Ja je ziet niet zo vaak gehuchten in TT's rondgaan uit het noordenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Plaatsnamen in de TT trekken nieuwe users aan.
Van harte welkom in de RLS-SC.
Ik ging vroeger weleens op vakantie in Dwingeloo, dat ligt daar ook in de buurt.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja je ziet niet zo vaak gehuchten in TT's rondgaan uit het noorden
Vertel!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:24 schreef Deisyy het volgende:
Zo eerst een bak koffie en dan mijn aanwinsten uitpakken
Hoi Reltof, gaan jullie na 2 van die toestanden in een week, anders selecteren of niet?quote:
Nu je het zegt ja, dat was vorige week ookquote:Op woensdag 16 september 2009 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Plaatsnamen in de TT trekken nieuwe users aan.
Van harte welkom in de RLS-SC.
Is het nog wat, Appelscha? Pittoresk of zo?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja je ziet niet zo vaak gehuchten in TT's rondgaan uit het noorden
Ja, dat zou toch users wegjagen, Dwingeloo?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ging vroeger weleens op vakantie in Dwingeloo, dat ligt daar ook in de buurt.
Als jij 'm een keer wast. Die schapenlucht.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Twee minuten kun je van me krijgen, Gerda. Maar dan wil ik dat je dit keer wel je kunstgebit uitdoet voor het pijpen!
In Dwingeloo liggen nog wat goede jeugdherinneringen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zou toch users wegjagen, Dwingeloo?
Ik vind het een erg mooi dorp en zou er liever vandaag dan morgen willen wonen.
Een gave grijze skinny jeans, zwart truitje, grijs vestje, wit bloesje, zwart bloesje en een roze truitje .quote:
Was er nog een toestand? Waar?quote:Hoi Reltof, gaan jullie na 2 van die toestanden in een week, anders selecteren of niet?
Dolly hoeft tenminste niet te knuffelen nadat ik d'r heb volgespoten .quote:Op woensdag 16 september 2009 12:30 schreef Gert het volgende:
Als jij 'm een keer wast. Die schapenlucht.
Dus goed geslaagd...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gave grijze skinny jeans, zwart truitje, grijs vestje, wit bloesje, zwart bloesje en een roze truitje .
Ik ben goed bezig geweest vanmorgen![]()
O ja, en 3 curver kratten bij de Blokkert voor Donald![]()
[..]
Was er nog een toestand? Waar?
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus goed geslaagd...![]()
en Donald ook tevreden..
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
"Kijk eens wat ik allemaal gekocht heb, o ja en voor jou 3 kratten".
Oeh, wat lekker! Ik heb een zelfopgelegde koopstop.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gave grijze skinny jeans, zwart truitje, grijs vestje, wit bloesje, zwart bloesje en een roze truitje .
Ik ben goed bezig geweest vanmorgen![]()
O ja, en 3 curver kratten bij de Blokkert voor Donald![]()
[..]
Was er nog een toestand? Waar?
Misschien had ik toch een paar sokken ofzo voor hem mee moeten nemenquote:
Sterkte met je stopquote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, wat lekker! Ik heb een zelfopgelegde koopstop.![]()
Mis hier *Het_hupt*
Mis *hier* het_hupt II
Die kratten zijn veel orgineler...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien had ik toch een paar sokken ofzo voor hem mee moeten nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |