Ja je ziet niet zo vaak gehuchten in TT's rondgaan uit het noordenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Plaatsnamen in de TT trekken nieuwe users aan.
Van harte welkom in de RLS-SC.
Ik ging vroeger weleens op vakantie in Dwingeloo, dat ligt daar ook in de buurt.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja je ziet niet zo vaak gehuchten in TT's rondgaan uit het noorden
Vertel!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:24 schreef Deisyy het volgende:
Zo eerst een bak koffie en dan mijn aanwinsten uitpakken
Hoi Reltof, gaan jullie na 2 van die toestanden in een week, anders selecteren of niet?quote:
Nu je het zegt ja, dat was vorige week ookquote:Op woensdag 16 september 2009 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Plaatsnamen in de TT trekken nieuwe users aan.
Van harte welkom in de RLS-SC.
Is het nog wat, Appelscha? Pittoresk of zo?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja je ziet niet zo vaak gehuchten in TT's rondgaan uit het noorden
Ja, dat zou toch users wegjagen, Dwingeloo?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ging vroeger weleens op vakantie in Dwingeloo, dat ligt daar ook in de buurt.
Als jij 'm een keer wast. Die schapenlucht.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Twee minuten kun je van me krijgen, Gerda. Maar dan wil ik dat je dit keer wel je kunstgebit uitdoet voor het pijpen!
In Dwingeloo liggen nog wat goede jeugdherinneringen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zou toch users wegjagen, Dwingeloo?
Ik vind het een erg mooi dorp en zou er liever vandaag dan morgen willen wonen.
Een gave grijze skinny jeans, zwart truitje, grijs vestje, wit bloesje, zwart bloesje en een roze truitje .quote:
Was er nog een toestand? Waar?quote:Hoi Reltof, gaan jullie na 2 van die toestanden in een week, anders selecteren of niet?
Dolly hoeft tenminste niet te knuffelen nadat ik d'r heb volgespoten .quote:Op woensdag 16 september 2009 12:30 schreef Gert het volgende:
Als jij 'm een keer wast. Die schapenlucht.
Dus goed geslaagd...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gave grijze skinny jeans, zwart truitje, grijs vestje, wit bloesje, zwart bloesje en een roze truitje .
Ik ben goed bezig geweest vanmorgen![]()
O ja, en 3 curver kratten bij de Blokkert voor Donald![]()
[..]
Was er nog een toestand? Waar?
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus goed geslaagd...![]()
en Donald ook tevreden..
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
"Kijk eens wat ik allemaal gekocht heb, o ja en voor jou 3 kratten".
Oeh, wat lekker! Ik heb een zelfopgelegde koopstop.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gave grijze skinny jeans, zwart truitje, grijs vestje, wit bloesje, zwart bloesje en een roze truitje .
[..]
Misschien had ik toch een paar sokken ofzo voor hem mee moeten nemenquote:
Sterkte met je stopquote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, wat lekker! Ik heb een zelfopgelegde koopstop.![]()
Mis hier *Het_hupt*
Mis *hier* het_hupt II
Die kratten zijn veel orgineler...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien had ik toch een paar sokken ofzo voor hem mee moeten nemen
En éven glinsteren z'n oogjesquote:Op woensdag 16 september 2009 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
"Kijk eens wat ik allemaal gekocht heb, o ja en voor jou 3 kratten".
Nog stééds denk ik! Vraag maar aan Kobus!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
Appelscha![]()
Daar zat vroeger een leuke speeltuin
Oh.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
Appelscha, daar woonde verre familie van me. Tante Oenie.
Janken van blijdschap, zal hijquote:Op woensdag 16 september 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En éven glinsteren z'n oogjes![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar ja, dan ziet hij wat je bedoelt![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ken je haar?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:54 schreef Dementor het volgende:
Ze zat vorige week nog bij De Rijdende Rechter.
Wat voor één?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:56 schreef Dementor het volgende:
Oja en ik heb een nieuwe jas gekocht.
Een mooie.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor één?
Zal ik mijn nieuwe tas laten zien.
Ik heb ook een hele mooie tas. Eentje die ik nog niet had en die ik vorige week van beste vriend gekregen heb, omdat ie 'm bij nader inzien toch niet mannelijk genoeg vond. De nicht.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:59 schreef Dementor het volgende:
Een mooie.
Ik had er al zo eentje maar die is "stuk" gegaan.
Daarom zit er ook wel eens een beetje leer in parfum.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele mooie tas. Eentje die ik nog niet had en die ik vorige week van beste vriend gekregen heb, omdat ie 'm bij nader inzien toch niet mannelijk genoeg vond. De nicht.
[ afbeelding ]
Van de geur van het leer van deze tas krijg ik kriebels in mijn onderbuik, zo lekker.
100% zekerheid krijg je toch niet zolang je de persoon niet irl kent (daarom plukken we ook vaak modjes op van meets), maar we zullen zeker wat nauwkeuriger gaan checken, met name in de postgeschiedenis en op het gedrag in het fotoboekquote:Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi Reltof, gaan jullie na 2 van die toestanden in een week, anders selecteren of niet?
En toch schijnt die tas echt bedoeld te zijn voor de mannencollectie. Maar als vriendlief het al te vrouwelijk vindt, hou ik mijn hart vast voor de doelgroep.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:03 schreef Dementor het volgende:
Daarom zit er ook wel eens een beetje leer in parfum.
Hihi.
Mooi hoor, maar ik kan die beste vriend best begrijpen.
Wellicht is het voor de wat oudere mannen in Beieren.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toch schijnt die tas echt bedoeld te zijn voor de mannencollectie. Maar als vriendlief het al te vrouwelijk vindt, hou ik mijn hart vast voor de doelgroep.
Ik vind het een mooie tas. En niet bepaald een mannentas. Past goed bij jou.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele mooie tas. Eentje die ik nog niet had en die ik vorige week van beste vriend gekregen heb, omdat ie 'm bij nader inzien toch niet mannelijk genoeg vond. De nicht.
[ afbeelding ]
Van de geur van het leer van deze tas krijg ik kriebels in mijn onderbuik, zo lekker.
Een Beieren Buidel.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:06 schreef Dementor het volgende:
Wellicht is het voor de wat oudere mannen in Beieren.
Mooie nichtentasquote:Op woensdag 16 september 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inhoud verhuizen?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb meerdere tassen maar gebuik er eigenlijk altijd maar 1. En als ik die zat ben gooi ik het hele boeltje over naar een andere.
Maar hoe doen jullie dat dan? Kijken welke tas bij je stemming/outfit past en steeds de inhoud verhuizen?
Ik had altijd meerdere tassen, en idd verhuizen iedere keer. Nu heb ik sinds een paar maandjes een heul erg mooie tas en neem ik die eigenlijk overal mee naartoe.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb meerdere tassen maar gebuik er eigenlijk altijd maar 1. En als ik die zat ben gooi ik het hele boeltje over naar een andere.
Maar hoe doen jullie dat dan? Kijken welke tas bij je stemming/outfit past en steeds de inhoud verhuizen?
Niet altijd, maar vaak wel. Ik heb ook wel een tassentic. Mijn hele kapstok hangt er vol mee. Grote tassen, kleine tasjes, stoere tassen, chique tassen, schoudertassen, handtassen ... you name it, I've bagged it.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werk op RCN de Roggebergquote:Op woensdag 16 september 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het nog wat, Appelscha? Pittoresk of zo?
En wat doe je daar dan voor werk?
Bestaat die speeltuin nog?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik werk op RCN de Roggeberg(camping)
Dat is één stoere jasquote:
Je denkt dat je dat wilt weten, maar dat wil je nietquote:Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar staat RLS voor eigenlijk?
Ik weet niet meer hoe hij heette, wel dat we er meerdere schoolreisjes naar toe zijn geweest.quote:
Vroeger volgden sommige users hier weleens RLS`s (Real Life Soaps) zoals Big Brother.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar staat RLS voor eigenlijk?
Die zit er nog steeds!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
Appelscha![]()
Daar zat vroeger een leuke speeltuin
En in Drouwen ook
Succes dan maarquote:Op woensdag 16 september 2009 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben weg, ik moet nog een boek uitlezen voor vijven
Us blau hiemquote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik werk op RCN de Roggeberg(camping)
Ken jij toevallig mijn oudtante Oenie?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Appelscha.![]()
Als jullie de krentenbol ophebben komen jullie dan ff langsgehupt () voor een koppie koffie?
Awww die is een beetje te lief voor mij, maar een echte Juudtas, leuk!quote:
Das ook een LiesTasquote:Op woensdag 16 september 2009 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awww die is een beetje te lief voor mij, maar een echte Juudtas, leuk!![]()
Ik heb een voorliefde voor pukkels.
[ afbeelding ]
Maar die van mij is dan wel heel vrouwelijk versierd met kraaltjes op de flap
Sorry, maar ik geloof het niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken jij toevallig mijn oudtante Oenie?
Nou dat is bij ons dus niet zoquote:Op woensdag 16 september 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://camping.nl/friesla(...)s-blau-hiem-828.html
Het had gekund. Volgens mij hadden ze een schoenenzaak. In Appelscha.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorry, maar ik geloof het niet.
die zit vast in verpleegtehuis stellinghavenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken jij toevallig mijn oudtante Oenie?
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:43 schreef Noek het volgende:
En nee, ik ken geen Oenie. Helemaal niemand hier kent haar. Heb al gebeld, flyers opgehangen etc. Niks.
Misschien deed ze zich voor als Oenie maar heette ze eigenlijk Troenie.
Ik behoor blijkbaar niet tot de doelgroep.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het had gekund. Volgens mij hadden ze een schoenenzaak. In Appelscha.
En dan ook echt in de armen vallen hè. Jaap die maar probeert jullie zo om te draaien zodat jullie wel in het shot staan, jij hangend over de rolstoel met je tiet vast in het wiel en Oenie die half kwijlend naar de studiolampjes kijkt en maar ooooooooh blijft zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik ga Jaap Jongbloed inschakelen.
Ja!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
En dan ook echt in de armen vallen hè. Jaap die maar probeert jullie zo om te draaien zodat jullie wel in het shot staan, jij hangend over de rolstoel met je tiet vast in het wiel en Oenie die half kwijlend naar de studiolampjes kijkt en maar ooooooooh blijft zeggen.
Prachtig!
Dat is ook. Het gevaar is met meets enzo dat het zo'n incrowd (quote:Op woensdag 16 september 2009 13:04 schreef remlof het volgende:
[..]
100% zekerheid krijg je toch niet zolang je de persoon niet irl kent (daarom plukken we ook vaak modjes op van meets), maar we zullen zeker wat nauwkeuriger gaan checken, met name in de postgeschiedenis en op het gedrag in het fotoboek
Maakt niet uit, zij herkent jou ook niet. Of wie dan ook. Maar gelukzalig kwijlend "ooooh" naar de glinsterende studiolampjes roepen is óók best lief!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Emo-teevee to the max.
Niet dat ik Tante Oenie meer dan eens gezien heb
De botsautootjesquote:Op woensdag 16 september 2009 13:43 schreef Noek het volgende:
Ja, en Drouwenerzand. Ook leuk. Kunnen ze zich onbeperkt kotsmisselijk vreten. Letterlijk. Ik krijg ze altijd grijs/groenig terug.
*trekt de gordijnen open...quote:Op woensdag 16 september 2009 13:52 schreef Gert het volgende:
Mensen, het gaat hier nu toch écht gebeuren: ik ga de haard uitzetten, en buiten in de zon de krant lezen. Het is helemaal opengebroken. De herfst heeft een trap onder z'n hol gehad! [ afbeelding ]
Dat enge mannetje gaat het vanavond waarschijnlijk ontkennen in P&W.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:37 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)huilt___.html?p=32,1
wat een achterlijke gladiool
Heeft hij gister in het journaal al gedaanquote:Op woensdag 16 september 2009 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat enge mannetje gaat het vanavond waarschijnlijk ontkennen in P&W.
Dan gaat het plotseling niet meer over 'de wil eruit slaan', maar om een liefdevolle corrigerende tik.
Mooie album cover.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe vaker ik het beluister, hoe beter het wordt.
ID laten mailen en een gedragscode laten tekenen zou ook nog een optie zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:04 schreef remlof het volgende:
[..]
100% zekerheid krijg je toch niet zolang je de persoon niet irl kent (daarom plukken we ook vaak modjes op van meets), maar we zullen zeker wat nauwkeuriger gaan checken, met name in de postgeschiedenis en op het gedrag in het fotoboek
ID mailen zou mij weer te ver gaan, wat moeten ze met die gegevens, het is de AIVD nietquote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ID laten mailen en een gedragscode laten tekenen zou ook nog een optie zijn.
Edit: en natuurlijk even een gesprekje per telefoon![]()
Het gaat mij voornamelijk over die subfora waar tieners hun hele ziel en zaligheid op internet zetten hè. Daar mag wel een ietwat betrouwbare mod z'n werk doen vind ik. De rest van het forum is minder boeiend.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ID mailen zou mij weer te ver gaan, wat moeten ze met die gegevens, het is de AIVD niet. Telefoongesprekje wel idd
.
ik heb ook geshopt vandaagquote:Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
een leren bruine winterjas...kort.....een aantal uitgaan frutsdingen in de uitverkoopquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
een leren bruine winterjas...kort.....een aantal uitgaan frutsdingen in de uitverkoopen moest ook nog kadootjes kopen.....
Dat zou je wel willen. Mooi niet, deze Black Gold Diesel is en blijft van mijquote:Op woensdag 16 september 2009 17:14 schreef hondjes het volgende:
oh ja,,en bij superstar een beige broek,,waar de tas van CC er mooi bij zou staan...
please...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen. Mooi niet, deze Black Gold Diesel is en blijft van mij.
Het voordeel van de wisseling der seizoenen, nieuwe kleding kopenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef hondjes het volgende:
Eeen zwart mini-rokje, een tweed rokje, 3 coltruien, zwart, bruin en wit.
een spijkerbroek soort zwart-grijs, een zwarte broek, een jas.
en laarzen en schoenen...![]()
dus nustop ik maar weer even...denk ik
Dus hoeden hoeven we niet te kopen, hoor Wilders net zeggen, dat wat hem betreft, er een hoofddoekenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
Toch wel spannende tv, die Algemene Beschouwingen.
De kopvoddentax.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus hoeden hoeven we niet te kopen, hoor Wilders net zeggen, dat wat hem betreft, er een hoofddoeken
belasting komt..
Toch was hij best komisch op het eind..Wilders.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De kopvoddentax.
Dat je 1000 euro belasting moet gaan betalen als je een hoofddoekje wil dragen.
Je mag niet tegen auto's plassen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Toch was hij best komisch op het eind..Wilders.
Misschien heb je hem wel gezien, maar wist je niet dat het Peter6000 wasquote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef Dementor het volgende:
Stelletje bazen.
En ik vind het nog steeds raar dat Peter6000 hier praktisch om de hoek woont en ik hem nog nooit heb gezien.
Ik let weleens op als ik over de ******************* fiets.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef Dementor het volgende:
Stelletje bazen.
En ik vind het nog steeds raar dat Peter6000 hier praktisch om de hoek woont en ik hem nog nooit heb gezien.
Ik denk ook wel eens als ik in de ****markt loop, nu zou Peter6000 hier ook zomaar kunnen lopen.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik let weleens op als ik over de ******************* fiets.
Dan denk ik: misschien lopen ze wel hand in hand op de stoep, richting de stad.
Hoe zou je ze kunnen herkennen ?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik let weleens op als ik over de ******************* fiets.
Dan denk ik: misschien lopen ze wel hand in hand op de stoep, richting de stad.
In dat geval zou ik een burka aanschaffen. Belasting of nietquote:Op woensdag 16 september 2009 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heb je hem wel gezien, maar wist je niet dat het Peter6000 was![]()
Ik heb hetzelfde met Mooiiiiii uit SHO, die woont bij mij in de wijk
Dementor zijn kop is vaak genoeg op fok geweestquote:Op woensdag 16 september 2009 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoe zou je ze kunnen herkennen ?
Ik dacht dat jullie alleen maar naar de AH gingen, maar we komen dus ook nog eens in dezelfde supermarkt.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel eens als ik in de ****markt loop, nu zou Peter6000 hier ook zomaar kunnen lopen.
Dat had ik al eens eerder van Dementor gelezen.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht dat jullie alleen maar naar de AH gingen, maar we komen dus ook nog eens in dezelfde supermarkt.
Oh dat zal best, we hoppen al die supermarkten af.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie alleen maar naar de AH gingen, maar we komen dus ook nog eens in dezelfde supermarkt.
Ben je 020quote:Op woensdag 16 september 2009 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik denk ook wel eens als ik in de ****park of ****bos loop, dat zou Soury , APK, PC-eend of Fann
zomaar kunnen zijn.
En ga je dan ook meerdere supermarkten af? De ene heeft kattebrokjes in de aanbieding, een volgende stunt met aluminiumfolie etc?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dat zal best, we hoppen al die supermarkten af.
Het ligt er maar net aan waar ze wat in de aanbieding hebben.
Nee!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En ga je dan ook meerdere supermarkten af? De ene heeft kattebrokjes in de aanbieding, een volgende stunt met aluminiumfolie etc?
Dementor zou ik zo herkennen, jou misschien ook wel, maar verder niemand van hier hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dementor zijn kop is vaak genoeg op fok geweest
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementor zou ik zo herkennen, jou misschien ook wel, maar verder niemand van hier hoor
Ja ik Dementor ook wel.. Maar toch is het waar dat je soms denkt van goh zou die of die ??? !!! Ook wel es een collega gehad die naast me stond en fok zag en zegt " Heee jij ook op fok?" Maar die zat meer op FP . Maar ondertussen wist iedereen op een gegeven moment wel dat ik Soury ben (op fok)...quote:Op woensdag 16 september 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementor zou ik zo herkennen, jou misschien ook wel, maar verder niemand van hier hoor
Dementor was vaak in beeld ivm bunker gedoe.. Das toch anders.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen herkennen van een foto uit een fobo, no way.
Jou zal ik uit duizenden herkennenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen herkennen van een foto uit een fobo, no way.
Dat klinkt mij dus niet bekend, omdat ik tijdje mee heb zitten lezen in het Coldplay forum dacht ik in Nijmegen wel "Zou dat een fokker zijn?". Stom hequote:Op woensdag 16 september 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik Dementor ook wel.. Maar toch is het waar dat je soms denkt van goh zou die of die ??? !!! Ook wel es een collega gehad die naast me stond en fok zag en zegt " Heee jij ook op fok?" Maar die zat meer op FP . Maar ondertussen wist iedereen op een gegeven moment wel dat ik Soury ben (op fok)...
quote:
Nee hoor is niet stom .. Zag een kale sjaggie kerel in de file en dacht .. APKquote:Op woensdag 16 september 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt mij dus niet bekend, omdat ik tijdje mee heb zitten lezen in het Coldplay forum dacht ik in Nijmegen wel "Zou dat een fokker zijn?". Stom he
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor is niet stom .. Zag een kale sjaggie kerel in de file en dacht .. APK
Ik was al drie weken te laatquote:
Tuurlijk maar heb het over mijn autoquote:Op woensdag 16 september 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar misschien leest hij nog wel mee
Ik snapte het al niet, maar dacht ik zeg maar ietsquote:Op woensdag 16 september 2009 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk maar heb het over mijn auto
Uhh APK en ik was te laatquote:Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet, maar dacht ik zeg maar iets![]()
Wat is er met je auto dan?
Tja amsterdammers zoeken het in de gezamelijke tuinen van de stad he ?? Moet zeggen dat ik 5 min. van het vondelpark woon (lopend) maar het a'dam bos is super rustig en relaxedquote:Op woensdag 16 september 2009 22:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kom in het park , bos en dan lees ik dat PC-eend of jij daar ook die dag daar waren.
nah....quote:Op woensdag 16 september 2009 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik denk ook wel eens als ik in de ****park of ****bos loop, dat zou Soury , APK, PC-eend of Fann
zomaar kunnen zijn.
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
nah....![]()
Soury heeft hele ordinaire rooie schoenen![]()
![]()
APK een kale knar en PC eend een snaveltje denk ik![]()
en mij herken je niet uit mijn fobomaar da's ook de bedoeling...
![]()
ik droom wel over Fok![]()
mijn laatste droom was over een meeting...![]()
en dat was een nachtmerrie, ik vond een dooie tiener in de wasbak maar ze was zo klein als een baby
en er was een dood katje waar ik de hele avond mee in mijn handen rond liep![]()
en Gert zat me steeds uit te lachenomdat ik moest huilen om dat katje...
en Sabine van BB was er ook verkleed als een soort blauwe engel![]()
het ging écht helemaal nergens over, ik snap er nog steeds geen bal van
er was nog wel meer, maar dat vertel ik niet heur....![]()
maar Fluitertje kom jij vaak in Amsterdam dan????
Die dooie tiener ???quote:Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ja... écht waar... gisteren of eergisteren was deze droom... kweetnietmeer zeker
quote:
Ik kan wel een analyse maken hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, en ik roepen om hulp maar er kwam niemand...
ik was helemaal van mijn apropos......
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef Soury het volgende:
Fann je moet maar weer es gaan schilderen![]()
doe eens, het was NIET die ene droom... dit was een andere...quote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan wel een analyse maken hoor
Drie woordjes .. TE VEEL FOKquote:Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens, het was NIET die ene droom... dit was een andere...
jah... en toch ben ik al een stuk minder hier, maar tóch elke dag effe bijlezen...quote:
Hier als in SC... Je steekt ook uren in SHO .. Echt daar ga je nachtmerries van krijgenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... en toch ben ik al een stuk minder hier, maar tóch elke dag effe bijlezen...
nah jah........ soms ook wel weer gezellie![]()
niet alle dromen zijn zo triestig heur... er zitten soms ook wel leuke tussen...
quote:
jah.... die was wel errug hé..quote:Op woensdag 16 september 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier als in SC... Je steekt ook uren in SHO .. Echt daar ga je nachtmerries van krijgen
Jesus jaquote:
mwa........ ook best geinig... geen ramp...quote:
Bedoel meer qua werk enz.. Tering !!! maar moet zeggen ik kwam niet meer in dat topic omdat zelfs mijn verbinding het begafquote:Op woensdag 16 september 2009 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa........ ook best geinig... geen ramp...
NIET van Jaap gedroomd trouwens![]()
anders was ik accuut af gaan kicken nu
Heb me wel es bijn a vergist in een naamquote:Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef FANN het volgende:
droom jij NOOIT over Fok???
of de lurkers... want die zijn er![]()
ik zie jullie wel ....
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb me wel es bijn a vergist in een naam
Ja, ik zit ook te kijken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef Gert het volgende:
Nu op NL1 de predikant die vindt dat je kinderen moet slaan, en ook dóórslaan als ze gaan huilen. Want "God heeft een bepaald gebied van de kinderen zacht gemaakt"
die vent moeten ze écht opsluiten...... ik heb de t.v. niet aan ik lig al languit met mijn laptoppiequote:Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef Gert het volgende:
Nu op NL1 de predikant die vindt dat je kinderen moet slaan, en ook dóórslaan als ze gaan huilen. Want "God heeft een bepaald gebied van de kinderen zacht gemaakt en da's niet voor niets."
Volgens mij heb ik het al eerder verteld. Ik was op zoek naar iemand op een afdeling waar ik niet zo vaak kom. En zie die gast rondlopen die ik al jaren ken. Die heet Gerlof en voordat ik bijna Oii Remlof blehhhrde kon ik me net herstellen. Ja dat doet fok met jequote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
kunt u daar iets meer over vertellen?
of liever niet...
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al eerder verteld. Ik was op zoek naar iemand op een afdeling waar ik niet zo vaak kom. En zie die gast rondlopen die ik al jaren ken. Die heet Gerlof en voordat ik bijna Oii Remlof blehhhrde kon ik me net herstellen. Ja dat doet fok met je
Ik schrok van mezelfquote:Op woensdag 16 september 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
zo keihard door de zaal HÉ REMMY !!!!
Heb je wat aan je dag (zei mijn moeder altijd)quote:Op woensdag 16 september 2009 23:40 schreef Coos het volgende:
Morgen net na zeven uur komen de klopgeesten weer.
Met een pollepel.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, autisme kan je natuurlijk ook uit een kind rammen.
Misschien is het morgen wel strandweer... of achter glas op het terasje,quote:Op woensdag 16 september 2009 23:40 schreef Coos het volgende:
Morgen net na zeven uur komen de klopgeesten weer.
En daarna word het herfstquote:Op woensdag 16 september 2009 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is het morgen wel strandweer... of achte glas op het terasje,
maar jah...... 7 uur is ook wel weer een beetje vroeg vooreen terasje..
![]()
nah Coos effe doorbijten, tot ná het wekend toch??
is nog maar een paar dagies...
Ja, vandaag even met "de mannen" gesproken en maandagmiddag zouden ze klaar zijn als er niets tegen zit.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is het morgen wel strandweer... of achter glas op het terasje,
maar jah...... 7 uur is ook wel weer een beetje vroeg vooreen terasje..
![]()
nah Coos effe doorbijten, tot ná het weekend toch??
is nog maar een paar dagies...
Best een jonge vent ook nogquote:Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef Gert het volgende:
Nu op NL1 de predikant die vindt dat je kinderen moet slaan, en ook dóórslaan als ze gaan huilen. Want "God heeft een bepaald gebied van de kinderen zacht gemaakt en da's niet voor niets."
Maar de komende drie dagen gaat ik toch wel effe leggequote:
Ik vind het sowieso altijd al een beetje surrealistisch, van die volwassen mensen die in een "opperwezen" geloven en daar dan ook nog eens allerlei gedragsnormen aan ontlenen.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, gelukkig, het staat in een context.![]()
Wat een griezel.
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, vandaag even met "de mannen" gesproken en maandagmiddag zouden ze klaar zijn als er niets tegen ziet.
daarna is het wachten op een nieuwe voordeur.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
maar daarna heb je weer een mooi huissie...
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar de komende drie dagen gaat ik toch wel effe legge
Te laat ... Sjesus Sjuuul de la Touraite was was er ook. Kijk de herhaling welquote:Op woensdag 16 september 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wordt nu toch wel nieuwsgierig... welk net???
ow..... te laatquote:Op woensdag 16 september 2009 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Te laat ... Sjesus Sjuuul de la Touraite was was er ook. Kijk de herhaling wel
't Is afgelopen.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wordt nu toch wel nieuwsgierig... welk net???
Die knakker bond aardig in, hij voelt ook wel dat hij te ver is gegaan met z'n uitspraken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... te laat![]()
nah jah... ik kan m er wel iets bij voorstellen er zijn wel vaker van die achtelijke op t.v. geweest..
Maar dat maakt de grenslijn nogal dun want jij kan wel zeggen dat het even resetten is, maar dat is in jouw optiek. Kun je het beter gewoon niet doen, zit je sowieso safe, denk ik danquote:Op woensdag 16 september 2009 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is afgelopen.
Overigens vind ik een sporadische tikkie op de billen om het kind even te "resetten" prima. Moet ook weer niet té spastisch over gedaan worden, m.i. Maar slaan om echt píjn te doen, pijn als straf dus.. nee. Bah.
Ik heb ook wel es een tik voor me billen gehad en een klap voor me kop (tiener) maar ik haalde ook het bloed onder mijn ouders nagels vandaan op dat moment.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat maakt de grenslijn nogal dun want jij kan wel zeggen dat het even resetten is, maar dat is in jouw optiek. Kun je het beter gewoon niet doen, zit je sowieso save, denk ik dan
eens...quote:Op woensdag 16 september 2009 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is afgelopen.
Overigens vind ik een sporadisch tikkie op de billen om het kind even te "resetten" prima. Moet ook weer niet té spastisch over gedaan worden, m.i. Maar slaan om echt píjn te doen, pijn als straf dus.. nee. Bah.
Ik vind de scheidslijn dat het niét moet zijn om het kind pijn te doen (te straffen dmv pijn), safe genoeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat maakt de grenslijn nogal dun want jij kan wel zeggen dat het even resetten is, maar dat is in jouw optiek. Kun je het beter gewoon niet doen, zit je sowieso save, denk ik dan
Ik ben d'r ook niks minder van geworden en ik heb ze wel harder gehad dan een corrigerend tikje. Een corrigerende tik, niks mis meequote:Op woensdag 16 september 2009 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook wel es een tik voor me billen gehad en een klap voor me kop (tiener) maar ik haalde ook het bloed onder mijn ouders nagels vandaan op dat moment.
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:59 schreef FANN het volgende:
of ik was in de sloot gevallen omdat ik een dooie hond eruit wilde halen voor mijn dierenbegraafplaats
dat soort dingen...
mijn vader was wel ietsie pietsie harder..quote:Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben d'r ook niks minder van geworden en ik heb ze wel harder gehad dan een corrigerend tikje. Een corrigerende tik, niks mis mee
Dat hele softe vind ik ook tamelijk waardeloos. Ik erger me al jaren aan ouders die alles maar dan ook alles toestaan van hun kroost. Soms heb ik zin om zelf te gaan meppen.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de scheidslijn dat het niét moet zijn om het kind pijn te doen, safe genoeg.
Geen kinderen nemen is nóg safer, dan maak je ook geen fouten.
Ik moest hard lachenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
eens...
zacht tikkie dan hé niet meteen met volle kracht![]()
heb ik vroeger ook wel eens gehad heur... maar dan was ik weer in een hoge boom geklommen
met een gevonden kapotte hangmat die ik had opgehangen en dan was het meer wan de schrik denk ik,
of ik was in de sloot gevallen omdat ik een dooie hond eruit wilde halen voor mijn dierenbegraafplaats
dat soort dingen...
Als het echt hard is dan is het natuurlijk ook pure frustratie en onmacht. Maar goed, de meeste ouders zijn net mensen. Shit happens af en toe. 't Wordt wat anders als meppen schering en inslag is en dan nog als opvoedkundig gebracht wordt.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan me die paar keer dat ik een corrigerende tik heb gehad nog herinneren.
Het heeft dus wel impact gehad, maar misschien is dat omdat het maar zo weinig voorkwam.
Nee, ik ben er geen voorstander van.
"Anti-autoritair" is ook een tijdje mode geweest. Als je een kind wilt verpesten moet je dát doen. Kinderen willen graag duidelijke grenzen. Daarom zoeken ze ze ook steeds op. En ze voelen zich veiliger en rustiger als iets gewoon dúidelijk is. De manier waarop je die duidelijkheid schept.. persoonlijk vind ik "pijnstraf" te ver gaan. (Al geloof ik ook weer niet dat af en toe "een pak voor de broek" trauma's oplevert, mits de opvoeding liefdevol is.)quote:Op donderdag 17 september 2009 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hele softe vind ik ook tamelijk waardeloos. Ik erger me al jaren aan ouders die alles maar dan ook alles toestaan van hun kroost. Soms heb ik zin om zelf te gaan meppen.
in de supermarkt zie je dat wel eens... willen ze alle soorten snoep, mag dan niet,quote:Op donderdag 17 september 2009 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hele softe vind ik ook tamelijk waardeloos. Ik erger me al jaren aan ouders die alles maar dan ook alles toestaan van hun kroost. Soms heb ik zin om zelf te gaan meppen.
Die smurfen kunnen je aardig toetakelen hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat je sowieso niet harder mag slaan dan dat ze terug kunnen slaan.
Als je het dan toch nodig vind om te slaan.
Hoef je mij niet te vertellenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die smurfen kunnen je aardig toetakelen hoor
Eens maar het opvoeden met regelsvan de overheid gaat me ook te ver. Net als je je foto's naar de Hema brengt en dat je nu ineens bang bent omdat er een bloot manneke in bad zit .. (voorbeeld) Het draaft allemaal door .. Mensen worden bangquote:Op donderdag 17 september 2009 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
"Anti-autoritair" is ook een tijdje mode geweest. Als je een kind wilt verpesten moet je dát doen. Kinderen willen graag duidelijke grenzen. Daarom zoeken ze ze ook steeds op. En ze voelen zich veiliger en rustiger als iets gewoon dúidelijk is. De manier waarop je die duidelijkheid schept.. persoonlijk vind ik "pijnstraf" te ver gaan. (Al geloof ik ook weer niet dat af en toe "een pak voor de broek" trauma's oplevert, mits de opvoeding liefdevol is.)
Wat ik eng vind aan die predikant, is dat hij er vanuit gaat dat kinderen jou aan het manipuleren zijn door te huilen na een tik, en dat je daarom nóg een tik moet geven. Dan ben je m.i. echt 'doorgeslagen'.
nee. een corrigerend tikkie hebben we het toch over...quote:Op donderdag 17 september 2009 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen
maar mensen die hun kind voluit slaan.
Een tikje geeft schrik, en kan een kind dat over de rooie is weer bij zinnen brengen. Dat kan echt ook zonder dat het pijn hoeft te doen. Maar ik geef toe dat het "gevoelig" ligt.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat je sowieso niet harder mag slaan dan dat ze terug kunnen slaan.
Als je het dan toch nodig vind om te slaan.
Daar hebben wij het over, maar wat als moedertje sla-graag het heeft over "hetzelfde" corrigerende tikje?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nee. een corrigerend tikkie hebben we het toch over...
je moet toch ergens een grens stellen ander wordt het kind de baas, nah dan ben je écht de lul denk ik
Ik ken diverse situaties waar het kind "de broek aan heeft"quote:Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nee. een corrigerend tikkie hebben we het toch over...
je moet toch ergens een grens stellen ander wordt het kind de baas, nah dan ben je écht de lul denk ik
Weet je? Ik snap het echt wel. En ja op mijn werk, en dan 12 kinderen 3 huilende babu's jengelende dreumessen en dan ook nog een aantal peuters die alles doet wat niet mag. (nu mogen ze bij mij vrij veel zolang het niet gevaarlijk isquote:
als onderwijzer of oppasser mag je toch hélemaal niet slaan?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Een tikje geeft schrik, en kan een kind dat over de rooie is weer bij zinnen brengen. Dat kan echt ook zonder dat het pijn hoeft te doen. Maar ik geef toe dat het "gevoelig" ligt.En als peuterleidster of onderwijzer moet je er helemáál niet aan beginnen natuurlijk. Op mijn basisschool is de politie weleens langs geweest. De hoofdonderwijzer had een jongetje echt een flínk pak rammel gegeven. Die fietste jankend naar huis, waarna de vader meteen de politie inschakelde. Misschien had de onderwijzer nog mazzel, want pa had ook een honkbalknuppel kunnen pakken.
Ik ook, maar ik geloof niet dat "zo nu en dan een tik op de billen" dat verhelpt.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken diverse situaties waar het kind "de broek aan heeft"
Dacht dat ik dat zei.. Softe ouders die bang zijn om een fout te maken, plus het liever aan andere overlatenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik geloof niet dat "zo nu en dan een tik op de billen" dat verhelpt.
Dat heeft meer te maken met de hele aditude van de ouders denk ik.
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik geloof niet dat "zo nu en dan een tik op de billen" dat verhelpt.
Dat heeft meer te maken met de hele aditude van de ouders denk ik.
Denk dat Lies ervaring zat heeftquote:Op donderdag 17 september 2009 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe zou ji jhet dan doen Lies, wil je kinderen? en zo ja hoeveel?
nah.. ik denk dat ''eigen'' kinderen toch iets anders is...quote:Op donderdag 17 september 2009 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat Lies ervaring zat heeft
Nou soft, onzeker. En onzeker worden ze door al die tegenstrijdige opvoedkundige tips, de één zegt dit, de ander zegt dat. Daar worden ze bang van te bang om het gewoon op intuitie te doen, want die en die theorie zegt dit....quote:Op donderdag 17 september 2009 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat ik dat zei.. Softe ouders die bang zijn om een fout te maken, plus het liever aan andere overlaten
de inruitie van een peuter is toch niet helemaal betrouwbaar denk ikquote:Op donderdag 17 september 2009 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou soft, onzeker. En onzeker worden ze door al die tegenstrijdige opvoedkundige tips, de één zegt dit, de ander zegt dat. Daar worden ze bang van te bang om het gewoon op intuitie te doen, want die en die theorie zegt dit....
Ja das waar maar toch lijkt het me anders. Eigelijk zou iedereen een soort kinder gedoe opleiding moeten volgen (vak op school) Ik zie veel te veel gasten die een kind nemen als een leuk iets !!! Of nou ja de relatie is nu kut dus hoppa een koter wie weetquote:Op donderdag 17 september 2009 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. ik denk dat ''eigen'' kinderen toch iets anders is...
de kindertjes van Lies worden weer opgehaald neem ik aan...
is ookquote:Op donderdag 17 september 2009 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das waar maar toch lijkt het me anders. Eigelijk zou iedereen een soort kinder gedoe opleiding moeten volgen (vak op school) Ik zie veel te veel gasten die een kind nemen als een leuk iets !!! Of nou ja de relatie is nu kut dus hoppa een koter wie weet
Beetje lullig om dit te zeggen maar waar lezen ze dat ???? Die tipsquote:Op donderdag 17 september 2009 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou soft, onzeker. En onzeker worden ze door al die tegenstrijdige opvoedkundige tips, de één zegt dit, de ander zegt dat. Daar worden ze bang van te bang om het gewoon op intuitie te doen, want die en die theorie zegt dit....
readers digestquote:Op donderdag 17 september 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje lullig om dit te zeggen maar waar lezen ze dat ???? Die tips
Je kunt een kind zichzelf waardeloos en minderwaardig laten voelen, zonder één tik uit te delen.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je? Ik snap het echt wel. En ja op mijn werk, en dan 12 kinderen 3 huilende babu's jengelende dreumessen en dan ook nog een aantal peuters die alles doet wat niet mag. (nu mogen ze bij mij vrij veel zolang het niet gevaarlijk is) Ja soms voel je je wel eens machteloos en wil je wel eens laten weten, ho! Stop! Tot hier en niet verder!
Maar slaan?
Soms kan je met stemgebruik en je ogen trouwens nog veel meer stuk maken.
Ik denk dat als de regels bij voorbaad al duidelijk zijn, je je niet zo heel vaak machteloos hoeft te voelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe zou ji jhet dan doen Lies, wil je kinderen? en zo ja hoeveel?
Ik had het over onzeker oudersquote:Op donderdag 17 september 2009 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
de inruitie van een peuter is toch niet helemaal betrouwbaar denk ik![]()
tenminste die van mij was dat niet... dat ik nog niet verzopen ben of van een dak gevallen is een
godswonder
Heb je OUD hier wel eens doorgebladerd? Ik wel toevallig laast, hele rellen omdat een ouder zijn kind dixap gaf voor zijn eerste jaarquote:Op donderdag 17 september 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje lullig om dit te zeggen maar waar lezen ze dat ???? Die tips
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elk kind heeft recht op zijn eigen dood.
Nee daar kom ik nooitquote:Op donderdag 17 september 2009 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je OUD hier wel eens doorgebladerd? Ik wel toevallig laast, hele rellen omdat een ouder zijn kind dixap gaf voor zijn eerste jaar
Onzeker ouders gaan google-en. Het barst op internet van de opvoedkundige tips en iedereen weet het beter. Gewoon op gevoel lijkt mij het beste, en niet te krampachtig.
Dat zijn de woorden van een man die mee ging op transport met de kinderen van zijn weeshuis.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
fucking hell... daar moet je dat kind toch voor beschermen ??
of ben ik nou gek![]()
weet je hoeveel mensen hun hond gewoon in de zandbak laten schijten??
pfffff ik denk dat je toch zelf een kind moet hebben om er niet zo makkelijk over te denken,
dat verhaal op wiki piki ga ik nog wel eens lezen, maar dit was mijn eerste impuls reactie...
Waarom je neukt toch nietquote:Op donderdag 17 september 2009 00:59 schreef FANN het volgende:
Ik moet niet vergeten straks effe de pil te slikken...
Gelukkig maar danquote:
Ff tussen ons Ja denk het wel .. Maar hij verstaat het nietquote:Op donderdag 17 september 2009 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou ze ook gewoon doorbeppen tijdens de sex?
neen...quote:Op donderdag 17 september 2009 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou ze ook gewoon doorbeppen tijdens de sex?
daar doet ik niet aanquote:Op donderdag 17 september 2009 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op z'n Grieks wordt je echt niet zwanger
Ik vermoed dat hij d'r eerst optuigt met een gagquote:Op donderdag 17 september 2009 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ff tussen ons Ja denk het wel .. Maar hij verstaat het niet
OMGGGGMMMMquote:Op donderdag 17 september 2009 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij d'r eerst optuigt met een gag
wat is dat?quote:Op donderdag 17 september 2009 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij d'r eerst optuigt met een gag
Wou ik net zeggenquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 01:09 schreef Soury het volgende:
Ik zou ze kopen voor de kinder creche
skattie dat hoeft niet......quote:Op donderdag 17 september 2009 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Als ik het met jou moest doen wel denk ik
Hoef je niet te slaan je klikt ze gewoon vast aan de fietsenstallingquote:
Ik wil niet met jou, je bent aan de pil en da's zo saai, zo zonder risicoquote:Op donderdag 17 september 2009 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
skattie dat hoeft niet......
tenminste niet als je het een beetje goed doet
En ze kunnen je nooit betichten van slaan. Die predikant moet eens wat meer rondkijkenquote:Op donderdag 17 september 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoef je niet te slaan je klikt ze gewoon vast aan de fietsenstalling
jah.... en ik ben er nog héél precies in ook.......quote:Op donderdag 17 september 2009 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil niet met jou, je bent aan de pil en da's zo saai, zo zonder risico
jah... er zitten wel hele leuke bij...quote:Op donderdag 17 september 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
Och kut Fann heeft weer plaatjes gevonden
Dat is SHO materiaal dat weet je toch ?quote:Op donderdag 17 september 2009 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... er zitten wel hele leuke bij...
topic potentie...
die is mijn geklets wel gewend hoor... volgens mij hoort ie maar de helftquote:Op donderdag 17 september 2009 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh God, arme Griek, die is komende jaren de klos
quote:Op donderdag 17 september 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
die is mijn geklets wel gewend hoor... volgens mij hoort ie maar de helft
ik denk meer iets voor sex of onzin... en dan zit er in no time een slotje opquote:Op donderdag 17 september 2009 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is SHO materiaal dat weet je toch ?
Nee dat is geen zin om te werkenquote:Op donderdag 17 september 2009 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je keel pijn doet, je neus dicht zit, je bovenmatig warm aanvoelt en koppijn hebt, heb je dan kans dat je griep hebt?
Gewoon op intuïtie "Ja" en "Nee" knikken plus af en toe wat instemmend mompelen. that will doquote:Op donderdag 17 september 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
die is mijn geklets wel gewend hoor... volgens mij hoort ie maar de helft
Dwingeloo.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
wat moet de volgende stadnaam nu zijn in het nieuwe topic...
wat dat trok tenminste nieuwe users aan...
iemand een idee??
neu dan ben je gewoon geilquote:Op donderdag 17 september 2009 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je keel pijn doet, je neus dicht zit, je bovenmatig warm aanvoelt en koppijn hebt, heb je dan kans dat je griep hebt?
Dat heb ik wel, maar de crisis slaat ook bij ons toe, minder leerlingen, bezuinigen en projecten zijn in de ijskast gezetquote:Op donderdag 17 september 2009 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is geen zin om te werken
Ohhhh Ik ben sinds vrijdag vrij .. Toch raarquote:Op donderdag 17 september 2009 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar de crisis slaat ook bij ons toe, minder leerlingen, bezuinigen en projecten zijn in de ijskast gezet
Staphorst geeft geheid wat bezoekquote:Op donderdag 17 september 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
wat moet de volgende stadnaam nu zijn in het nieuwe topic...
wat dat trok tenminste nieuwe users aan...
iemand een idee??
Zo af en toe nog wel eens.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
neukt Gert niet meer ???![]()
Gert????????????
ben je d'r nog......
Nee, ik doe hem dit keer niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
maak maar vast een kunstwerk![]()
aan jou de eer...
Ja en Urkquote:Op donderdag 17 september 2009 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Staphorst geeft geheid wat bezoek
Dus tochquote:Op donderdag 17 september 2009 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik doe hem dit keer niet.![]()
Of misschien toch, volkomen onverwachts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |