Ik had jou 10 jaar geleden moeten kennen. Toen was dat helemaal in maar ik mocht dat niet omdat je met mijn haar twee dagen en een heel volle portemonnee verder wasquote:Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef nokwanda het volgende:
Owwww, dan heb ik wel een idee voor je om dat te helpen als je wil. Ik kan namelijk ook invlechten, alleen de voorkant, en dat dan halverwege vastzetten.
Zoiets
[ afbeelding ]
Of gewoon gevlochten en dan heel dun. Of extentions alleen in je pony
Ik gebruik ze nooit, dat ligt al jaren onaangeraakt in een ladequote:Op woensdag 16 september 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Nok! Ik ga het eerst eens met de elastiekjes van Hara proberen en als het bevalt dan kom ik bij jou voor een haar-knutsel-avond zodat het wat langer blijft zitten!![]()
Hara, kan makkelijk een paar in een envelop, hoef niet het hele zakje hoor
Ik PM het adres even!
Ivm werk doe ik het ook al een tijdje niet meer, maar ik deed het jaren geleden echt vreselijk vaak. In Nijmegen had ik nog wat vaste klantjes. Heb altijd een vaste prijs gevraagd die redelijk was en het bleef wel een tijd zitten. Op de hoofdhuid (cornrows) aan de voorkant wel 2 of 3 weken voor ¤ 12,50quote:Op woensdag 16 september 2009 18:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had jou 10 jaar geleden moeten kennen. Toen was dat helemaal in maar ik mocht dat niet omdat je met mijn haar twee dagen en een heel volle portemonnee verder was
Je roept maar. Je bent welkomquote:Op woensdag 16 september 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Nok! Ik ga het eerst eens met de elastiekjes van Hara proberen en als het bevalt dan kom ik bij jou voor een haar-knutsel-avond zodat het wat langer blijft zitten!![]()
Hara, kan makkelijk een paar in een envelop, hoef niet het hele zakje hoor
Ik PM het adres even!
Je moet het eens zien als het net gewassen is, met 12 uur ben je nog aardig positiefquote:Op woensdag 16 september 2009 18:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ivm werk doe ik het ook al een tijdje niet meer, maar ik deed het jaren geleden echt vreselijk vaak. In Nijmegen had ik nog wat vaste klantjes. Heb altijd een vaste prijs gevraagd die redelijk was en het bleef wel een tijd zitten. Op de hoofdhuid (cornrows) aan de voorkant wel 2 of 3 weken voor ¤ 12,50
Heel hoofd met losse vlechten was altijd ¤ 80.
En altijd veel en dun. En jij hebt idd een flinke kop haar. Had ik idd wel een uur of 12 aan moeten werken
Oh, aan aardbeien friemelen is ook lekker!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb aardbeien.
Om maar even met de aardbeien in huis te vallen.
Als ik mijn moeder mijn haar laat invlechten laat ik haar altijd eerst nog een paar keer extra borstelenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Het is altijd zo lekker als iemand aan je haar friemelt
Beter aardbeien dan aambeienquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb aardbeien.
Om maar even met de aardbeien in huis te vallen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet het eens zien als het net gewassen is, met 12 uur ben je nog aardig positief
Ik heb er geen ervaring mee, maar jij zal het wel weten dus ik geloof je meteen,quote:Op woensdag 16 september 2009 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter aardbeien dan aambeien
Jaquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, aan aardbeien friemelen is ook lekker!![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik ben griezelig snel. Had ooit zelfs kabeltjes op mijn onderarmen van het vlechten, in de tijd dat ik 4 klanten per week had
Ik wel, en hij heeft absoluut volkomen gelijk. Da's meer dan een beetje gelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar jij zal het wel weten dus ik geloof je meteen,
Ik was laatst een avondje bij Vivi en toen zat ik tegen de bank aan op de grond en Conleche op de bank en toen ging ze ook aan mijn haar friemelenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik mijn moeder mijn haar laat invlechten laat ik haar altijd eerst nog een paar keer extra borstelen
Niet eens een brandweerauto in je oor!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was laatst een avondje bij Vivi en toen zat ik tegen de bank aan op de grond en Conleche op de bank en toen ging ze ook aan mijn haar friemelen![]()
En idd, vroeger (
) zei ik ook altijd tegen mijn moeder dat ze mijn haar moest borstelen omdat dat goed was
Nee, dat was de keer daarvoorquote:Op woensdag 16 september 2009 18:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet eens een brandweerauto in je oor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |