abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 08:36:28 #276
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_73541194
V&D is afschuwelijk inderdaad.
Enige dat "werkt" daar is La Place, imho.
Bij de V&D hebben ze maar een paar dingen van Desigual en meestal niet de leukste dingen, valt mij op. Toch maar even naar de winkel dus...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_73562384
Hoi reisexperts

Ik overweeg om er in mijn komende vakantie (eind oktober) een stedentrip van een dag of 4 te doen (twee reisdagen en twee dagen om om me heen te kijken). Het mag niet te veel kosten. Iemand tips over waar ik kan kijken voor betaalbare reizen (en hotels)? Oh, ik heb geen auto, dus tips over autovakanties heb ik niet nodig.
pi_73562497
Parijs? Je bent er zo met de trein. Wat voor jou betaalbaar is is voor iedereen anders, dus daar advies in geven is lastig.
pi_73562755
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef nelisb het volgende:
Parijs? Je bent er zo met de trein. Wat voor jou betaalbaar is is voor iedereen anders, dus daar advies in geven is lastig.
Parijs ben ik een paar jaar terug nog geweest, hoeft niet zo nodig weer
Berlijn is dan misschien wel weer een optie. 'k heb ondertussen nshighspeed.nl gevonden.

En betaalbaar is voor iedereen anders, da's waar. Ik vind 400 euro voor reis + hotel meer dan genoeg. Liever goedkoper.
pi_73562980
Ja precies. Berlijn schijnt idd mooi te zijn.
Budget voor 2 personen is 400¤?
pi_73563146
Voor 1 persoon. Ik reis alleen.
pi_73564000
Kijk even op www.skyscanner.net waar je goedkoop heen kunt vliegen op de dagen dat je wilt gaan. Boek er vervolgens via www.booking.com een goedkoop hotelletje bij en off you go.

Om nu nog een goedkoop treinticket te kopen ben je namelijk te laat. Die tickets komen drie maanden van tevoren vrij en zijn dan meestal snel weg.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2009 00:27:08 ]
pi_73564732
Berlijn mooi Je kan veel zeggen over die stad, maar mooi heb ik nog niet vaak gehoord.

Waarvandaan in Nederland wil je vertrekken? Want een groot deel van je budget kan je wel eens kwijt zijn aan het reizen naar een vliegveld of opstapplaats van de internationale trein. Dan kun je bijvoorbeeld ook eens kijken naar een stedentrip London met www.golondon.nl. Of je gaat niet zo ver de grens over en gaat een rondje maken door het Ruhrgebied; beetje steden, parken en musea bezoeken daar.
pi_73564868
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:55 schreef DutchTrain het volgende:
Berlijn mooi Je kan veel zeggen over die stad, maar mooi heb ik nog niet vaak gehoord.

Waarvandaan in Nederland wil je vertrekken? Want een groot deel van je budget kan je wel eens kwijt zijn aan het reizen naar een vliegveld of opstapplaats van de internationale trein. Dan kun je bijvoorbeeld ook eens kijken naar een stedentrip London met www.golondon.nl. Of je gaat niet zo ver de grens over en gaat een rondje maken door het Ruhrgebied; beetje steden, parken en musea bezoeken daar.
Ik woon in Enschede. Helaas niet echt in de buurt van een vliegveld ofzo. De trein naar Berlijn stopt in Hengelo, daar heb ik geen kosten aan. En 'k kan ook in een duitse trein stappen, richting Gronau / Muenster. Kost wel geld, maar het DB-tarief is vast goedkoper dan het NS-Highspeed-tarief.
pi_73565094
Vanaf Enschede kun je redelijk goedkoop (duurt wel even) naar Dortmund (max 30 euro retour?). Daarvandaan kun je voor 40 euro met Wizzair op 21 of 23 oktober naar Boekarest vliegen. Dan blijf je daar drie nachten (150 euro, NH Hotel) en ga je met de trein naar Timisoara (20 euro?) en blijf je daar 2 nachten (120 euro) en vlieg je met Wizzair terug naar Dortmund voor 15 euro op 24 of 26 oktober.

Om maar wat te noemen...

tijd om te gaan slapen
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 09:32:42 #286
45833 crew  Fogel
pi_73567689
Als je een rijbewijs hebt, kan je in Duitsland een stuk voordeliger autos huren dan in Nederland, zou ook nog een optie kunnen zijn. Hotels en eten zijn ook relatief goedkoop daar, dus voor 400¤ zou je zeker rond moeten kunnen komen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_73577593
Die jas is moooooi Hik! Zowiezo vind ik de Desigual jassen fantastisch, maar idd te koud voor de Nederlandse winter. Ikzelf ben erg gecharmeerd van deze jas van vorig seizoen:

En deze vind ik ook geweldig:

pi_73577653
quote:
Die boot lijkt op een gaspedaal Of was dat ook de bedoeling?
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 21:31:29 #289
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_73590056
Echte winterjassen heb je toch niet nodig in Nederland? Wanneer is het hier nou koud?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 21:36:30 #290
45833 crew  Fogel
pi_73590404
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:06 schreef Vogue het volgende:

[..]

Die boot lijkt op een gaspedaal Of was dat ook de bedoeling?
Ik ben de designer niet, stuur ze een mail en vraag het
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_73591076
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Echte winterjassen heb je toch niet nodig in Nederland? Wanneer is het hier nou koud?
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Ik heb er vandaag twee gekocht.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 21:59:35 #292
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_73592016
Jij zou toch moeten kunnen putten uit dezelfde ervaring. Moet ik soms alles doen?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_73592245
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Ik heb er vandaag twee gekocht.
Denk je dat 1 niet warm genoeg is?
pi_73592588
Eentje is net en lang, geschikt om over een colbertje aan te doen. De ander is een jack.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 22:08:33 #295
45833 crew  Fogel
pi_73592647
Van Hermes?
pi_73592744
Nee, helaas. Na die boot vond ik het wel genoeg. Je moet een beetje afwisselen.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 22:17:42 #297
45833 crew  Fogel
pi_73593177
Is die winkel in Nederland nu eigenlijk al geopend of niet?
pi_73593252
Hermes? Geen idee. Ik wil wel eens van DT weten of er al een Colette zit in Rotterdam.
pi_73594321
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:20 schreef k_man het volgende:

[..]

Dan liever de Bijenkorf. Het blijft vreemd dat ze binnenhetzelfde concern twee prima winkelketens hebben (Bijenkorf, Hema) en één keten van winkels waar je depressief genoeg wordt om je van het dak te willen storten.
Just FYI, Bijenkorf en V&D zitten beide onder Maxeda. Hema heeft een andere eigenaar.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_73595943
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:34 schreef Drive-r het volgende:
Just FYI, Bijenkorf en V&D zitten beide onder Maxeda. Hema heeft een andere eigenaar.
Weet ik, maar van oorsprong zaten Hema en Bijenkorf bij ellkaar binnen KBB. Dat werd met V&D er bij Vendex KBB en vervolgens is Hema weer verkocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')