quote:
Ja, naar hèquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, naar hèHet valt toch niet te begrijpen dat mensen nog zo met dieren omgaan.
Terecht; de taart was heerlijk en ik ben blij dat de vrijwilligers ervan genoten hebben!quote:
Oh ja, die zou ze wel even gaan trainen in twee uurtjes toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij vroeg MM zich dat af, maar die mag nu niet meelezen hier
Nee, dat is tenenkrommend. Ik kan het niet uitstaan, word er boos van en kan er wel om janken. Maar gelukkig is daar Dierenthuis. En hebben we het voor elkaar gekregen om ze ruim ¤ 8.000 vooruit te helpen met de centen en de spullen! Ik zou het morgen weer doenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, naar hèHet valt toch niet te begrijpen dat mensen nog zo met dieren omgaan.
Hoogmoed.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, die zou ze wel even gaan trainen in twee uurtjes toch?
Ik ben echt nooit vergeten dat ik Max eens een zachte! tik op zijn snuit heb gegeven, voel me nu jaren later nog schuldigquote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat is tenenkrommend. Ik kan het niet uitstaan, word er boos van en kan er wel om janken. Maar gelukkig is daar Dierenthuis. En hebben we het voor elkaar gekregen om ze ruim ¤ 8.000 vooruit te helpen met de centen en de spullen! Ik zou het morgen weer doen
Sowieso zou je bij zo'n hond eerst vertrouwen moeten winnen, één op één. Heb je na een half jaar eindelijk wat vertrouwen bij één hond. Succes hèquote:
Joaquote:Op woensdag 16 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Met een ban kan je toch wel gewoon lezen?
Ik weet het niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Met een ban kan je toch wel gewoon lezen?
Dat zal me een charming film worden!quote:en jullie komen ook voor op de eerst volgende videofilm.
^^quote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat is tenenkrommend. Ik kan het niet uitstaan, word er boos van en kan er wel om janken. Maar gelukkig is daar Dierenthuis. En hebben we het voor elkaar gekregen om ze ruim ¤ 8.000 vooruit te helpen met de centen en de spullen! Ik zou het morgen weer doen
Ja, don't remind mequote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Oh en hebben jullie dit zinnetje ook gezien?![]()
[..]
Dat zal me een charming film worden!
Oh god...als ik er maar niet kwelend en kwezelend op sta...of net een hondendrol onder m'n schoenen sta af te vegenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Kun jij daar nu ook al nerveus om worden?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie er nu al tegenop om dat te moeten aanschouwen
Grote kans dat ik met alle drie je genoemde dingen er op sta.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god...als ik er maar niet kwelend en kwezelend op sta...of net een hondendrol onder m'n schoenen sta af te vegen
Nou, dat verhaal is voor ons zelf toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet er toch nog niet ff 1 centraal asieltopic komen? Voor deze linkjes?
Neem aan dat niet iedereen SC leest.
Nee hoor, hoeft nietquote:Op woensdag 16 september 2009 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet er toch nog niet ff 1 centraal asieltopic komen? Voor deze linkjes?
Neem aan dat niet iedereen SC leest.
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat verhaal is voor ons zelf toch?
Please?
De donateurs en FOK!-ers zelf hebben toch al het hele verslag met foto's gehad?
Als de link wijd bekend wordt hier dan komen ook de mensen die niet online wilden met hun hoofd op FOK! via die link!
Kaskrakerquote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Nee hoor mop! Degenen die hier lezen mogen dat best zien.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik de link weghalen uit mijn post?
Okeequote:Op woensdag 16 september 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor mop! Degenen die hier lezen mogen dat best zien.
Maar liever niet in een centraal topic met alle linkjes er bij enzo. Of op de FP!
Je bent niet eens te zien op nr. 2quote:Op woensdag 16 september 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor mop! Degenen die hier lezen mogen dat best zien.
Maar liever niet in een centraal topic met alle linkjes er bij enzo. Of op de FP!
Ja, de volgende keer sta ik achteraanquote:Op woensdag 16 september 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent niet eens te zien op nr. 2![]()
En waaaarom heb je je hand half op m'n kont?
Wat leuk om te lezen! Whaaa. Geweldig!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/(...)l.php?verhaal_id=201
Ik kon niet bij Hara d'r boobs dus ik greep hetgeen wel in mijn bereik lagquote:Op woensdag 16 september 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent niet eens te zien op nr. 2![]()
En waaaarom heb je je hand half op m'n kont?
Wat?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon niet bij Hara d'r boobs dus ik greep hetgeen wel in mijn bereik lag
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn bevallige derrierequote:Op woensdag 16 september 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
www.tvigds.nlquote:Op woensdag 16 september 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Komt er nog een niet te missen chickflick?
Nu dus? Al hebben we straks onze eigen online chickflick als die film klaar is
Ik heb dat altijd gewoon graag voorgekauwdquote:Op woensdag 16 september 2009 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
www.tvigds.nl
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php
Ik mn paarse geluksonderbroekquote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb skisokken aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |