SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees m'n topic eens! Ik schrijf het toch niet voor jan lulquote:Op woensdag 16 september 2009 13:19 schreef jordeeeh het volgende:
Dan kijk je niet?
Alsof je dat in een tram kunt horenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Lees m'n topic eens! Ik schrijf het toch niet voor jan lul
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef stan5374 het volgende:
er is nix lekkerder dan lekker kei hard gaan zitte bekken! ern waar boeid mij egt niet;)
Ja, anders zou ik het niet schrijven. Ik ben niet zo'n klaagbaakfantast.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof je dat in een tram kunt horen
Zolang het maar ver weg van internet is.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef stan5374 het volgende:
er is nix lekkerder dan lekker kei hard gaan zitte bekken! ern waar boeid mij egt niet;)
Oké nu weten we het wel VMBO-zwakstroompje, je hebt een keer gezoend. Nu je je erkenning hebt gehad, kankerstraal een eind uit dit (Repeat)topic, wil je.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef stan5374 het volgende:
zoek zelf een vriend/vriendin kun je het zelf ook doen..quote:Op woensdag 16 september 2009 13:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
Zolang het maar ver weg van internet is.
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oké nu weten we het wel VMBO-zwakstroompje, je hebt een keer gezoend. Nu je je erkenning hebt gehad, kankerstraal een eind uit dit (Repeat)topic, wil je.
Haha Skylark.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik zag laatst 2 lekkere lesbo's van mijn leeftijd op het perron uitgebreid tongen.
Ik had er geen problemen mee, en volgens mij de rest van het perron ook niet.
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik zag laatst 2 lekkere lesbo's van mijn leeftijd op het perron uitgebreid tongen.
Ik had er geen problemen mee, en volgens mij de rest van het perron ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |