quote:
Ja, naar hèquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, naar hèHet valt toch niet te begrijpen dat mensen nog zo met dieren omgaan.
Terecht; de taart was heerlijk en ik ben blij dat de vrijwilligers ervan genoten hebben!quote:
Oh ja, die zou ze wel even gaan trainen in twee uurtjes toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij vroeg MM zich dat af, maar die mag nu niet meelezen hier
Nee, dat is tenenkrommend. Ik kan het niet uitstaan, word er boos van en kan er wel om janken. Maar gelukkig is daar Dierenthuis. En hebben we het voor elkaar gekregen om ze ruim ¤ 8.000 vooruit te helpen met de centen en de spullen! Ik zou het morgen weer doenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, naar hèHet valt toch niet te begrijpen dat mensen nog zo met dieren omgaan.
Hoogmoed.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, die zou ze wel even gaan trainen in twee uurtjes toch?
Ik ben echt nooit vergeten dat ik Max eens een zachte! tik op zijn snuit heb gegeven, voel me nu jaren later nog schuldigquote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat is tenenkrommend. Ik kan het niet uitstaan, word er boos van en kan er wel om janken. Maar gelukkig is daar Dierenthuis. En hebben we het voor elkaar gekregen om ze ruim ¤ 8.000 vooruit te helpen met de centen en de spullen! Ik zou het morgen weer doen
Sowieso zou je bij zo'n hond eerst vertrouwen moeten winnen, één op één. Heb je na een half jaar eindelijk wat vertrouwen bij één hond. Succes hèquote:
Joaquote:Op woensdag 16 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Met een ban kan je toch wel gewoon lezen?
Ik weet het niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Met een ban kan je toch wel gewoon lezen?
Dat zal me een charming film worden!quote:en jullie komen ook voor op de eerst volgende videofilm.
^^quote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat is tenenkrommend. Ik kan het niet uitstaan, word er boos van en kan er wel om janken. Maar gelukkig is daar Dierenthuis. En hebben we het voor elkaar gekregen om ze ruim ¤ 8.000 vooruit te helpen met de centen en de spullen! Ik zou het morgen weer doen
Ja, don't remind mequote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Oh en hebben jullie dit zinnetje ook gezien?![]()
[..]
Dat zal me een charming film worden!
Oh god...als ik er maar niet kwelend en kwezelend op sta...of net een hondendrol onder m'n schoenen sta af te vegenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Oh en hebben jullie dit zinnetje ook gezien?![]()
[..]
Dat zal me een charming film worden!
Kun jij daar nu ook al nerveus om worden?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie er nu al tegenop om dat te moeten aanschouwen
Grote kans dat ik met alle drie je genoemde dingen er op sta.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god...als ik er maar niet kwelend en kwezelend op sta...of net een hondendrol onder m'n schoenen sta af te vegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |