou het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat dit van invloed is.
Ze hebben het over 'een opleiding in het hoger onderwijs' en daarna een lerarenopleiding. Ik ben het geval van TS nog nergens tegengekomen (en ik heb zelf eerder ook uitgebreid gegoogled, omdat ik zelf ook niet goed wist of ik wel in aanmerking kwam voor deze beurs)quote:Wanneer u een opleiding in het hoger onderwijs heeft afgerond en daarna een lerarenopleiding volgt, dan kunt u in aanmerking komen voor een jaar extra prestatiebeurs.
Veel succes en toch ook plezier dan morgen. Sommigen zijn hiervoor in de wieg gelegd, laten we dat vooral niet vergeten. Misschien geldt dat dus ook voor jou.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, wel op het voortgezet speciaal onderwijs (doven), dus ik heb hooguit een stuk of 12 leerlingen. Dat scheelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |