En Madrid? Daar ben ik over een paar weken namelijk nog eventjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:58 schreef Vogue het volgende:
Hola amigos, hier ben ik ook weer eens een keerNet terug uit Madrid en Lissabon, wat een heerlijke steden zeg! Vooral in Lissabon heb ik alles gezien wat er te zien viel geloof ik. Ik heb nog steeds pijnlijke benen
Nou ja, Madrid zul jij dan ook wel weer stom vinden waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:08 schreef k_man het volgende:
[..]
En Madrid? Daar ben ik over een paar weken namelijk nog eventjes.
Eh, tja, om heel eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:33 schreef Hik het volgende:
[..]
Nou ja, Madrid zul jij dan ook wel weer stom vinden waarschijnlijk...
Het is alweer weg... maar het ligt al wel een week ofzo op de bergtoppen, dus als ik wil, rij ik 10km en dan kan ik sneeuwballen gaan gooienquote:
Desigual hebben ze tegenwoordig ook in Den Haag (en Amsterdam), Vogue. Ben er ook nogal weg van. Heb een paar weken geleden een winterjas staan passen daar. Zó mooi, maar zó duur en veel te dun voor de Nederlandse winter...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:50 schreef Vogue het volgende:
Madrid is een ander verhaal, vond het een mooie stad, vooral een shopping paradijs. Ik heb geloof ik 5 Desigual winkels van binnen gezien, die trekken mij als het ware een snoepjeswinkel![]()
275 euro inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef Thetallguy het volgende:
Dat is nog een vrij neutrale jas voor Desigual, ik denk soms dat ze het erom doen om zoveel mogelijk kleuren/patronen in 1 kledingstuk te proppen
Gemiddeld rond de ¤300 geloof ik ook, dus dat is ook fijn.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:52 schreef Hik het volgende:
Ik had trouwens vorige week mijn 10-jarig jubileum op Fok!
Didi...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind Desigual meestal (bijna altijd eigenlijk) nogal duidelijk Desigual.
Een beetje net als Didi, die hadden begin jaren 90 ook zo'n ontzettend herkenbare stijl.
Of Naf Naf in de jaren 80.
Moeten we je feliciteren of condoleren met je 10 jarig fok jubileum?
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:52 schreef Hik het volgende:
Ik had trouwens vorige week mijn 10-jarig jubileum op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |