Omdat:quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Herbevestigen van vluchten heb ik nooit zo goed begrepen. Je checkt toch online in tegenwoordig? Waarom zou je dan nog herbevestigen?
Dat zijn 2 hele goede argumenten die mij nog nooit zijn overkomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:55 schreef Hik het volgende:
[..]
Omdat:
- Je niet altijd online kunt inchecken (omdat je niet overal internet hebt en omdat het niet voor alle vluchten kan)
- Vluchten de vervelende neiging hebben ineens vroeger of later te vertrekken. Zo voorkom je dat je uren op een vliegveld zit dan wel je vlucht mist.
Soortgelijke vraag voor de terugreis:quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb meestal eerst een europese vlucht voor een intercontinentale vlucht, dus ik hou anderhalf uur aan. Gewoon omdat ik dan nog wat speling heb en ik niet van gestress voor mijn vakantie hou.
E-tickets ja.quote:Maar in dit geval zou ik 2 uur van tevoren aanhouden. Neem aan dat je gewoon e-tickets hebt.
Stimmt, maar ik formuleerde dat zo omdat die bagage gelijk doorkomt vanuit Singapore;quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:27 schreef Fogel het volgende:
Als het met dezelfde maatschappij/alliantie op hetzelfde ticket was geweest, zou ik voor 1015 gaan, maar met wissel en brakke harses ga je dat waarschijnlijk niet redden.
Als je van Frankfurt afkomt hoef je natuurlijk niet op intercontinentale baggage te wachten he
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:27 schreef k_man het volgende:
Ik herinner me mijn dromen meestal niet, maar zo af en toe blijft er een flard hangen. Zo droomde ik vannacht dat ik ergens op een terras zat met enkele andere mensen. Een leuk meisje vroeg mij, "heb jij ook een caravan?".
volgens mij maakt het helemaal niks uit waar de koffer vandaan komt of waar die verder heen moet, gaat vrijwel geheel automatisch dat sorteren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:31 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Stimmt, maar ik formuleerde dat zo omdat die bagage gelijk doorkomt vanuit Singapore;
ik vreesde dat het managen van de bagage dan net 'een tikje' langer zou kunnen duren...
En je antwoord was natuurlijk "nee, wat denk je, ik heb een vouwwagen"quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:27 schreef k_man het volgende:
Ik herinner me mijn dromen meestal niet, maar zo af en toe blijft er een flard hangen. Zo droomde ik vannacht dat ik ergens op een terras zat met enkele andere mensen. Een leuk meisje vroeg mij, "heb jij ook een caravan?".
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:38 schreef Blik het volgende:
Jongens, voor ontopic gewauwel over vliegen moet je hier zijn.
Vragen over vliegen #10 (e-tickets, bagage, belasting etc)
London 19# Waar is de Barbecue Summer?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:04 schreef Bora-Bora het volgende:
Oh, als je ook nog een centraal Londen of UK-topic voor me hebt, is dat errug welkom, want ik ben 'm kwijt!
Fogel heeft het goed bekeken.quote:'Noorwegen beste land om te wonen'
Uitgegeven: 5 oktober 2009 06:45
Laatst gewijzigd: 5 oktober 2009 09:12
BANGKOK - Noorwegen is volgens de Verenigde Naties het beste land ter wereld om te leven. Dat blijkt uit een overzicht dat de VN-ontwikkelingsorganisatie UNDP heeft opgesteld. Nederland staat op de zesde plaats.
© Inertia StockDe lijst is maandag vrijgegeven. De UNDP let niet alleen op inkomen, maar ook op welzijnszaken als gezondheidszorg en levensverwachting.
Australië is tweede op de lijst en IJsland nummer drie. De vierde stek is voor Canada en Ierland staat net voor Nederland op plaats vijf.
Niger en Afghanistan sluiten de rij. De levensverwachting in Niger is vijftig tegen tachtig in Noorwegen. Bekijk de volledige lijst (pdf).
Oorlogen
In een verklaring stelt de UNDP dat veel landen in de afgelopen jaren met een terugslag zijn geconfronteerd door onder meer economische problemen, oorlogen en andere conflicten en ziektes als hiv/aids.
© ANP
Vond je haar daarna nog steeds leuk?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:27 schreef k_man het volgende:
Dankjewel Blik!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:20 schreef Blik het volgende:
[..]
London 19# Waar is de Barbecue Summer?
Kan net zo goed mod worden op deze manier...
Ik denk eerder: "Nee, wat denk je, ik heb geen trekhaakquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
En je antwoord was natuurlijk "nee, wat denk je, ik heb een vouwwagen"
Is dat een open sollicitatie?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:20 schreef Blik het volgende:
Kan net zo goed mod worden op deze manier...
ik hoop niet dat je fobie t.a.v. mensen hebt, want drukker dan Vietnam heb ik het nooit meegemaaktquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:53 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Is dat een open sollicitatie?
Leuke droom k-man
The amazing race US is weer begonnen en ze zijn in Vietnam. Ik blijf maar hopen dat we er nog een keer gaan wonen, maar misschien moeten we er maar gewoon een keer op vakantie gaan. Het lijkt me zo'n leuk land
Ietsje minder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vond je haar daarna nog steeds leuk?
Vietnam is zeker een mooi vakantielandquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:53 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Is dat een open sollicitatie?
Leuke droom k-man
The amazing race US is weer begonnen en ze zijn in Vietnam. Ik blijf maar hopen dat we er nog een keer gaan wonen, maar misschien moeten we er maar gewoon een keer op vakantie gaan. Het lijkt me zo'n leuk land
En Madrid? Daar ben ik over een paar weken namelijk nog eventjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:58 schreef Vogue het volgende:
Hola amigos, hier ben ik ook weer eens een keerNet terug uit Madrid en Lissabon, wat een heerlijke steden zeg! Vooral in Lissabon heb ik alles gezien wat er te zien viel geloof ik. Ik heb nog steeds pijnlijke benen
Nou ja, Madrid zul jij dan ook wel weer stom vinden waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:08 schreef k_man het volgende:
[..]
En Madrid? Daar ben ik over een paar weken namelijk nog eventjes.
Eh, tja, om heel eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:33 schreef Hik het volgende:
[..]
Nou ja, Madrid zul jij dan ook wel weer stom vinden waarschijnlijk...
Het is alweer weg... maar het ligt al wel een week ofzo op de bergtoppen, dus als ik wil, rij ik 10km en dan kan ik sneeuwballen gaan gooienquote:
Desigual hebben ze tegenwoordig ook in Den Haag (en Amsterdam), Vogue. Ben er ook nogal weg van. Heb een paar weken geleden een winterjas staan passen daar. Zó mooi, maar zó duur en veel te dun voor de Nederlandse winter...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:50 schreef Vogue het volgende:
Madrid is een ander verhaal, vond het een mooie stad, vooral een shopping paradijs. Ik heb geloof ik 5 Desigual winkels van binnen gezien, die trekken mij als het ware een snoepjeswinkel![]()
275 euro inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef Thetallguy het volgende:
Dat is nog een vrij neutrale jas voor Desigual, ik denk soms dat ze het erom doen om zoveel mogelijk kleuren/patronen in 1 kledingstuk te proppen
Gemiddeld rond de ¤300 geloof ik ook, dus dat is ook fijn.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:52 schreef Hik het volgende:
Ik had trouwens vorige week mijn 10-jarig jubileum op Fok!
Didi...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind Desigual meestal (bijna altijd eigenlijk) nogal duidelijk Desigual.
Een beetje net als Didi, die hadden begin jaren 90 ook zo'n ontzettend herkenbare stijl.
Of Naf Naf in de jaren 80.
Moeten we je feliciteren of condoleren met je 10 jarig fok jubileum?
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:52 schreef Hik het volgende:
Ik had trouwens vorige week mijn 10-jarig jubileum op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |