quote:Op woensdag 16 september 2009 16:31 schreef Nonneke het volgende:
wacht maar![]()
een van de katten hier is ooit eens met een runderlap thuis gekomensorry buurvrouw !
Verkapte 'doe lief tegen mij anders laat ik je omleggen' postquote:Op woensdag 16 september 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
En dan ben ik al niet op mijn best vandaag en dan gaat die stomme stalkende kutklant ( die van die bloemen die inmiddels elke dag huwelijksaanzoeken doet en liedjes en gedichten schrijft ) ook nog weer bellen.
"Je weet dat ik van je hou he?"
"Ooit komt er een dag dat je wel met me wil trouwen!"
"Als je ooit trammelant hebt ergens bel je me maar en dan vermoord ik ze allemaal !"
Had ik al gezegd dat ie vervolgd is wegens stalkingquote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Verkapte 'doe lief tegen mij anders laat ik je omleggen' post![]()
Maar goed, hoor je de huwelijksklokken al?![]()
Brr. Wat een engerd.
En de telefoongegevensquote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
Als hij vervolgd is voor stalking en hij stalkt jou nu, kan je hem dan niet aangeven?
Dat klinkt vast te gemakkelijk? Je collega's zijn je getuigen toch? En je baas?
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
Als ik straks thuis ben zal ik speciaal voor jou nog even een glitterplaatje er in gooien.
Omdat ik je laf
Dan kan je ze net zo goed even hier neerzetten, dan zie ik het vanavondquote:Op woensdag 16 september 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je doet maar, ik lees toch niet meer terug , en ik ben dr vanavond niet en morgen zijn jullie alweer 3 topics verder.
Ik ben trouwens toch de foto's aan het uppen want een vriendin wil ze persé nu zien
Oh ja fuckerdefuck, dat maakt het ietwat lastigerquote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ja maar die man die is cliënt hier en zulke mensen zijn nu eenmaal onze cliënten jeweets
Mooi he?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi he?
*zucht*
Ik zal voor jou ook iets glitterigs maken vanavond.
En voor Loveless, want die waardeert het ook ten zeerste, een glittertje hier en daar!
Nou, egnie! Pleurt op man! Zo'n klant moet je niet willen hebben.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
Oh ja fuckerdefuck, dat maakt het ietwat lastiger
Uhm tja als je wist waar ik werkte dan snapte je m wel denk ikquote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, egnie! Pleurt op man! Zo'n klant moet je niet willen hebben.
Anywayzzz, was ie mijn klant, dan wás ie mijn klant. Je hoort als werkgever je collega's te beschermen
Wat opwindend, een standvastige Eliesquote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anywayzzz, was ie mijn klant, dan wás ie mijn klant. Je hoort als werkgever je collega's te beschermen
Dat kan niet, in dit geval.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nja, wij hebben natuurlijk niet de minste klanten en we weigeren ze niet omdat ze crimineel zijn of zoquote:Op woensdag 16 september 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan niet, in dit geval.![]()
Klinkt raar, maar dan moet je oh-oh per PM maar even naar haar werk vragen!
Hoewel, ik zou in dit geval toch aan mijn baas vragen of hij hem voortaan kon weigeren als client, oh-oh.
Maar da's zeker ook niet zo simpel?
En Bill met het hartje
Psies, dat laatste dusquote:Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef Morretje het volgende:
Oeh, wat eenhartje...
Anders maak je em helemaal kaal toch? En die staartjes, die heb ik ook ooit eens gehad, vet makkelijk.
[ afbeelding ]
En oh-oh, hij komt niet voor niets bij jullie bedoel je?
Oh ja! Dat was in mijn jeugdquote:Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef Morretje het volgende:
Oeh, wat eenhartje...
Anders maak je em helemaal kaal toch? En die staartjes, die heb ik ook ooit eens gehad, vet makkelijk.
[ afbeelding ]
En oh-oh, hij komt niet voor niets bij jullie bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |