Parijs ben ik een paar jaar terug nog geweest, hoeft niet zo nodig weerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef nelisb het volgende:
Parijs? Je bent er zo met de trein. Wat voor jou betaalbaar is is voor iedereen anders, dus daar advies in geven is lastig.
Ik woon in Enschede. Helaas niet echt in de buurt van een vliegveld ofzo. De trein naar Berlijn stopt in Hengelo, daar heb ik geen kosten aan. En 'k kan ook in een duitse trein stappen, richting Gronau / Muenster. Kost wel geld, maar het DB-tarief is vast goedkoper dan het NS-Highspeed-tarief.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:55 schreef DutchTrain het volgende:
Berlijn mooiJe kan veel zeggen over die stad, maar mooi heb ik nog niet vaak gehoord.
Waarvandaan in Nederland wil je vertrekken? Want een groot deel van je budget kan je wel eens kwijt zijn aan het reizen naar een vliegveld of opstapplaats van de internationale trein. Dan kun je bijvoorbeeld ook eens kijken naar een stedentrip London met www.golondon.nl. Of je gaat niet zo ver de grens over en gaat een rondje maken door het Ruhrgebied; beetje steden, parken en musea bezoeken daar.
Die boot lijkt op een gaspedaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.designlaunches(...)wally_and_hermes.php
Ik ben de designer niet, stuur ze een mail en vraag hetquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:06 schreef Vogue het volgende:
[..]
Die boot lijkt op een gaspedaalOf was dat ook de bedoeling?
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Ik heb er vandaag twee gekocht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Echte winterjassen heb je toch niet nodig in Nederland? Wanneer is het hier nou koud?
Denk je dat 1 niet warm genoeg is?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Ik heb er vandaag twee gekocht.
Just FYI, Bijenkorf en V&D zitten beide onder Maxeda. Hema heeft een andere eigenaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan liever de Bijenkorf. Het blijft vreemd dat ze binnenhetzelfde concern twee prima winkelketens hebben (Bijenkorf, Hema) en één keten van winkels waar je depressief genoeg wordt om je van het dak te willen storten.
Weet ik, maar van oorsprong zaten Hema en Bijenkorf bij ellkaar binnen KBB. Dat werd met V&D er bij Vendex KBB en vervolgens is Hema weer verkocht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:34 schreef Drive-r het volgende:
Just FYI, Bijenkorf en V&D zitten beide onder Maxeda. Hema heeft een andere eigenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |